וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו יקבל החלטה בקרוב. ההערכה הראשונית: לביא סובל ממתיחה

21.11.2022 / 7:25

קפטן הנבחרת מפנים שמעמדו נמצא בירידה משמעותית, ושוקל ברצינות פרישה מהמדים הלאומיים אחרי ההפסד לקפריסין. הערכות ראשוניות אופטימיות בעקבות הפציעה של קשר מכבי חיפה, שממתין לממצאי ה-MRI. דסה: "כשאנחנו משחקים בלי התלהבות, יותר קשה לנו"

בנבחרת ישראל התאכזבו מאוד מההפסד 3:2 אתמול (ראשון) לקפריסין. מה שהדאיג את אנשי הנבחרת היה בעיקר מהגישה של השחקנים במחצית הראשונה והקלות בה הגיעו הקפריסאים לשער של דניאל פרץ בהתקפות מעבר. במחצית אמר המאמן אלון חזן לשחקנים שהם חייבים להיות אסרטיביים יותר, ואכן התחושה של המאמן הייתה שלמרות ההפסד, במחצית השנייה הנבחרת נראתה מחוייבת יותר.

"שיחקנו לא טוב במחצית הראשונה", הודה המגן אלי דסה. "שילמנו ביוקר על זה, אבל במחצית השנייה הראינו יכולת יותר טובה. דיברנו על זה לפני המשחק שחשוב במשחק הזה שהוא האחרון לפני מרץ, להכניס אנרגיות ולהיות בשיא. התקשינו להביא את זה היום, וברגע שאין לנו התלהבות אז גם מקצועית יהיה לנו קשה. אני חושב שהתוצאה הייתה יכולה להיות יותר גבוהה, אם לא הופעה טובה של דניאל פרץ". על כך ששני משחקי הידידות מנעו חופש מהשחקנים בפגרה אמר דסה: "אני לא מחפש חופש בזמן שיש נבחרת. ברור שהמשחק הזה לא דומה למשחק רשמי עם 30 אלף אוהדים מול אלבניה".

אלי דסה, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"לא הצלחנו להביא את מה שתכננו". דסה/ברני ארדוב

מלבד ההפסד, בנבחרת עסקו גם בפציעה של נטע לביא. הקשר לא תוכנן לשחק נגד הקפריסאים מחשש לעומס, אבל ביקש מחזן להשתתף בכל זאת. לצערו הוא נפצע במחצית השנייה, רבע שעה בלבד אחרי שעלה לכר הדשא. על פי ההערכה הראשונית, הקשר לא סובל מקרע אלא ממתיחה בשריר הירך האחורי, אך אופי הפציעה יתברר סופית רק לאחר פענוח צילום MRI.

מי שאולי רשם אתמול את משחקו האחרון במדים הלאומיים הוא ביברס נאתכו. כידוע, נאתכו החתים על חולצתו את כל השחקנים ושוקל ברצינות פרישה. נאתכו מבין את הירידה המשמעותית במעמדו, ויקבל החלטה סופית בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully