וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא קריירה לתמיר בלאט שכמעט הדהים את ברצלונה ביורוליג

הישראלי הוביל את הקאמבק של אלבה ברלין עם 17 נקודות ו-6 אסיסטים, אבל הקטלאנים ניצחו 86:88. כמעט טריפל-דאבל למיציץ' ב-71:82 של אנאדולו על אולימפיאקוס

תקציר: חובנטוד בדאלונה - ברצלונה 79:82/ספורט1

המחזור ה-11 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם חמישה משחקים, כשבמוקד ניצחונה של האלופה אנאדולו אפס על אולימפיאקוס. תמיר בלאט הצטיין בהפסד של אלבה ברלין לברצלונה, פרטיזן בלגרד של ים מדר הפסידה לוולנסיה בתום מותחן.

אלבה ברלין - ברצלונה 88:86

תמיר בלאט סיפק את הופעת היורוליג הכי טובה שלו ורשם שיא קריירה מרשים של 17 נקודות (לצד 6 אסיסטים ו-3 ריבאונדים) ב-22 דקות, אבל זה לא הספיק מול הקטלאנים, שניצחו ב-11 מ-12 המפגשים הקודמים בין הקבוצות ועשו את זה גם הפעם. בלאט צלף לא פחות מחמש שלשות והחזיר את אלבה לעניינים אחרי שפיגרה ב-16 נקודות וב-14 בתחילת הרבע הרביעי, אבל ניקולה מירוטיץ' עם 19 וניקולאס לפרוביטולה עם 16 מנעו מבוכה מברצלונה. הפסד שמיני רצוף לאלבה, יובל זוסמן הסתפק ב-5 נקודות וריבאונד ב-20 דקות.

אנאדולו אפס - אולימפיאקוס 71:82

בחצי גמר הפיינל פור האחרון, רק שלשה של ואסילייה מיציץ' סידרה הכרעה דרמטית עבור אנאדולו אפס, בדרך לזכייה. הפעם ההפרש היה דו ספרתי ומיציץ' נשק לטריפל דאבל התאוששה ממחצית ראשונה רעה ורשמה ניצחון רביעי רצוף. אולימפיאקוס, שניצחה העונה במדריד וברצלונה, פתחה מצוין וירדה להפסקה ביתרון 33:41, אבל וויל קלייבורן הוביל את המהפך עם 23 נקודות ומיציץ' ניהל את העניינים עם 18 לצד 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. רודריג בובואה בלט גם הוא עם 19, בעוד אצל אולימפיאקוס קלע אלכסנדר וזנקוב הבולגרי 18 נקודות.

תמיר בלאט, אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
המצטיין על המגרש, אבל זה לא הספיק. תמיר בלאט/GettyImages, Boris Streubel

וילרבאן - מונאקו 84:75

שתי פיינליסטיות סדרת הגמר בצרפת נפגשו שוב ואחרי שווילרבאן זכתה באליפות עם 2:3, הפעם מונאקו הייתה זוג שחגגה. המשחק היה צמוד ברובו ושלושת הרבעים הראשונים הסתיימו בשוויון, אבל 15:24 של מונאקו ב-10 הדקות האחרונות עשה את ההבדל. דונטאס מותיונאס ומייק ג'יימס הובילו את המנצחת עם 17 נקודות כל אחד. רטין אובאסוהן ודייויד לייטי קלעו 13 כל אחד בווילרבאן, לה זה היה הפסד שישי ברציפות.


באסקוניה - מילאנו 62:78

אכזבת העונה של אטורה מסינה סופרת כבר שבעה הפסדים רצופים ובאסקוניה השיגה נקמה ספורטיבית אחרי שני ההפסדים בעונה שעברה. המקומיים הוליכו 9:24 כבר בתום הרבע הראשון ומכאן התפתח משחק של חתול ועכבר, כשהאיטלקים לא מצליחים להשיג בשום שלב. דאריוס תומפסון קלע 15 וחילק 7 אסיסטים אצל באסקוניה והומס דולטון הוסיף 11. ברנדון דייויס הוביל את מילאנו עם 23 נקודות ו-12 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
כמעט טריפל דאבל מול אולימפיאקוס. ואסילייה מיציץ'/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

פרטיזן בלגרד - ולנסיה 100:96 (הארכה)

דרמה בבירת סרביה הסתיימה בניצחון של קבוצת החוץ. פרטיזן הצליחה לכפות הארכה כשקווין פאנטר קלע פעמיים מהקו 11 שניות לסיום 40 הדקות וכריס ג'ונס החטיא על הבאזר, אבל ולנסיה הייתה יותר ממוקדת בתוספת הזמן וניצחה. ג'סיאל ריברו הוביל את הספרדים עם 22 נקודות, ג'יימס ווב הצטיין עם 18 ו-9 ריבאונדים וצ'אבי לופס-ארוסטגי קלע 17. בפרטיזן מתיאס לסור סיים עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים ופאנטר קלע 19. ים מדר שיחק 13 דקות וחצי ובהן קלע 13 נקודות (5/6 מהשדה).

משחקי יום שישי ביורוליג

הכוכב האדום בלגרד - וירטוס בולוניה
פנרבחצ'ה - ריאל מדריד
ז'לגיריס קובנה - פנאתינייקוס
באיירן מינכן - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully