וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא הופתעה מההפסד לירושלים: "הרחנו את זה מגיע"

הצהובים הציגו משחק לא טוב בבית ונפלו נגד יריבתם מהבירה: "יש עייפות מלוח המשחקים המטורף שנוצר". דארן היליארד ממשיך לאכזב וצייץ בתסכול: "עיניים אמיתיות רואות שקרים אמיתיים"

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי הניצחון של מרוקו על בלגיה/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: אביעד בלילי

התקופה הרעה של מכבי תל אביב הגיעה אמש (ראשון) גם לליגה כשהצהובים נעצרו אחרי חמישה ניצחונות רצופים מפתיחת העונה עם הפסד ביתי 80:75 להפועל ירושלים במסגרת המחזור השביעי. מכבי תל אביב עדיין מוליכה את הטבלה, אך במאזן זהה לזה של הפועל תל אביב, כשהפועל ירושלים קרובה מאוד אליהן גם כן.

הצהובים הגיעו למשחק ללא שלושה שחקנים זרים חשובים בדמותם של לורנזו בראון, אלכס פויתרס ובונזי קולסון שהמאמן עודד קטש החליט לא לרשום להתמודדות כדי לתת להם מנוחה, ובמיוחד לבראון שסובל מפציעה קלה ברגלו. קטש בחרו לתת הזדמנות נוספת לדארן היליארד שהיה חלש פעם נוספת, קלע נקודה אחת ב-12 דקות ובסיום צייץ בתסכול: "עיניים אמיתיות רואות שקרים אמיתיים".

דארן היליארד, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"עיניים אמיתיות רואות שקרים אמיתיים", צייץ היליארד/דני מרון

הצהובים פיגרו אחרי ירושלים לאורך רוב שלבי המשחק, ולמרות ניסיון קאמבק שהוביל ג'רל מרטין שהיה הטוב בשורות הקבוצה עם 17 נקודות, נשארו עם ההפסד. וויד בולדווין תרם 15 נקודות אך לא שיחק בדקה האחרונה כשהוא סובל מספק מתיחה בשריר שתיבדק היום, ביום החופשי של השחקנים.

למרות ההפסד, בקבוצה סירבו לקחת את המשחק בצורה קשה מדי: "הרחנו את זה מגיע", אמרו במכבי בסיום, "יש פה עייפות שלוח המשחקים המטורף שלנו יצר. זה היה המשחק החמישי בשמונה ימים, והיה ברור שניפול מתישהו מהרגליים. נצטרך להתארגן מחדש ולחזור למשחק נגד באיירן ביום שישי בצורה טובה בהרבה".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

האזינו: אהרל'ה ויסברג על ההפסד של מכבי תל אביב

ג'רל מרטין הוסיף מצידו כי: "אנו קצת שטוחים, זה פגע בנו בסוף, היינו צריכים לבוא עם גישה של לתת את האגרוף הראשון ולרצות את המשחק הזה יותר. היינו צריכים להיות יותר טובים כקבוצה, להיות אגרסיביים. אני רוצה להשתפר כל הזמן, אני מחפש את עצמי בקצב של הקבוצה, למצוא את הדרך שאני יכול לעזור לקבוצה בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully