וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ': "מקווה שנהיה טובים יותר גם אחרי המשחק הזה"

מאמן הפועל ירושלים הציב רף גבוה של ציפיות אחרי ניצחון קבוצתו 75:80 על מכבי תל אביב: "זה היה מבחן קשה מול קבוצת יורוליג כדי לראות מה אנחנו שווים". קטש: "הגענו עם הלשון בחוץ, האחריות היא של כולם"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

הפועל ירושלים גברה הערב (ראשון) 75:80 על מכבי תל אביב והנחילה לה הפסד ראשון העונה בליגה אחרי חמישה ניצחונות רצופים. לאורחים מהבירה זה היה ניצחון שישי בכל המסגרות וחמישי ברצף במסגרת הליגה. הירושלמים חזרו לנצח בהיכל אחרי יותר משלוש שנים ולנצח בליגה את מכבי בחוץ לראשונה מאז אפריל 2018.

אלכסנדר דז'יקיץ' היה מרוצה מההופעה של שחקניו: "היריבה שלנו שיחקה משחק קשוח, אתם יודעים על לוח המשחקים שלהם, הם שיחקו משחק תחרותי ל-40 דקות. הבנו בסוף איך לסגור את המשחק, זה מה שזה. אני מקווה שנהיה טובים יותר אחרי המשחק הזה, כי הם גרמו לנו לשחק הכי חזק שאנחנו יכולים נכון לרגע הזה. לי ולקרינגטון יש הבנה מההתחלה, הוא יודע מה הקבוצה מצפה ממנו, הוא לא תמיד ברמה שלו, אבל היום הוא שיחק טוב. אני שמח בשבילו, וגם בשביל סים ונה ונועם (דוברת). זאק שבר את האף וחזר, השחקנים ממש רצו את המשחק הזה".

על האתגרים הקרובים ובהמשך העונה: "זה מבחן קשה בשבילנו כי זו מכבי תל אביב, קבוצת יורוליג, הליגה מגבילה את מספר הזרים, אבל זה חשוב. זה משחק חשוב לשחקנים, זה היה מבחן בשבילנו כדי לראות מה אנחנו שווים. במשחק הבא נגדנו הם יהיו יותר טובים".

על שיתופו של ונה במשחק: "לא הרבה אנשים תמכו בהחלטה שלי לרשום את ונה, וזה בסדר, הוא עשה את מה שביקשנו ממנו לעשות. העובדה שהוא ומארקס שחקנים שונים בתפקיד דומה, נמצא את הדרך להשתמש בשניהם ביחד יום אחד. זה לא היה מהלך חכם, אבל זה השתלם".

קאדין קרינגטון, שחקן הפועל ירושלים לצד ליוואי רנדולף. דני מרון
"שמח בשביל קרינגטון". לצדו של רנדולף/דני מרון

מנגד, מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש, דיבר על חוסר האנרגיות של הקבוצה שלו במשחק: "על המשחק הזה אפשר לדבר הרבה דברים מקצועיים, אבל זה בעיקר באנרגיות שלנו, היה לנו מאוד קשה למצוא אותן, ניסינו לדחוף את השחקנים. גם אנחנו כצוות מרגישים את זה, ובטח השחקנים שמרגישים את זה בגוף, זה לא פשוט. החצי הראשון מאוד אנמי שלנו, התחלנו את המשחק ושיחקנו נכון התקפית, החטאנו המון זריקות, אפשר לייחס את זה לעייפות מסוימת. כשהתחלנו לרדוף התחלנו להכריח דברים, לקחנו זריקות מהירות ולא נכונות. היינו צריכים לשחק הרבה יותר נכון, למרות שהחצי הראשון נגמר צמוד, זה החצי שהפסדנו את המשחק"

קטש הוסיף: "בחצי השני עלינו עם אנרגיות יותר טובות, הם היו ביום קליעה ועשו זריקות קשות, זה מסוג הימים שכשאתה רוצה, אתה לא יכול. זה הפסד לא נעים, משחק גדול, משחק שכולם מחכים לו, הגענו אליו עם הלשון בחוץ, ככה זה היה נראה. אהבתי את המלחמה ושניסינו לתקן, הם כל פעם עשו זריקה אחרת שלקחה אותנו אחורה. צריך להתסכל קדימה. לא נעים אבל יש עונה ארוכה, יש לנו את מחר לנוח ולהתכונן למשחק קשה ביום שישי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"מסוג הימים שכשאתה רוצה, אתה לא יכול". קטש/דני מרון

על כשירות הסגל בתקופה הקרובה, במיוחד כשבולדווין ירד דקה לסיום עם סימנים של מתיחה בשריר: "בלוח המשחקים המטורף שלנו, הדרבי תפס אותנו במקום אחר, ללורנזו היה קצת כאב ברגל ולא רצינו לסכן אותו. נרשמו מספיק שחקנים כדי לעשות משחק הרבה יותר טוב ולנצח את המשחק הזה. כששחקן יושב בחוץ, זה לא אומר שיש ואקום, יש שחקנים אחרים שמשחקים. זה לא מעביר מסר שהמשחק לא היה חשוב, אבל יש רוטציה, ונעשה את זה כל השנה. השחקנים יודעים את זה ודיברנו על זה. הייתה עייפות כללית מאוד מובנת, אי אפשר להשוות את הסיטואציה שהקבוצות הגיעו למשחק, מבחינת הטריות של השחקנים, זה לא רק בגוף. אלא גם עניין מנטאלי. ווייד בדקה האחרונה הרגיש מתיחה לא רצינו לסכן אותו".

המאמן הדגיש שהיליארד, על אף עוד הופעה פחות טובה, עוד יכנס לקצב ויראה את היכולות שלו: "אנחנו מכירים את היליארד והדברים שהוא עושה, ברור לכולם שהוא הרבה יותר טוב מזה. האחריות היא של כולם, יש סיבות אובייקטיביות, את רוב העונה שעברה הוא פספס בגלל פציעה, הוא עשה הכנה ושוב פציעה, מאוד קשה להיכנס לקצב של קבוצה שרצה. צריך את החצי משחק טוב הזה כדי להיכנס לעניינים. יש שאיפה שבכל רגע נתון כולם יהיו בשיא הכושר, נקווה שיצבור ביטחון".

על שחקנים חדשים על הפרק: "אין שום דבר על הפרק, אנחנו נלחמים גם הצוות ומתעסקים במה שיש. כמועדון צריך להיות כל הזמן עם התחושה ותמיד לחשוב על אפשרות להתחזק ולהשתפר, זה לא קורה עכשיו, זה משהו שתמידי מועדון צריך לחשוב עליו. תמיד רוצים יותר ומכוונים לשם. בהרבה אספקטים יש שיפור, אבל אנחנו לא היחידים שמשתפרים, גם האחרים משתפרים".

דארן היליארד, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מקווים שיצבור ביטחון. היליארד/דני מרון

מכבי תל אביב תפגוש ביום שישי הקרוב (21:30) את באיירן מינכן בגרמניה ולאחר מכן תתארח אצל הפועל באר שבע (5.12, 21:00) במסגרת הליגה המקומית. הפועל ירושלים תארח את באקן ברס (רביעי, 21:00) במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, כשבשבת הקרובה תתמודד מול עירוני קרית אתא (21:00) בניסיון להשיג ניצחון שישי רצוף בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully