וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר לא על הפרק? דיווח: ריינג'רס פנתה למאמן אחר

למרות הדיווחים על כך שמאמן מכבי חיפה עשוי לקבל פנייה מגלאזגו, בסקוטלנד פורסם שהצעה רשמית הוגשה לאקס המועדון שמעוניין לחזור

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי ניצחון איראן על ויילס/צילום: פז חסדאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

כשלושה שבועות אחרי שבסקוטלנד פרסמו שברק בכר, מאמן מכבי חיפה, הוא אחד המועמדים לאימון ריינג'רס, היום (שבת) עושה נראה שיש לפחות מאמן אחד שנמצא לפניו ברשימה.

חמישה ימים אחרי שההולנדי ג'ובאני ואן ברונקהורסט פוטר, וכפי שחזו סוכנויות ההימורים בסקוטלנד, לפחות כרגע בכר לא בתכניות של מועדון הפאר הסקוטי כי פנייה רשמית נעשתה למייקל ביל, מאמנה של קווינס פארק ריינג'רס. עוד נכתב כי השיחות עם ביל מתקדמות ושרק תפנית מפתיעה עלולה למנוע את הגעתו.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
עוזר המאמן/דני מרון

ביל בן ה-42, ששימש כעוזר המאמן של סטיבן ג'רארד בריינג'רס ובנובמבר לפני שנה המשיך איתו לאסטון וילה, יצא לדרך עצמאית במאי האחרון כאשר מונה למאמנה הראשי של QPR, המדורגת שביעית בצ'מפיונשיפ האנגלית העונה. ביל עובד מגיל צעיר כמאמן נוער ובין השאר אימן את קבוצת המילואים של ליברפול.

בסקוטלנד דיווחו שבכר הרשים מאוד את ראשי ריינג'רס עם הכדורגל ההתקפי והאמיץ ששיחקה מכבי חיפה, אבל הוא מצדו לא מיהר להתייחס לאפשרות שיעזוב לסקוטלנד. ריינג'רס נפרדה ממאמנה השבוע בעקבות פער של תשע נקודות שפתחה סלטיק בצמרת הליגה הסקוטית לאחר 15 משחקים שקיימה כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully