וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסקוטלנד טוענים: ריינג'רס עשויה לפנות לברק בכר בשבועות הקרובים

מעמדו של ג'ובאני ואן ברונקהורסט מעורער, ומועדון הפאר הסקוטי שוקל שינוי מיידי על הקווים: "בכר ווינר סדרתי. אם יגיע, זה יהיה שדרוג"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

ריינג'רס עשויה לפנות לברק בכר בשבועות הקרובים, במטרה למנות אותו למאמן כבר אחרי פגרת המונדיאל - כך טוענים הבוקר (רביעי) בתקשורת הסקוטית. מאמן מכבי חיפה הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד להחליף את ג'ובאני ואן ברונקהורסט המאכזב, שמונה למאמן הקבוצה בנובמבר שנה שעברה, אבל מתקשה לעמוד בציפיות. אחרי 13 מחזורים העונה, ריינג'רס מדורגת במקום השני בליגה הסקוטית כשסלטיק ביתרון של 7 נקודות מעליה.

בכר נחשב כאמור לאחד המועמדים, ובתקשורת המקומית משוכנעים ש"בהשוואה לאן ברונקהורסט, הוא יהיה שדרוג".

"בכר הוא ווינר סדרתי שיודע איך להטמיע מנטליות מנצחת בקבוצות שלו", תואר מאמן מכבי חיפה בן ה-43 באחד האתרים הבוקר. "בליגה הישראלית, הוא זוכה באליפות כמעט מדי עונה, בזמן שואן ברונקהורסט זכה באליפות רק פעם אחת למרות שהוא מבוגר ממנו בארבע שנים".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. רויטרס
ההתעניינות גוברת. בכר/רויטרס

גם הקמפיין ה"אמיץ" של מכבי חיפה בשלב הבתים של ליגת האלופות, כפי שהוא תואר, נותן לבכר נקודות זכות. "חיפה צברה 3 נקודות ושבעה 7 שערים - חמישה יותר מריינג'רס - וכל זה בבית קשה יותר. הוא יהיה שדרוג על פני ואן ברונקהורסט, כי יש לו יותר ניסיון בכל הנוגע לזכייה באליפויות, והוא הראה את האיכויות שלו כמאמן באמצעות ניצחונות בליגת האלופות".

בכר אף התייחס שלשום לשמועות, אחרי הניצחון 1:4 על בית"ר ירושלים בטדי. "אני לא מתעסק בשמועות. כרגע אני במכבי חיפה, אבל ברור שמחמיא לי שמתעניינים בי", אמר כשנשאל על הדיווחים שקשרו אותו לריינג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully