וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבדיה בולט בזכות הוורסטיליות, אבל צריך לשפר את העקביות"

שחקנה של וושינגטון קיבל קרדיט על "מילוי דף הסטטיסטיקה" למרות הפסד נוסף למיאמי: "עושה מה שהקבוצה צריכה ממנו"

דני אבדיה ורוי האצ'ימורה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

דני אבדיה לא הצליח למנוע הפסד שני רצוף של וושינגטון וויזארדס למיאמי היט הלילה (בין שישי לשבת), אבל נדמה שככל שהעונה מתקדמת, הישראלי מצליח למצב את עצמו כשחקן שמסוגל לתרום לקבוצה במגוון אספקטים. לאחר ההפסד הקודם מול היריבה מפלורידה, שבו הפורוורד כמעט השלים טריפל-דאבל, דובר על העלייה בדומיננטיות שלו כשבראדלי ביל לא משחק. הלילה כוכב הוויזארדס חזר לרוטציה, ומטבע הדברים אבדיה החזיק פחות בכדור, אך בכל זאת השכיל להראות את יכולתו להשפיע לא רק באמצעות נקודות.

אחרי 11 דקות ברבע הראשון, אבדיה עמד כבר על 5 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, כשנראה היה שהוא בדרך לספרות כפולות ביותר מטור סטטיסטי אחד, אך בסופו של דבר הוא סיים עם 8 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, בנוסף ל-2 חסימות וחטיפה אחת. מבחינת קליעה היה לישראלי ערב פחות פורה, עם 0/4 מעבר לקשת, 2/4 לשתיים ו-4/6 מהקו.

צ'ייס יוז, שמסקר את וושינגטון ל-"NBC", ניתח אחרי המשחק: "אבדיה מילא את דף הסטטיסטיקה. לאחר שקלע בספרות כפולות כמעט בכל המשחקים האחרונים, בשניים נגד מיאמי הוא בלט יותר בזכות הוורסטיליות הכללית שלו. אבדיה קיבל את עמדת הסמול פורוורד הפותח מתחילת העונה והגדיר בעצמו את התפקיד הזה בתור 'הדבק'. לקח לו זמן מה להתאקלם, אבל כרגע נראה שהוא עושה את מה שהוויזארדס צריכים ממנו בתפקיד הזה. עם זאת, מבחינת העקביות אבדיה עדיין צריך להשתפר, שכן הוא קלע 2 מ-8 מהשדה, החטיא זריקת עונשין בדקות מכריעות ברבע הרביעי ואיבד שלושה כדורים".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Eric Espada, GettyImages
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה/GettyImages, Eric Espada

המשחק הבא של אבדיה וחבריו יהיה בחוץ נגד בוסטון סלטיקס הלוהטת, כך שיהיה להם לא פשוט להשיג שם את הניצחון ה-11 העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully