וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון קיבלה את אבדיה של נבחרת ישראל, ונראה שכולם מבינים למה

הישראלי דגדג טריפל-דאבל, כולל "מהלך שלרוב רואים ממנו במסגרות הבינלאומיות" ושיא קריירה באסיסטים, וגם כוכב הוויזארדס יודע: "כשבראדלי ביל לא משחק, לדני יש יותר הזדמנויות"

סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

לדני אבדיה כבר היו משחקים טובים ב-NBA, אבל אפשר לומר שהתצוגה שסיפק הלילה (בין רביעי לחמישי) בהפסד 113:105 של וושינגטון למיאמי המחישה הכי טוב את הפוטנציאל שבזכותו נבחר הישראלי במקום ה-9 בדראפט לפני שנתיים. אבדיה הפגין את מלוא הוורסטיליות שהפכה אותו לכוכב כבר בגיל צעיר בליגת העל ובנבחרות ישראל הצעירות, ורק ריבאונד אחד היה חסר לו כדי לרשום טריפל-דאבל מרשים: הפורוורד קלע 12 נקודות, מסר שיא קריירה של 10 אסיסטים והוריד 9 כדורים חוזרים, ב-41 דקות על הפרקט - שיא קריירה נוסף.

באופן לא מפתיע, אבדיה שוב בלט במשחק שהכוכב הגדול של הוויזארדס, בראדלי ביל, נעדר ממנו בגלל פציעה. גם חסרונו של הרכז הראשון, מונטה מוריס, ככל הנראה אפשר לישראלי להחזיק יותר בכדור ולקבל יותר החלטות בהתקפה - יכולת שבהחלט נמצאת בארסנל שלו, אך לא מקבלת מספיק במה כשביל משחק. אחרי שבמשחק הקודם רשם הפורוורד 12 נקודות ו-13 ריבאונדים, הלילה הוא השלים לראשונה בקריירה משחק שני ברציפות עם דאבל-דאבל.

"דני אבדיה היה אחד הבולטים בהתקפת הוויזארדס", שיבחו ב-NBC, "הוא פתח בחמישייה משחק תשיעי ברציפות ונכנס מוקדם לעניינים עם 10 נקודות במחצית הראשונה. זו הייתה הפעם השישית שהוא קלע בספרות כפולות בשבעה משחקים. את העלייה בביטחון של אבדיה אפשר לראות בחלק מהמהלכים שהוא מנסה מהכדרור. במחצית הראשונה, אבדיה קלע בחדות שלשה בצעד לאחור. זה היה מסוג המהלכים שרואים ממנו הרבה יותר במסגרות הבינלאומיות ובאימוני טרום עונה שצפים ברשתות החברתיות".

ב"אתלטיק" תהו האם וושינגטון משחקת חזק יותר כשבראדלי ביל נעדר, והכתב ג'וש רובינס שאל את המאמן ווס אנסלד ג'וניור האם זו אכן המציאות, דבר שהאחרון הגיב אליו: "לא יודע, אני לא חושב שזו שאלה הוגנת".

לקייל קוזמה, שהוביל את קלעי הוויזארדס עם 33 נקודות, הייתה סוג של תשובה בעניין: "המנטליות היא תמיד שהשחקן הבא ברוטציה יתעלה. אם מסתכלים על דני כשבראד לא משחק, הוא יותר בולט, יש לו יותר הזדמנויות לעשות עוד דברים, להגיע לצבע ולמסור. כולם משחקים יותר וכל אחד מאיתנו צריך להתעלות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אבדיה עצמו אמר בנושא: "בראד שחקן חשוב עבורנו. אנחנו לחלוטין מתגעגעים אליו, אבל אני מרגיש שזה הזמן של כולם להרים את האנרגיות. אתם יודעים, שהבא בתור יתעלה. היום הוא לא היה זמין, אז התפקידים השתנו מעט, אבל אני חושב שאנחנו צריכים לבוא באנרגיות לכל משחק, זו העבודה שלנו וזה מה שאנחנו אוהבים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully