וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאי קריירה וכמעט טריפל-דאבל לאבדיה לא מנעו הפסד של וושינגטון

ב-41 דקות, הישראלי היה רחוק ריבאונד אחד מההישג, עם 12 נקודות ו-10 אסיסטים (לראשונה בקריירה), אך הוויזארדס נכנעו 113:105 למיאמי למרות שכבר הצליחו למחוק פיגור של 21 הפרש במחצית השנייה

דני אבדיה ורוי האצ'ימורה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

דני אבדיה המשיך הלילה (בין רביעי לחמישי) ביכולת האישית המעולה שהוא מפגין במשחקים האחרונים של וושינגטון, ורשם ציוני דרך שעוד לא ראינו ממנו עד היום, אך הוויזארדס נוצחו בחוץ 113:105 על ידי מיאמי היט - שקטעה רצף של ארבעה ניצחונות.

אבדיה רשם שיאי קריירה בדקות משחק (41) ובאסיסטים (10) והיה רחוק ריבאונד אחד בלבד מטריפל-דאבל היסטורי, כשהוא קולע 12 נקודות - המשחק השישי שלו מתוך שבעת האחרונים בדו-ספרתי, כאשר בארבעה מהם קלע כמות זהה. הישראלי הוסיף חטיפה אחת ושתי חסימות, ודייק ב-4/7 לשתיים וב-1/3 מעבר לקשת, לצד 4 איבודים.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם קריסטאפס פורזינגיס. Eric Espada, GettyImages
פורזינגיס עם אבדיה, שהצטיין - אך לא מנע הפסד/GettyImages, Eric Espada

קייל לאורי הפציץ 24 מ-28 הנקודות שלו במחצית הראשונה, והוביל את המארחת מפלורידה לפתוח פער דו ספרתי משמעותי, אשר בתחילת הרבע השלישי הגיע לשיאו: 21 הפרש הראה לוח התוצאות לטובת מיאמי, אלא שוושינגטון לא הרימה ידיים והשלימה קאמבק מרשים בתוך הרבע האחרון, כשהיא מצליחה אפילו לעלות ליתרון נקודה. עם זאת, טיילר הירו היה שם במאני טיים עבור ההיט, עם ארבע שלשות ברבע הרביעי שסייעו לקבוצתו לצאת עם ידה על העליונה. ארבעה מעשרת האסיסטים של אבדיה הגיעו ברבע המכריע, שאת כולו בילה הפורוורד על הפרקט, אולם הוא לא הצליח לרשום נקודות באותן דקות.

קייל קוזמה שוב הוביל את הוויזארדס בהיעדרו של בראדלי ביל, ותרם 33 נקודות לצד 7 ריבאונדים. קריסטאפס פורזינגיס סיפק 21 עם 9 כדורים חוזרים, וויל בארטון קלע 13 מהספסל. קיילב מרטין סיים עם 24 ו-9 ריבאונדים אצל המנצחת, שקיבלה 17 מהירו, ו-15 ו-11 ריבאונדים מבאם אדבאיו.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully