וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יודעת: "מי שרוצה פלייאוף, צריכה לדעת לנצח בבלגרד"

24.11.2022 / 8:53

אחרי שנכנעו אצל פרטיזן ועם מאזן של 0 מ-3 בחוץ, הצהובים יתארחו אצל הכוכב האדום וקולסון בונה על רוח גבית: "הניצחון על אולימפיאקוס יצר לנו מומנטום"

סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

כמעט חודשיים בתוך עונת היורוליג, מכבי תל אביב תחפש הערב (חמישי, 18:30) את ניצחון החוץ הראשון שלה כשתתארח אצל הכוכב האדום בלגרד בהיכל על שם אלכסנדר ניקוליץ'. הצהובים הפסידו עד כה את כל שלושת משחקי החוץ שלהם, כשהם סופגים 99.3 נקודות בממוצע.

מכבי נחתה אתמול בשעות הערב בבלגרד ותערוך הבוקר את אימון הקליעות בשעה מוקדמת, לאור העובדה שהמשחק הוקדם כדי למנוע התנגשות עם ההתמודדות בין נבחרת סרביה לברזיל במונדיאל. בצוות המקצועי ערכו לשחקנים תדריך וידאו ראשון ובו סימנו את השליטה בקצב, השליטה בריבאונד ועצירת מומנטומים של הכוכב במשחקי הבית כמפתחות חשובים.

בונזי קולסון שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בונה על רוח גבית מהניצחון על אולימפיאקוס. קולסון/דני מרון

בקבוצה קיימת אמונה גדולה שהם יצליחו לעצור את רצף הפסדי החוץ שעומד על שלושה העונה: "זה משחק שחייבים לדעת לקחת, הם עייפים בדיוק כמונו, פחות איכותיים מאיתנו ואנחנו מרגישים טוב ועם ביטחון", סיפרו במכבי אמש, "יש לנו תחושה שזה המשחק שישבור את הקרח מבין משחקי החוץ. קבוצה שרוצה לעשות פלייאוף צריכה לדעת לנצח כאן".

בונזי קולסון נתן הרבה מאוד כבוד לכוכב לקראת ההתמודדות: "אנחנו מנסים להשיג ניצחון חוץ ראשון. נצטרך להיצמד לדברים הבסיסיים שמנצחים משחקים, להמשיך להשתפר. תהיה אווירה משוגעת שם, אבל הניצחון על אולימפיאקוס יצר לנו מומנטום ואני מקווה שהוא יעזור לנו להשיג עוד ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully