וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרו למסלול: מכבי תל אביב גברה 84:90 על אולימפיאקוס

הצהובים שבו לנצח אחרי שלושה הפסדים רצופים עם רבע רביעי נפלא שכלל ריצת 5:20. בולדווין (22 נק') ובראון (16) בלטו בשורות של קטש, לרנצקיס (21) בצד של היוונים עם שיא קריירה

מכבי תל אביב חזרה לנצח הערב (שלישי) ביורוליג אחרי 82:88 על אולימפיאקוס החזקה מהמקום השני ועלתה לחלק העליון של הטבלה כשהיא קוטעת רצף של שלושה הפסדים. הצהובים חזרו מפיגור ברבע השלישי אחרי ריצת 5:20 בסוף הרבע השלישי ותחילת הרביעי בדרך לניצחון בית יוקרתי.

המשחק התחיל עם מטווח שלשות של ווייד בולדווין (4/7 מהשלוש) שהשאיר את הצהובים צמודים לאולימפיאקוס שהסתמכו על יכולת טובה בפתיחה של קוסטאס פאפאניקולאו (13 נק'). בהמשך סאשה וזנקוב (17 נק') השתלט על המשחק של היוונים והצליחו לעלות ליתרון שנשמר לאורך רוב שלבי החצי הראשון, ועל אף חזרה לקראת סוף הרבע השני של המארחת, אולימפאקוס ירדה ביתרון 43:45.

החצי השני נפתח רע עבור מכבי תל אביב שקלעו רק שלוש נקודות בשש הדקות הראשונות של הרבע השלישי עם ריצת 3:11 של היוונים. הצהובים הצליחו לחזור בזכות נקודות חשובות של ג'ון דיברתולומיאו ובונזי קולסון שקלע שלשה עם סיום הרבע לקראת האחרון. הצהובים יצאו לריצת 5:20 ועלו ליתרון ראשון מאז המחצית הראשונה בהנהגתם של לורנזו בראון (16 נק') וג'רל מרטין (13 נק') בדרך לניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 22 (4/7 מהשלוש), לורנזו בראון 16 (6 אס', 5 ריב'), ג'רל מרטין 13 (5 ריב'), ג'ון דיברתולומיאו 11 (7 ריב'), אוסטין הולינס 8, אלכס פויתרס 6, ג'וש ניבו 5 (7 ריב'), רומן סורקין 4, בונזי קולסון 3. ג'יילן אדאמס שותף ולא קלע.

קלעו לאולימפיאקוס: יאנוליס לרנצקיס 21, סאשה וזנקוב 17 (10 ריב'), קוסטאס סלוקאס 15 (5 אס'), קוסטאס פאפאניקולאו 13 (3/5 מהשלוש), אלק פיטרס 5, אייזיאה קנאן 4, מוסטאפה פול, תומאס וולקופ, שאקיל מקיסיץ' וטאריק בלאק 2 כ"א, ג'ואל בולומבוי 1.

לורנזו בראון שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עוד ערב קליעה טוב של הרכז הספרדי. בראון/דני מרון

מהלך משחק

רבע 1:

הצהובים עלו בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, דארן היליארד, רומן סורקין ואלכס פויתרס. היוונים פתחו עם תומאס וולקופ, סאשה וזנקוב, אייזיאה קנאן, קוסטאס פאפאניקולאו ומוסטפה פול. פאפאניקולאו התחיל את המשחק עם סל מחוץ לקשת, לפי שבולדווין איזן עם שלשה משלו. הפורוורד היווני עם שבע מתוך תשעת הנקודות הראשונות של אולימפיאקוס העלה את היוונים ליתרון. בולדווין המשיך להפגיז מחוץ לקשת וצמצם לארבע בלבד. הולינס קלע גם הוא מחוץ לקשת, סלוקאס עלה מהספסל והוסיף אחת משלו, לפני עוד אחת של הולינס ויתרון 20:22 לצהובים בסוף הרבע הראשון.

רבע 2:

אלק פיטרס פתח את הרבע השני עם שלשה, אבל דיברתולומיאו החזיר את היתרון לצהובים עם סל משלו. בראון עם נקודות ראשונות המשיך עם הנדנדה והיתרון לא הפסיק לעבור מצד לצד. סלוקאס המשיך עם נקודות מהקו, אבל שוב זה היה הגארד הספרדי שקלע מחוץ לקשת וצמצם לשתיים בלבד. טייריק בלאק, אקס הצהובים, עלה מהספסל ודייק מהעונשין. בולדווין עם 4/5 מהשלוש המשיך לצמצם לפני עוד שלשה של סלוקאס. בראון קלע מרחוק והחזיר את היתרון לצהובים אחרי יותר מחמש דקות, אבל אולימפיאקוס ירדה ביתרון למחצית של 43:45.

ווייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
משחק נהדר של הגארד. בולדווין/דני מרון

רבע 3

וזנקוב המשיך עם היכולת הטובה מהחצי הראשון ושמר על היתרון היווני בדקות הראשונות. אולימפיאקוס הגדילה את היתרון ועם ריצת 3:11 בפתיחת הרבע השלישי, עלתה לראשונה ליתרון דו ספרתי. דיברתולומיאו שבר את הריצה היוונית עם נקודות מהקו וצמצם לשש. וזנקוב סחט סל ועבירה והעלה ליתרון שיא של 11 נקודות. בולדווין עם נקודות ראשונות ברבע השלישי דייק מהקו לפני שלשה ענקית של פאפאניקולאו. סורקין הוסיף סל ראשון משלו ושלשה של קולסון סגרה את הרבע עם 63:69 יווני.

רבע 4

ג'רל מרטין קלע מהשלוש עם פתיחת הרבע האחרון, סורקין הוסיף מהצבע וההפרש ירד לשלוש בלבד. מרטין הוסיף עוד סל מחוץ לקשת והעלה את הצהובים ליתרון לראשונה מאז החצי הראשון עם ריצת 5:15. יאנוליס לרנצקיס החזיר את היתרון ליוונים, אבל שלשה אדירה של בראון החזירה את הצבע לחיים אצל המארחים. מרטין המשיך בחצי שני נפלא והצהובים כבר בריצת 5:20 מסוף הרבע השלישי. לרנצקיס הוסיף עוד שלשה, אבל בראון ברבע אחרון אדיר שמר על היתרון עד הסיום - 84:90 למכבי תל אביב שעצרה את רצף ההפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully