וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "צריכים ללמוד לשמור על קור רוח"

24.11.2022 / 7:24

בהפועל תל אביב גאים על המאבק והמשחק הגדול שרשמו בגראן קנאריה אבל מאוכזבים מהקריסה בדקות הסיום בדרך להפסד 85:83: "המחצית השנייה שלנו הייתה מרגשת, אבל אנחנו רוצים להיות בצד המנצח"

תקציר יורוקאפ: גראן קנאריה - הפועל תל אביב 83:85/ספורט1

הפועל תל אביב הייתה קרובה אמש (רביעי) להפתעה בספרד כשהובילה ב-8 הפרש על גראן קנאריה החזקה בדקות הסיום של המחזור החמישי ביורוקאפ, אלא שהאדומים נתקעו ברגעי ההכרעה ויצאו עם הפסד 85:83. בעקבות ההפסד ירדה הפועל למקום הרביעי בטבלה, עם שלושה ניצחונות ושני הפסדים.

שחקניו של דני פרנקו רשמו מחצית ראשונה לא טובה, פיגרו כבר ב-17 נקודות והיו בדרך לתבוסה, אבל סגרו את הרבע השני בצורה טובה, ולאחר ההפסקה השתלטו על המשחק ועצרו את היריבה על 23 נקודות ב-17 הדקות הראשונות של המחצית השנייה, לפני שקיבלו שורה של החלטות רעות והפסידו את המשחק. קסבייר מנפורד קלע 24 נקודות, כמעט כולן במחצית הראשונה, ומיעט לשחק בחצי השני. ג'ורדן מקריי הוסיף 17 וג'ייקובן בראון, שלהט ברבע האחרון, קלע 15. צ'ינאנו אונואקו שיחק פחות מ-10 דקות ולא קלע בהופעת הבכורה שלו, כשכריס הורטון שאמור לעזוב את הפועל בימים הקרובים קלע 5 נקודות ב-15 דקות.

ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב עם עידן זלמנסון. ברני ארדוב
הפועל תל אביב קרסה בדקות הסיום. זלמנסון ובראון/ברני ארדוב

"היה משחק גדול. משחק מרגש. זה הגיע למהלכים האחרונים. אני בטוח שהאוהדים וכל מי שראה את המשחק ראה מאבק גדול, הרבה שחקנים בשתי הקבוצות עשו מהלכים גדולים", אמר דני פרנקו בסיום, "לחוסר מזלנו הם עשו יותר מהלכים גדולים. לקח לנו 20 דקות לעשות התאמות לקצב של הליגה הספרדית, אבל במחצית השנייה עשינו עבודה הגנתית טובה כדי לעצור אותם על 33 נקודות. זה נגמר על הדברים הקטנים שפגעו בנו, צריכים לשמור על קור הרוח, זה לא נגמר רק על הזריקות, גם על הריבאונדים, הזריקות שלא לוקחים, הכדורים שלא תופסים. נצטרך להסתכל על המשחק. המחצית השנייה שלנו הייתה מרגשת, אבל אנחנו רוצים להיות בצד המנצח".

פרנקו נשאל בספרד על האפשרות שהאדומים יזכו בתואר היורוקאפ: "בישראל אנשים אוהבים לדבר על תארים והישגים, העבודה שלנו זה לא לדבר, כולם יכולים לדבר. העבודה שלנו לעבוד הכי קשה בכל יום. אחרי סיבוב אחד נסכם ונראה איפה אנחנו עומדים. ניסינו למצוא את ההרכבים כדי להתחרות, שיחקנו בסוף בהרכב שלא שיחק במחצית הראשונה. כקבוצה יש לנו דרך ארוכה, ועדיין מוקדם בעונה. אנחנו צריכים להיות צנועים, להישאר עם הרגליים על הקרקע ולזכור מאיפה אנחנו באים, המטרה שלנו זה המשחק ביום שבת".

תומר גינת, שקלע 4 נקודות בלבד ב-16 דקות אמר מצידו: "גאה בהופעה שלנו נגד אחת הקבוצות הכי טובות בליגה הספרדית וביורוקאפ. התוצאה הסופית מאכזבת ואנחנו נצטרך ללמוד מהדקות האחרונות כדי לנצח משחקים ברמות האלה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully