וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מבחינת כימיה ותיאום עוד לא מיצינו את הפוטנציאל"

מאמן מכבי תל אביב נשמע דרוך מאוד לקראת המשחק נגד הכוכב האדום בלגרד בחמישי (18:30), שם ינסו הצהובים לרשום ניצחון חוץ ראשון העונה ביורוליג: "נגד פרטיזן הבאנו את הרצון והמאמץ". מנגד, איבנוביץ' רוצה להישאר מושלם

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.11/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה מחר (חמישי, 18:30) לשבור את רצף הפסדי החוץ שלה מפתיחת העונה כשתתארח בבלגרד אצל הכוכב האדום במסגרת המחזור העשירי ביורוליג. הצהובים ניצחו עד כה חמישה משחקים והפסידו ארבעה, כולל שלושה הפסדי חוץ משלושה משחקים, ואילו הכוכב האדום ניצחו רק שלושה מתוך תשעה, כולל שני ניצחונות רצופים.

במכבי תל אביב ערכו היום אימון קל לקראת היציאה לבלגרד, כשלפניו תדריך וידאו ראשון לקראת היריבה הסרבית. הצהובים יגיעו ביחד עם כ-50 אוהדים לבלגרד בשעות הערב ויערכו מחר את אימון הקליעות באלכסנדר ניקוליץ' הול. כזכור, המשחק הוקדם לשעה 18:30 כדי למנוע התנגשות עם משחקה של נבחרת סרביה נגד ברזיל בגביע העולמי בקטאר.

ווייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב מקוה להמשכיות מהרבע הרביעי מול אולימפיאקוס/דני מרון

הצהובים מאוד מרוצים מהגישה והאופי שהפגינו השחקנים בניצחון אמש על אולימפיאקוס, ומקווים שיוכלו למשוך את זה למשחק הקרוב. המפתח עבור הצהובים הוא משחק ההגנה, כי הם יפגשו קבוצה שלא נחשבת לאחת ההתקפיות ביורוליג. במכבי תל אביב יודעים שאם יציגו את היכולת שהראו ברבע האחרון נגד היוונים אמש, יהיו בעמדה מצוינת לחזור לאזור הצמרת של היורוליג.

"אנחנו מבחינת הכימיה והתיאום עוד לא במיצוי הפוטנציאל שלנו, אנחנו בדרך, קבוצה חדשה שצריכה ללמוד, זה לא פשוט", אמר עודד קטש לקראת המשחק, "אני חייב להודות שאנחנו מנצחים את המשחקים ביורוליג דרך האנרגיות של הקהל. הרגשתי במשחק האחרון נגד פרטיזן בבלגרד, הבאנו את זה והיה רצון ומאמץ, כמעט עשינו את זה".

מנגד, הכוכב האדום בלגרד פתחה את העונה ביורוליג בצורה רעה מאוד עם שישה הפסדים משבעה משחקים, אך אז מינתה את דושקו איבנוביץ' הוותיק למאמנה והתוצאה הישירה הייתה ניצחונות על וילרבאן בבית ואלבה ברלין בחוץ אמש לאחר הארכה.

את הכוכב מובילים שני גארדים שונים בסגנון המשחק שלהם - נמנייה נדוביץ' שרושם 13.8 נקודות למשחק והקלע לוקה וילדוזה עם 13.5 נקודות בכל ערב. שחקנים מובילים נוספים הם הפורוורד בן בנטיל עם 12.3 נקודות ו-5.4 ריבאונדים ושחקני הפנים פיליפ פטרוסב וחסן מרטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully