וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזר החמישי בקבוצה: שון ג'ונס חתם בהפועל חיפה

הפאור פורוורד ששיחק בעבר בישראל בהפועל ירושלים והפועל חולון, יגיע לאדומים מהליגה הפולנית ויצטרף לארבעת הזרים הרשומים במועדון. דרוקר: "יעזור לנו לחלק את העומסים בין אירופה והליגה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.11/ספורט1

אחרי שהבטיחה את עלייתה לשלב הבתים השני ביורופקאפ עם ניצחון על גמונדן, הפועל חיפה הודיעה היום (רביעי) על חיזוק משמעותי לקבוצה עם החתמתו של שון ג'ונס עד לסיום העונה. הפאור פורוורד מגיע לקדנציה שלישית בארץ, אחרי שהספיק לשחק בהפועל ירושלים והפועל חולון.

ג'ונס (30, 2.03 מ') מגיע לקבוצה מהכרמל מהליגה הפולנית, שם העמיד ממוצעים של 14.3 נקודות ו-8.6 ריבאונדים ב-28.9 דקות בממוצע.

בשל העומס הצפוי מהמשחקים של האדומים בליגה המקומית ובמסגרת האירופית, המועדון הודיע שג'ונס מגיע כזר חמישי ולא על חשבון אחד הזרים הרשומים. דבר זה אומר שבאירופה יוכל להירשם ובליגה ייכנס לרוטציה של שרון דרוקר.

המאמן התייחס להחתמה והביע שביעות רצון: "שון מגיע כתוספת לעמדות הגבוהות וייתן לנו עוד עומק לסגל הקיים. זה יעזור לנו מאוד ביורופקאפ. בליגה זה יאפשר לנו לחלק את העומס בין הזרים".

שרון דרוקר, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
"ייתן לנו עוד עומק". דרוקר/מאור אלקסלסי

המשחק הבא של הפועל חיפה יהיה ב-29.11 מול אנטוורפ במסגרת היורופקאפ, כשבמסגרת המקומית היא תתארח אצל הפועל גליל עליון (4.12) בחזרה מהפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully