וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ניצחה את גמונדן ועלתה לשלב הבתים השני ביורופקאפ

70:77 ביתי הספיק לקבוצה של שרון דרוקר כדי לשפר את המאזן ל-1:4 ולהבטיח מקום בשלב הבא. 15 נקודות ו-15 ריבאונדים לאפסון

תקציר: חובנטוד בדאלונה - ברצלונה 79:82/ספורט1

הפועל חיפה הבטיחה הערב (שלישי) את עלייתה לשלב הבתים השני ביורופקאפ, לאחר ניצחון ביתי 70:77 על גמונדן האוסטרית. זה היה הניצחון הרביעי של החיפאים במפעל, לעומת הפסד אחד עד כה בבית ב'.

אנתוני היקי קלע את חמש הנקודות הראשונות של המארחת והוביל לפתיחת משחק טובה שאילצה את האוסטרים לרדוף מהרגע הראשון. הפועל חיפה הגדילה את היתרון לתשע נקודות וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 21:27, לפני שנעצרה בהתקפה וראתה את היריבה מתקרבת בהדרגה ומורידה ל-43:42 בלבד בהפסקה.

גמונדן אפילו עלתה ליתרון עם פתיחת הרבע השלישי, אבל עמית שמחון הגיב עם שלשה שהחזירה את המטוטלת לצד החיפאי ברבע גרוע התקפית של שתי הקבוצות. המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע הרביעי, בו קאדים אלן לקח אחריות עם שמונה נקודות רצופות. היקי ודבונטה אפסון כבר הגדילו ל-59:70 והניצחון נראה מונח בכיס, אלא שהאוסטרים דאגו למתוח והקטינו לחמש בלבד כשנותרו דקה וחצי לסיום. למרות זאת, החבורה של שרון דרוקר שמרה על קור רוח בזמן שנותר והבטיחה את הכרטיס לשלב הבא.

אנתוני היקי שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
ניהל כהרגלו את המשחק. אנתוני היקי/מאור אלקסלסי
דבונטה אפסון שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
דאבל-דאבל מרשים. דבונטה אפסון/מאור אלקסלסי

קלעו להפועל חיפה: דבונטה אפסון (15 ריבאונדים) וקאדים אלן 15 נקודות כל אחד, עמית שמחון 12, וויליאם ריימן ואנתוני היקי (8 אסיסטים) 10 כל אחד, ג'יילן ג'ונס 8, מוריאל לוטאטי 4, ספנסר וייס 3, גור לביא שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully