וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון: "המשחק הזה מראה על האופי והלב שלנו"

23.11.2022 / 7:04

אחרי הניצחון הגדול על אולימפיאקוס סיפר הגארד על הירידה ביכולתו: "לא נשחק מדהים בכל משחק ובכל מחצית". בקבוצה סוף סוף שמרו ברבע האחרון: "מראה שאנחנו יכולים לעשות את זה". מחמאות למרטין: "עשיתי הכי טוב שאני יכול"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 22.11/ספורט1

1. רצף ההפסדים של מכבי תל אביב ביורוליג נקטע אמש (שלישי) עם ניצחון ביתי מרשים 84:90 על אולימפיאקוס המדורגת שנייה ביורוליג ערב המחזור התשיעי. בזכות הניצחון טיפסה מכבי למאזן של חמישה ניצחונות מול ארבעה הפסדים, ותקווה כעת לעצור גם רצף הפסדי החוץ במשחק מחר נגד הכוכב האדום בלגרד.

הצהובים ניהלו משחק צמוד עם אולימפיאקוס במחצית הראשונה, בה בעיקר בלטו ווייד בולדווין ואוסטין הולינס בצהוב, אלא שרבע שלישי טוב של האורחת איים לגמור את המשחק והאדומים כבר הוליכו ביתרון דו ספרתי. ב-10 הדקות האחרונות מכבי הציגה משחק הגנה משופר, עצרה את האדומים על 15 נקודות בלבד, ובעזרת דקות נהדרות של לורנזו בראון וג'רל מרטין הצליחה לקחת את המשחק.

"המשחק הזה מראה שיש לנו הרבה עבודה לעשות, יש לנו קבוצה נהדרת, אבל קבוצה חדשה וייקח זמן להתחבר. זה מראה את הפוטנציאל שיש לנו, ברבע האחרון של המשחק", סיכם בראון שהעדיף בסיום לרדת לחדר ההלבשה ולא ללכת לחגוג עם הקהל אחרי שקלע 16 נקודות, הוסיף 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

וויד בולדווין שקלע 22 נקודות אמר: "ניצחנו נגד קבוצת פיינל פור, צריך לתת 100 אחוז נגד קבוצה כזאת, הקבוצה של לורנזו, ג'ון, אוסטין, ג'רל ורומן היו גדולים בשבילנו בסוף. כשאתה משחק נגד אולימפיאקוס זה בדרך כלל משחק מגעיל, הם מצופפים את הצבע, הם קבוצת יורוליג, אני שמח שיצאנו עם הניצחון ואנחנו מתקדמים לקראת המשחק בחמישי".

הקפטן ג'ון דיברתולומיאו שקלע 11 נקודות ב-22 דקות סיכם: "שיחקנו מול אחת מהקבוצות הכי חזקות ביורוליג, אני שמח שניצחנו. אני חושב שכולם נתנו את האקסטרה שלהם ברבע האחרון, וזה מה שהחזיר אותנו למגרש, כל האנרגיה הזאת שהייתה בדקות האחרונות עם הקהל וזה לגמרי שינה את כל המומנטום והצלחנו לעלות ליתרון".

ווייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"ניצחנו קבוצת פיינל פור". בולדווין/דני מרון

2. מכבי תל אביב נכנסה לרבע הרביעי אמש עם רצף בלתי ייאמן של 13 רבעים רצופים בהם ספגה יותר מ-20 נקודות, אלא שברבע הזה הצליחו הצהובים לעצור את אולימפיאקוס על 5 נקודות ב-8 הדקות הראשונות של הרבע, להפוך את המשחק ולצאת עם הניצחון.

עודד קטש מצא ברבע הזה חמישייה לא אופיינית עם לורנזו בראון, ג'ון דיברתולומיאו, אוסטין הולינס, ג'רל מרטין ורומן סורקין, ורץ איתה כמעט עד לסיום הרבע, והצליח להפוך לחלוטין את ההתמודדות. "ננעלנו בהגנה עם מה שאנחנו צריכים לעשות, אנחנו משחקים נגד קבוצה שונה בכל משחק, יש הרבה התאמות, הרמנו את הרמה שלנו בהגנה", סיפר בראון.

"כשהסתכלנו על הלוח וראינו 69 נקודות בשלושה רבעים, ידענו שנצטרך לשנות משהו באופן קיצוני כדי לנצח את המשחק", אמר אחד מאנשי המועדון באזור חדר ההלבשה, "הדקות הראשונות של הרבע הרביעי היו הטובות ביותר שלנו בהגנה העונה. זה מראה שאנחנו יכולים לשמור, צריכים למצוא את ההרכב הנכון בזמן הנכון ועודד עשה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לורנזו בראון שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"לאנשים יש זיכרון קצר". בראון/דני מרון

3. לורנזו בראון המשיך במחצית הראשונה אמש את היכולת הלא טובה שלו משני המשחקים הקודמים. אלא שבראון של המחצית השנייה היה בראון של פתיחת העונה. הוא היה אסרטיבי, קלע שלשות, חילק אסיסטים והנהיג את הצהובים לעבר הניצחון.

"אף אחד לא היה מודאג לגבי לורנזו", אמרו במועדון אמש, "לאנשים יש זיכרון מאוד קצר. אם שחקן נותן שני משחקים לא טובים אז הוא בכושר לא טוב, אז הוא אחרי השיא שלו, צריך לספסל אותו. אין סבלנות ואין זיכרון. לורנזו הוא אחד הגארדים הטובים באירופה, לא קל לו, אבל הוא מוכיח ערב אחרי ערב איזה שחקן מיוחד הוא".

"אנחנו לא הולכים לשחק נהדר בכל משחק, נהדר בכל מחצית, המשחק היום מראה על האופי והלב שלנו. זה בסופו של דבר השתלם", סיכם בראון את מה שעבר עליו בתקופה האחרונה ובמשחק אמש.

שחקן מכבי תל אביב אוסטין הולינס. דני מרון
תרם הגנה גדולה. הולינס/דני מרון

4. שני גיבורים נוספים של מכבי במשחק אמש היו שחקנים שכמאמר הקלישאה כבר היו עם רגל לכיוון המטוס. אוסטין הולינס היה אמור להיות משוחרר, כך העריכו במועדון, אחרי שג'יילן אדאמס הגיע, וג'רל מרטין לא הצליח להשתלב ולקבל את ההזדמנות. אמש הם פרחו ובגדול.

הולינס תרם 8 נקודות והגנה גדולה ב-12 וחצי דקות, בעוד אדאמס שהגיע כדי להחליף אותו שיחק פחות מ-3 דקות. מרטין היה חלק מהחמישייה הנהדרת ברבע האחרון וסיים עם שיא עונה ביורוליג של 13 נקודות ב-17 דקות, כשבמועדון החמיאו על המשחק והאופי שלו בסיום.

"הייתי יותר אגרסיבי ואסטריבי, החברים שלי לקבוצה מצאו אותי לזריקות שלי, ועשיתי הכי טוב שאני יכול", אמר מרטין בצניעות.

ג'רל מרטין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"הייתי יותר אגרסיבי". מרטין/דני מרון

5. היום בשעות הצהריים המוקדמות תערוך מכבי אימון קל ולאחריו תדריך וידאו ראשון לקראת הכוכב האדום בלגרד, לאחר מכן תצא הקבוצה לנמל התעופה בן גוריון ותצא לנסיעה של פחות מ-48 שעות לבלגרד. הצהובים יחזרו לישראל כבר בלילה שבין חמישי לשישי ויוכלו לנוח לפני ההכנה לקראת הפועל ירושלים.

במכבי מאמינים ביכולתם לנצח את היריבה הסרבית, שאמנם נמצאת בתחתית הטבלה של היורוליג, אך מאז הגעתו של המאמן דושקו איבנוביץ' אליה, הצליחה לנצח פעמיים ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully