וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "ההיכל מביא אקסטרה אנרגיות, המפתח שלנו זה ההגנה"

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 0:07

מאמן הצהובים היה מאושר אחרי הניצחון 84:90 על אולימפיאקוס שקטע רצף של שלושה הפסדים ביורוליג: "לא יכולנו לעשות את זה בלי הקהל. אנחנו עדיין קבוצה חדשה ונצטרך לעבוד על התיאום"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 22.11/ספורט1

מכבי תל אביב חזרה לנצח הערב (שלישי) ביורוליג אחרי שלושה הפסדים רצופים, לאחר שגברה 84:90 על אולימפיאקוס. הצהובים חזרו מפיגור דו ספרתי ועם ריצת 5:20 מסוף הרבע השלישי השתלטו על העניינים והשלימו את המהפך בדרך לניצחון יוקרתי.

עודד קטש התראיין בסיום והיה שבע רצון מניצחון אחרי שלושה הפסדים רצופים: "אני שמח על הניצחון, אני גאה בשחקנים שמצאו את הדרך להילחם במשחק הזה בשבוע קשה מאוד. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, קבוצה שיודעת איך לשחק, נמצאת ביחד כבר תקופה. ברור שהם יודעים מה לעשות, היו לנו עליות וירידות, אבל בסוף לא יכולנו לעשות את זה בלי הקהל, זה היה מאוד מיוחד. התחלנו להתרגל לזה אבל לא לוקחים את זה כמובן מאליו. לחשוב שיש לנו עוד משחק תוך 48 שעות זה משוגע".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"ההיכל מביא אקסטרה אנרגיות". קטש/דני מרון

על האווירה בהיכל במשחקים מהסוג הזה: "יש דברים שאי אפשר להסביר, קרו דברים בהיכל לאורך ההיסטוריה, זה אחד מהרגעים שאתה מקבל אקסטרה אנרגיות. היו כמה רגעים שלא היינו מרוכזים, בעיקר בחצי הראשון, אנחנו משחקים נגד קבוצות טובות שיודעות מה לעשות, עם הרבה כלים התקפיים, והרבה מאוד ניסיון. ניסינו כל הזמן למצוא את ההרכבים, ותוך כדי המשחק הוזזתי בין הרכבים הגנתיים להתקפיים, לא היה פשוט לנהל את המשחק. אנחנו עדיין קבוצה חדשה שצריכים ללמוד דרך וידאו ולא דרך הרגליים כי אין לנו זמן אימון, עם הרבה הרכבים שלא תמיד משחקים ביחד, בטח לא כל השבוע, אנחנו חייבים למצוא את הדרך ונמצא אותה להיות הרבה טובים ומתואמים. בחצי הראשון נתנו הרבה מאוד נקודות קלות של חוסר תיאום לפעמים, שדיברנו עליהם, אם אתה לא עושה את זה 100 פעם, זה לא פשוט לראות את זה דרך תמונות".

על היכולת של ג'רל מרטין בחצי השני: "אני שמח בשביל ג'רל, הוא עובד קשה רוצה להתחבר, לא פשוט לשחקן בלי ניסיון אירופאי. אני שמח שהוא נכנס, אם נקבל דברים ממנו זה יכול לעזור לנו. בתור מאמן אתה חווה כל התקפה, התקשינו מבחינה התקפית ממש, ואז משהו השתחרר והמומנטום עבר לצד שלנו, המשכנו עם הדבר הזה. היו הרכבים שנכפו עלינו בצורה מסוימת, שחקנים גילו אופי, שיחקו עם הלב. את האנרגיה שהקהל מביא לשחקנים בשבוע כזה, זה מטורף. את אותה תחושה נצטרך להביא למשחק בחוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'ון דיברתולומיאו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
גם הקפטן בלט בריבאונד בדרך לניצחון. דיברתולומיאו/דני מרון

על הולינס: "כשהרגשתי שאני צריך אותו הגנתית, הוא היה חלק מהריצה שלנו, יודעים מה אוסטין יכול לתת. תחילת עונה לא פשוטה עבורו. שחקנים, אנשים, נמדדים בעיקר שדברים פחות הולכים לכיוון שלהם. בדרך שהוא מתנהל, זה מעורר השראה".

המאמן סיכם ואמר: "המפתח שלנו ואחד המספרים שמלמד על הרצון שלנו, זה הריבאונד, מבחינה מספרית זה מה שניצח לנו את המשחק. שלטנו שלושה רבעים במשחק, נקווה שנעשה את הצעד קדימה ונשיג את הניצחון חוץ הראשון שלנו. תמיד קל לי יותר כשאנחנו מנצחים, אני לא זוכר משחק מתחילת העונה שהוא לא הכרח. הלחץ קיים, צריך להתנהל עם הלחץ, אלה חייו של מאמן, אלה חיים של שחקנים. יש ריצות, כמו ריצות תוך כדי משחק, יש ריצות תוך כדי העונה. אנחנו לא הקבוצה היחידה שחווה את זה, ברמה היומיומית, לטוב או לרע, האינטנסיביות של הדברים כל כך גדולה, שאין זמן לחשוב על זה. לפעמים בשבוע הזה, זה מרגיש כמו משחק אחד ארוך, קשה לשים את החוצץ הזה בין משחקים. אולי אחרי יום ראשון נוכל לנשום יום אחד".

ברצוקאס גאורגיוס מאמן אולימפיאקוס. דני מרון
מתוסכל בסיום. גאורגיוס/דני מרון

ברצוקאס גאורגיוס, מאמן אולימפיאקוס, על ההפסד של קבוצתו: "ברכות למכבי, למרות שהובלנו ב-10 הפרש הם הצליחו להישאר במשחק, לנו זה היה בלתי מקובל שלא שמרנו על הכדור ברבע הרביעי, נתנו להם ביטחון לחזור למשחק, היינו צריכים לשמור על היתרון הזה, להחזיק את הכדור ולשחק הגנה טובה. הרבה כדורים חופשיים, הגיעו למכבי. מגיע למכבי ברכות, חייבים לשכוח את המשחק הזה כי יש לנו משחק בחמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully