וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: גליל עליון רוצה מקום בסיבוב השני על חשבון באמברג

22.11.2022 / 16:08

הקבוצה של ברק פלג הגיעה לגרמניה, שם תפגוש את הקבוצה של אורן עמיאל והאקס גבי צ'צ'אשוילי (21:00) כשניצחון מעלה אותה לסיבוב השני מחזור אחד לסיום. רועי הובר ימשיך להיעדר

הפועל גליל עליון תנסה להעפיל מחר (רביעי, 21:00) לשלב הבתים השני של היורופקאפ כשתתארח אצל באמברג הגרמנית. הקבוצה של ברק פלג זקוקה לניצחון חוץ בגרמניה כדי להבטיח את עלייתה, כשבמקרה של הפסד, ההכרעה תידחה למחזור הנעילה בו תתארח אצל חמניץ הגרמנית.

נמרוד לוי, הפועל גליל עליון. ברני ארדוב
גליל עליון מקווה לעלות שלב בגרמניה. לוי/ברני ארדוב

גליל הגיעה לגרמניה אתמול אחרי המשחק נגד הפועל ירושלים במוצאי שבת האחרונה. הקבוצה ממשיכה להופיע ללא רועי הובר הפצוע, כשבהיעדרו נכנס לנעלי הרכז הראשון איתי מושקוביץ' וגם הראל רינסקי מקבל יותר הזדמנויות. בקבוצה מאמינים ביכולתם להפתיע את הקבוצה של המאמן אורן עמיאל והאקס גבי צ'צ'אשוילי, שנמצאת בתחתית הליגה הגרמנית, אך הצליחה לנצח בכפר בלום 98:86.

גליל מגיעה ליורופקאפ לאחר שני ניצחונות בית חשובים מאוד על קמניץ וגולדן איגל, שקירבו אותה אל עבר השלב הבא, ובקבוצה ינסו להמשיך את היכולת הטובה שהם מציגים במפעל כדי לנסות לראשונה העונה לנצח משחק חוץ באירופה לאחר שהפסידה את משחקה היחיד עד כה לגולדן איגל בקוסובו. הקלעים המובילים של הגליל במפעל הם ג'יילן האדסון עם 17.3 נקודות בממוצע למשחק ונמרוד לוי עם 15.8 נקודות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully