וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק על ספידים: סמית' כיכב עם דאבל-דאבל, הפועל ירושלים הביסה

19 נקודות, 12 אסיסטים ו-7 ריבאונדים של הרכז סחפו לניצחון חמישי רצוף בכל המסגרות, 70:89 על גליל עליון. 14 למייריס, 18 להדסון בצד השני

אחרי שליגת העל חזרה מפגרת הנבחרות הערב (שבת) עם ניצחון של האלופה הפועל חולון על עירוני נס ציונה, הפועל ירושלים הביסה 70:89 את הפועל גליל עליון במשחק השני שנערך במסגרת המחזור השישי, לעיני 5,122 צופים בארנה. הקבוצה מהבירה סופרת חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, וכעת יהיו לה שמונה ימים מלאים להתכונן למשחק החוץ המסקרן נגד מכבי תל אביב ב-27 לחודש.

במחצית הראשונה זה פחות הורגש, אבל אחרי ההפסקה חזרו הירושלמים להציג את ההגנה שמציבה אותם כקבוצה הטובה ביותר בליגה בפן הזה, אך את ההבדל עשתה הפעם ההתקפה של אלכסנדר דז'יקיץ', שרשמה את כמות הנקודות הגבוהה ביותר שלה העונה. מי שהוביל אותה היה ספידי סמית', שהעמיד שיאים עונתיים בנקודות, אסיסטים, ריבאונדים ושלשות.

שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית' עם איתי שגב. ברני ארדוב
ניצח על המקהלה. סמית' חוגג עם שגב/ברני ארדוב
ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ניצחון חמישי רצוף להפועל ירושלים. רנדולף/ברני ארדוב

קלעו להפועל ירושלים: ספידי סמית' 19 (5/9 ל-3), 12 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, ליוואי רנדולף 16 (3/4 ל-3), מארקס מייריס 14 ו-6 ריבאונדים, אור קורנליוס 12, זאק הנקינס 10 ו-13 ריבאונדים, קאדין קרינגטון 7, איתי שגב 6, גלעד לוי 5.

קלעו להפועל גליל עליון: ג'יילן הדסון 18, נמרוד לוי 15 ו-7 ריבאונדים, הראל רינסקי 13 (3/5 ל-3), איתי מושקוביץ 10, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ברייס וושינגטון 9 ו-15 ריבאונדים, דיישון בוקר 3, רון כהן 2.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אביתר בנאי עם בנו במשחק של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אביתר בנאי הגיע לראות כדורסל/ברני ארדוב

מהלך משחק

רבע 1:

נמרוד לוי צלף מחוץ לקשת וצימק עבור האורחים מהצפון ל-4:3 אחרי אסיסטים של סמית' להנקינס ולמייריס, אבל אז האדומים יצאו לריצת 0:10 שגם פסק זמן של ברק פלג לא עצר. אחרי פיגור 16:5, רינסקי העיר את האורחים בזמן שמייריס בלט בצד הירושלמי, שלשה של קורנליוס החזירה את הפער ל-10 אבל הדסון ענה באחת משלו וסגר את 10 הדקות הראשונות ב-16:23 למארחת.

אור קורנליוס, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
גם קורנליוס קלע בדו-ספרתי/ברני ארדוב

רבע 2:

הדסון הטביע ואז הוסיף עוד קליעה מחצי מרחק, קרינגטון ו-וושינגטון החליפו סלים, סמית' עם שלשה העלה את ירושלים ל-22:28. רינסקי צלף בעצמו מרחוק, הדסון הקטין למינוס נקודה וסמית' המטיר עוד אחת מחוץ לקשת, אבל מושקוביץ השיב בחמש נקודות רצופות והשלים מהפך. סמית' סגר רצף של 14 נקודות אישיות, ולמרות שהדסון חדר יפה בתווך, קבע 34:39 למארחת. לוי ניצל אסיסט של מושקוביץ, שלשות של קורנליוס ורנדולף הביאו את הפער ל-9 אבל מושקוביץ המצוין החזיר באחת משלו כדי להוריד ל-45:39 בהפסקה.

נמרוד לוי, הפועל גליל עליון. ברני ארדוב
גליל עליון התקשתה לעמוד בקצב. נמרוד לוי/ברני ארדוב

רבע 3:

אסיסט של מייריס להנקינס וסל של הלטבי פתחו פער דו ספרתי, וושינגטון ולוי צימקו אבל רנדולף השיב להם בשלשה ואחריה חסימה על וושינגטון, מייריס הטביע והעלה ל-43:54. וושינגטון ניסה לעצור את הסחף, אבל רנדולף המשיך את המומנטום, שגב עלה על הלוח וסמית' הטריף את ירושלים בשני הצדדים של המגרש בדרך ל-45:66 כעבור ריצת 2:17. שלשות של רינסקי ולוי הזעיקו פסק זמן של דז'יקיץ', רנדולף קלע רק אחת משתיים מהקו ושגב תרם ליריבה סל עצמי שהקטין ל-16 הפרש. קרינגטון קבע מחצי מרחק 53:69 בתום שלושה רבעים.

שחקני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ההגנה הגיעה כרגיל, אך הפעם גם ההתקפה תפקדה. שחקני הפועל ירושלים/ברני ארדוב

רבע 4:

שגיב ומייריס הגדילו את הפער, הדסון ו-וושינגטון החזירו למינוס 16. רינסקי ניסה להשאיר תקווה לגליל עליון, אבל סמית' דאג שזה לא יקרה וקרינגטון צלף שלשה שהביאה את התוצאה ל-59:78. לוי קלע מחוץ לקשת וכהן סייע לו לצמק, אבל קליעות עונשין של קורנליוס ואסיסט של סמית' לרנדולף העלו את ההפרש ל-20. גלעד לוי קלע סל בכורה בליגת העל, ואז ענה לדאנק של הדסון באחד משלו. בסיום, 70:89 להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully