וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא קריירה באסיסטים לרגלנד, הפועל חולון גברה 92:107 על נס ציונה

דאבל-דאבל ענק של הרכז (18 ו-16 אסיסטים) האפיל על אחד לא פחות מרשים של קופר (24 ו-13), הכתומים נעצרו אחרי שלושה ניצחונות

הפועל חולון חזרה הערב (שבת) מפגרת הנבחרות עם ניצחון שני ברציפות בליגת העל, 92:107 על עירוני נס ציונה שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. הגנות, כך מסגירה התוצאה, לא היו אלמנט מרכזי במשחק, שבו שני הצדדים הציגו כוח אש ומשחק קבוצתי מרשימים בהתקפה. כל חמשת הזרים של שתי הקבוצות קלעו בדו-ספרתי, כאשר שני הרכזים סיפקו מאצ'-אפ מרתק: גם ג'ו רגלנד וגם די ג'יי קופר סיימו עם דאבל-דאבל של נקודות ואסיסטים. את ההבדל עשה הגארד השני של האלופה, אריק גרין, שהראה שוב כמה הוא חשוב לקבוצה של גיא גודס ועזר להביא אותה במצב רוח מעודד למשחק החוץ החשוב מול גלאטסראיי בליגת האלופות ביום רביעי.

לפני המשחק קיימה הפועל חולון טקס לזכרו של סמ"ר עידו ברוך ז"ל, לוחם סיירת גבעתי שנהרג בפיגוע ירי בשומרון בחודש שעבר. בסיום ההתמודדות, גרין העניק את גופיית המשחק שלו למשפחת ברוך.

שחקן הפועל חולון אריק גרין. דני מרון
המשיך בכושר הקליעה הנהדר. אריק גרין/דני מרון

קלעו להפועל חולון: אריק גרין 28 (4/8 ל-3) ו-6 אסיסטים, היידן דלטון 21 ו-7 ריבאונדים, ג'ו רגלנד 18 ו-16 אסיסטים (שיא קריירה), מרווין ג'ונס 16 ו-11 ריבאונדים, כריס ג'ונסון 12, ניב משגב 8, שחר עמיר 4.

קלעו לעירוני נס ציונה: די ג'יי קופר 24 (5/10 ל-3), 13 אסיסטים ו-4 חטיפות, טיילר ביי 17, שאק ביוקנן 16, רוני הארל 15, ג'רום מיינסי 11 ו-11 ריבאונדים, תומר לוינסון 6 ו-6 ריבאונדים, רז אדם 3.

כריס ג'ונסון, הפועל חולון. דני מרון
חולון התאוששה מפיגור מוקדם. ג'ונסון/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

הכתומים דייקו בכל שלושת הניסיונות הראשונים מחוץ לקשת, בעוד שלשה של גרין הייתה הסל היחיד של חולון - וגודס נאלץ להזעיק פסק זמן מוקדם בפיגור 11:3. ביוקנן הצטרף למופע השלשות, רגלנד השיב בשתיים משלו ואסיסט לג'ונסון בתווך, כדי להוריד ל-16:13. גרין הוסיף שתי קליעות עונשין, אבל אדם דייק באחת ולאחר מכן חטף בדרך להטבעה מרשימה. עבירה טכנית נשרקה לבורדיון, קופר העלה ל-15:20 מהקו, משגב ענה בשלשה ודלטון חתם מתפרצת במהלך של סל ועבירה שהפך ל-20:21. ביי החזיר לנס ציונה את היתרון, רגלנד הפך והארל השווה בנקודת עונשין - 23:23 בתום הרבע.

טיילר ביי, עירוני נס ציונה. דני מרון
נס ציונה מחפשת ניצחון רביעי רצוף. טיילר ביי/דני מרון

רבע 2:

חולון ברחה לפלוס 7 בהובלת דלטון, ג'ונס ורגלנד, חסין ביקש פסק זמן והארל חזר ממנו עם קליעות עונשין, שאחריהן אדם סידר למיינסי נקודות בצבע. האחרון השיב לסל של דלטון בנקודות מהקו, ג'ונס במהלך של שלוש נקודות קבע 30:37. ביי עם שני סלים קירב את הכתומים, אבל אחרי פסק זמן, המארחת רצה 0:13 בזכות פעולות טובות של ג'ונסון - בדרך ל-34:50. שלשות של קופר והארל והטבעה של ביי אפשרו לאורחת לצמק ל-52:42 בהפסקה.

די ג'יי קופר, שחקן עירוני נס ציונה. דני מרון
קופר בקרב רכזים מרתק נגד רגלנד/דני מרון

רבע 3:

קופר קלע את הסל הראשון, רגלנד הגיב בשלשה, חטיפה ואסיסט לגרין שהעלה ל-44:57. הטבעה של ביוקנן היוותה ספתח לריצה של האורחים, לוינסון צלף פעמיים מעבר לקשת אבל רגלנד סידר לדלטון שלשה ולג'ונס דאנק, 54:62 חולוני. משגב שוב הביא את ההפרש לדו ספרתי, מיינסי וקופר הקטינו, רכז האלופה הוסיף שלשה. קופר צלף בצד השני, ג'ונס קלע בצבע, ביוקנן דייק בזריקת עונשין אחת מתוך שתיים ודלטון הגדיל ל-9 הפרש. ביי ניצל אסיסט של לוינסון, דלטון הטביע בענק וביוקנן ענה בשלשה שהורידה ל-73:67 בסוף הרבע.

מרווין ג'ונס, הפועל חולון. דני מרון
ערב התקפי מצוין של הפועל חולון. ג'ונס מטביע/דני מרון

רבע 4:

גרין פתח עם מהלך של סל ועבירה, ואחרי הטבעה של ביי, הוא הוסיף שלשה שהעלתה את הפער ל-9. קופר הרים אליי אופ לביי, אבל גרין שוב צלף, ואחרי סל של קופר הגיע אחד של עמיר בצד השני. דלטון ניצל אסיסט של גרין הלוהט, קופר פגע מחוץ לקשת אבל גרין היה פשוט בלתי עציר והגיב במהלך של ארבע נקודות - 79:91. מיינסי צימק, גרין ורגלנד הגדילו את ההפרש ל-13, ביוקנן וביי קלעו שלשות אבל ג'ונס עשה זאת מהקו ורגלנד סידר הטבעה לדלטון שקבע 90:101. ג'ונס ודלטון סגרו עניין תוך כדי שרגלנד שבר את שיא הקריירה שלו באסיסטים, ובסיום חגגה הפועל חולון ניצחון 92:107.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully