וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק וויליאמס כיכב בניצחון פנאתינייקוס על וירטוס בולוניה

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 23:31

אקס מכבי תל אביב קלע 26 נק' וקטף 8 ריב' בדרך ל-85:88 על האיטלקים בהארכה, כולל סל דרמטי לקראת סיום המשחק. באיירן מינכן גברה 74:75 על וילרבאן, באסקוניה דרסה 73:93 את ז'לגיריס קובנה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 22.11/ספורט1

המחזור התשיעי ביורוליג - הראשון מתוך שניים השבוע - הגיע הערב (רביעי) לסיומו עם ניצחון דרמטי בהארכה של פנאתינייקוס על וירטוס בולוניה בהצגה של דרק וויליאמס. וילרבאן הפסידה בבית לבאיירן מינכן ובאסקוניה הפתיעה את ז'לגיריס קובנה.

פנאתינייקוס - וירטוס בולוניה 85:88 (לאחר הארכה)

אחרי צמד ניצחונות קלים על ולנסיה ומילאנו, האיטלקים החלו להתרגל ליורוליג ולהראות כדורסל ברמה גבוהה. במשחק חוץ מול פנאתינייקוס, קבוצתו של סרג'יו סקאריולו ציפתה למשחק נוח נוסף מול נועלת הטבלה, אך הופתעה בענק במשחק צמוד שהגיע גם להארכה. הירוקים חזרו פעמיים מפיגור 12 ובהארכה נהנו ממשחק עצום של אקס מכבי תל אביב, דרק וויליאמס, שקלע 26 נקודות (5/8 מהשלוש), קטף 8 ריבאונדים והוסיף סל בקלאץ' בדרך לניצחון שלישי העונה של פנאתינייקוס.

וילרבאן - באיירן מינכן 75:74

שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה שלילית רצו לצאת מהפורמה הרעה עם ניצחון, ועל אף חזרה מפיגור 17 נקודות, הצרפתים רשמו הפסד שלישי רצוף ונתנו מעט אוויר לנשימה לבווארים שעלו למקום ה-15. ננדו דה קולו (15 נק') בלט בשורות וילרבאן, אך משחק נהדר של ולדימיר לוצ'יץ' (13 נק', 5 ריב', במדד +22) הביאו את ניצחון החוץ היקר כל כך לקבוצה הגרמנית.

שחקן באסקוניה מרקוס הווארד. ion Alcoba/Quality Sport Images, GettyImages
ניצחון מרשים לספרדים. הווארד/GettyImages, ion Alcoba/Quality Sport Images

באסקוניה - ז'לגיריס קובנה 73:93

אף שפתחו את העונה בצורה טובה, הבאסקים לא ממש יציבים. אחרי שפירקו את מכבי תל אביב רשמו שני הפסדים רצופים - אחד מביך מול נועלת הטבלה פנאתינייקוס, ובשבוע שעבר נכנעו גם במונאקו. דווקא אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הליטאים הפסידו לספרדים עם רבע אחרון רע של ז'לגיריס מול תצוגות של דריוס תומפסון (19 נק' ו-5 אס') ומת'יו קוסטלו (19 נק' ו-7 ריב') בריצת 6:19 של באסקוניה בדרך לניצחון חשוב שהעלה את הספרדים מעל מכבי תל אביב בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מחזור 10 ביורוליג

הכוכב האדום בלגרד - מכבי תל אביב
אולימפיאקוס - אלבה ברלין
מילאנו - פנרבחצ'ה
ריאל מדריד - פרטיזן בלגרד
מונאקו - באיירן מינכן
פנאתינייקוס - וילרבאן
וירטוס בולוניה - אנאדולו אפס
ברצלונה - באסקוניה
ולנסיה - ז'לגיריס קובנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully