וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אולימפיאקוס משחקת כנראה את הכדורסל הטוב באירופה"

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 19:24

מאמן מכבי תל אביב נתן הרבה מאוד כבוד ליריבה שלו לקראת מפגש היורוליג בשלישי (21:05): "יש להם תיאום הגנתי מושלם, אנחנו עוד לא שם". בקבוצה מקווים להתאוששות של לורנזו בראון

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.11/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (שלישי, 21:05) במשחק ביתי בהיכל מנורה נגד אולימפיאקוס פיראוס. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום העשירי עם ארבעה ניצחונות וארבעה הפסדים, כולל שלושה הפסדים רצופים, ואילו היריבה היוונית מדורגת במקום השני עם שישה ניצחונות ושני הפסדים.

במכבי תל אביב נשמו לרווחה אמש אחרי הניצחון החשוב בליגה על הפועל תל אביב, ששמר אותם במקום הראשון בטבלה, ועצר במעט את כדור השלג של הפסדים שהחל להצטבר. בקבוצה מקווים כי הניצחון ייתן לשחקנים מעט יותר ביטחון ויוביל אולי לניצחון גם מחר.

הצהובים מקווים להתאוששות של לורנזו בראון אחרי משחקים חלשים נגד פרטיזן בלגרד והפועל תל אביב, ויודעים שללא משחק טוב שלו, יהיה להם קשה לגבור על יריבה איכותית כל כך. כמו כן רוצים בקבוצה לעצור את אולימפיאקוס באזור ה-80 נקודות ולשפר את משחק ההגנה החלש שלהם מהתקופה האחרונה.

"אולימפיאקוס משחקת כנראה את הכדורסל הכי טוב באירופה. זה משהו שנבנה במשך שלוש ארבע שנים, הם מתחזקים משנה לשנה, זה אתגר לא פחות מכל השמות האחרים, אולי יותר קשה", אמר עודד קטש לקראת המשחק והתייחס ליכולת ההגנתית של הקבוצה, "מבחינת מאמץ זה הדבר הראשון לעשות הגנתית. אולימפיאקוס נבנתה כבר ארבע שנים, יש להם תיאום הגנתי מושלם. אנחנו לא שם, לא יכולים להיות שם. רואים קבוצות שעשו יותר שינויים מתקשות".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
נותן הרבה כבוד ליריבה. קטש/דני מרון

כאמור, אולימפיאקוס פתחה את העונה בצורה מצוינת והפסידה רק פעמיים בשמונה מחזורים, לוולנסיה ומונאקו דווקא בבית. הקבוצה עצרה תקופה פחות טובה שלה עם ניצחונות משכנעים על פרטיזן בלגרד ובאיירן מינכן.

את אולימפיאקוס מוביל מי שמועמד להיות ה-MVP של היורוליג העונה, סשה וזנקוב הבולגרי, עם 20 נקודות ו-8.8 ריבאונדים למשחק. לצידו מצטיינים העונה קוסטאס סלוקאס עם 13.5 נקודות ו-6.6 אסיסטים, תומאס ווקאפ עם 7.9 נקודות ו-5.4 אסיסטים ומוסטאפה פאל הענק עם 8.1 נקודות למשחק. שחקנים נובילים נוספים הם הגארדים אייזיאה קאנן, יאנוליס לרנצאקיס ושאקיל מקיסיק, הפורוורדים ג'ואל בולומבי, קוסטס פפאניקולאו ואלק פיטרס ואקס מכבי תל אביב טאריק בלאק שנכנס לעניינים לאחרונה בליגה.

מכבי תל אביב גברה על אולימפיאקוס בבית במשחק האחרון בין הקבוצות, וגם מחזיקה במאזן סביר בהיכל נגדה עם שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים, עם זאת אולימפיאקוס ניצחה את מכבי בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully