וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"נקמה" של דיברתולומאו, והמסר לבראון: הדרבי עודד את מכבי תל אביב

21.11.2022 / 6:50

גיבור הניצחון ששינה את המשחק מהספסל הסביר: "לדרבים יש חשיבות מיוחדת עבורי, במיוחד אחרי העונה שעברה". קטש במסר של אמון בלורנזו בראון ה"תשוש": "נלך העונה עד לאן שהוא ייקח אותנו". הצהובים מסכמים ניצחון נוסף בדרבי, ושני סימני שאלה להמשך

מכבי תל אביב שמרה על מאזן מושלם בליגת העל אחרי חמישה מחזורים כשגברה אמש (ראשון) 90:95 על הפועל תל אביב בדרבי בתום משחק צמוד והפכפך. הצהובים נמנעו מרצף של הפסדים וינסו להמשיך בשינוי המגמה כשיארחו מחר (21:05) את אולימפיאקוס בפתיחת השבוע הכפול ביורוליג.

מכבי פתחה את המשחק טוב, הוליכה ביתרון 13 ברבע השני, אלא שאז הפסיקה לשחק וראתה כיצד האדומים משתלטים על המשחק ועולים ליתרון ברבע השלישי. בשלב הזה הכניס עודד קטש את ג'ון דיברתולומאו שקלע 15 מ-18 הנקודות שלו במחצית השנייה והיה האחראי העיקרי למהפך הגדול שביצעו הצהובים.

"יש לי ניסיון, אני עובד על איך להביא אותו לידי ביטוי. אני שמח שבמחצית השנייה הצלחנו לייצר מומנטום ולנצח את המשחק. הפלוס/מינוס? זה לא אומר הרבה", אמר דיברתולומאו על התחושות שלו ועל העובדה שבדקות שלו על המגרש, הצהובים ניצחו ב-25 הפרש. "ברור שהמשחקים האלה מיוחדים בשבילנו, ככל שאתה פה יותר זמן, אתה מבין את זה יותר. יש לנו הרבה שחקנים חדשים השנה, וזה שונה כשאתה פה הרבה זמן. בכל מקרה יש לנו הרבה שחקנים, ובכל פעם אנחנו צריכים שמישהו אחרי יתעלה. אני שמח שהצלחתי לעזור. הדרבים האלה חשובים לי, במיוחד אחרי שהתקשינו איתם בעונה שעברה".

שחקן נוסף שהיה במיטבו היה רומן סורקין שרשם שיא קריירה של 13 ריבאונדים לצד 14 נקודות. הסנטר של הצהובים אמר בסיום: "ניסיתי לשחק את המשחק, עודד מבקש מאיתנו ללכת לריבאונד ההתקפה, במשחק האחרון לא עשיתי את זה והוא העיר לי. שמח שקבעתי שיא, חשוב שניצחנו, יש לנו המון משחקים שכל משחק הוא חשוב. כל דרבי זה לא משנה אם זה משחק חמישי של העונה ומשחק ליגה רגיל, יש לו חוקים משל עצמו. כל דרבי חשוב בשביל המועדון, בשביל כל אחד בצוות. לא חושב שבאנו חוששים, באנו לנצח את המשחק, לשחק כדורסל טוב. הפסדנו את המשחק האחרון שלנו, ורצינו להפוך מומנטום. אנחנו רוצים לנצח כל משחק".

ג'ון דיברתולומאו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מבין את החשיבות. דיברתולומאו/דני מרון

שני דברים הדאיגו את אנשי מכבי בסיום המשחק. הראשון הוא היכולת ההגנתית, אחרי עוד משחק שהקבוצה שוב סופגת יותר מ-90 נקודות, ובאף שלב של המשחק לא הצליחה לייצר מומנטום הגנתי משמעותי. "אם נשמור ככה אין לנו יותר מדי סיכוי נגד אולימפיאקוס", הודו בקבוצה במהלך הלילה, "נצטרך להראות דברים אחרים לחלוטין".

הדבר השני הוא היכולת של לורנזו בראון. אחרי משחק לא טוב נגד פרטיזן בלגרד, הגיע משחק שני לא טוב של הרכז נגד הפועל תל אביב, עם 4 נקודות ו-8 אסיסטים ב-27 דקות. למרות היכולת הלא טובה, עודד קטש נתן לבראון המון קרדיט אמש. "אני סומך מאוד על לורנזו בראון. שחקנים מובילים מנצחים משחקים ולפעמים מפסידים משחקים", אמר קטש על הכוכב שלו, "כשדיברתי על לוח המשחקים הזה, על לעבור ממשחק אחד לשני, ידעתי שזה לא פשוט לשחקני כדורסל. הוא לא היחיד שיש לו עליות וירידות תוך כדי עונה. אני סומך עליו, הוא המנהיג שלנו, אחד משניים-שלושה מובילים שלנו. בסוף, אנחנו נגיע השנה לאן שלורנזו יקח אותנו, עם עוד שניים-שלושה שחקנים. הוא הגיע לפה כדי להיות דומיננטי, אותי זה לא מאכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully