וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה גברה על מונאקו, ברצלונה ניצחה את פרטיזן בלגרד

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 23:50

מוליכת היורוליג הנחילה הפסד בכורה ביתי לצרפתים עם 93:96 דרמטי. הקטלאנים גברו 68:79 על ים מדר (2 נק') וחבריו. הפסד חמישי רצוף למילאנו בתבוסה לאנאדולו אפס, בלאט וזוסמן הפסידו בהארכה לכוכב האדום בלגרד

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.11/ספורט1

המחזור התשיעי ביורוליג יצא הערב (שלישי) לדרך עם חמישה משחקים, לצד הניצחון של מכבי תל אביב על אולימפיאקוס. מונאקו הפסידה במשחק דרמטי לפנרבחצ'ה בקרב צמרת, בעוד מילאנו רשמה תבוסה מול אנאדולו אפס בהפסד חמישי רצוף. תמיר בלאט, יובל זוסמן ואלבה ברלין הגיעו להארכה עם הכוכב האדום בלגרד, אך הפסידו, וברצלונה גברה על ים מדר ופרטיזן בלגרד.

מונאקו - פנרבחצ'ה 96:93

קרב גדול בין מוליכת הטבלה והמדורגת שלישית ערב המחזור הסתיים בהפסד בכורה ביתי של הצרפתים למוליכת היורוליג. אחרי שליטה בשלושה רבעים של פנרבחצ'ה, כולל רבע שלישי שהביא ליתרון שיא של 19 לזכות הטורקים, ברבע הרביעי מונאקו חזרה בענק וצמצמה לכדי שלוש נקודות בשניות האחרונות. ערב נהדר של ג'ורדן לויד ( 18 נק' ו-5 ריב') לא הספיקו מול משחק נפלא של נייג'ל הייס דייויס (21 נק') בדרך לניצחון נוסף של הקבוצה מהפסגה.

אלבה ברלין - הכוכב האדום בלגרד 88:84 (בהארכה)

אחרי שלושה ניצחונות רצופים ששמו את הקבוצה של יובל זוסמן ותמיר בלאט בחלק העליון של טבלת היורוליג, הגיעו חמישה הפסדים רצופים, והערב גם השישי אחרי הפסד בהארכה לכוכב האדום. בשוויון 75, הלכו שתי הקבוצות להארכה שהייתה בשליטה של הסרבים גם ג'יילן סמית' (23 נק') שהוביל את קלעי שתי הקבוצות בדרך לניצחון דרמטי. זוסמן (10 נק' ו-4 ריב') ובלאט (7 נק' ו-7 אס') לא הצליחו לסייע לאלבה בהפסד נוסף.

שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
לא מפסיקים לנצח. ווילבקין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

מילאנו - אנאדולו אפס 80:51

שתיים מאכזבות העונה נפגשו באיטליה ומה שקרה בחצי השני לא יישכחו הרבה זמן במילאנו. אחרי שני רבעים שוויוניים, האלופה ברחבה והשאירה את האיטלקים על 17 נקודות בלבד בחצי השני. וויל קלייבורן (24 נק' ו-9 ריב') הוביל את הקלעים של הטורקים שרשמו ניצחון שני רצוף בדרך להתאוששות מפתיחת העונה החלשה. מילאנו המשיכה עם הקריסה שלה בתבוסה הקשה וספרה הפסד חמישי ברציפות.

ולנסיה - ריאל מדריד 80:73

הרבע הראשון הספיק לבלאנקוס על מנת לברוח ולשמור על היתרון עד הסיום בדרבי הספרדי בדרך לניצחון רביעי ברציפות ביורוליג. רבע אחרון טוב של ולנסיה לא הספיק לה בדרך להפסד שני רצוף, אחרי הצגה של דזנאן מוסא שקלע 28 נקודות וקטף 6 ריבאונדים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן אנאדולו אפס רודריג בובואה. Sonia Canada, GettyImages
הביסה במילאנו. בובואה/GettyImages, Sonia Canada

ברצלונה - פרטיזן בלגרד 68:79

המפגש הראשון בין הקבוצות מאז 2013 הסתיים בניצחון קל של הקטלאנים על קבוצתו של ז'ליקו אוברדוביץ'. אחרי רבע ראשון שהסתיים ביתרון 17:21 לסרבים, ברצלונה הצליחה לברוח ליתרון שנשמר עד הסיום, במיוחד בזכות עוד ערב נהדר של ניקולאס לאפרוביטולה 13 נקודות וחילק 6 אסיסטים. ים מדר שיחק 17 דקות בהן קלע 2 נקודות, חילק 2 אסיסטים וקטף ריבאונד אחד.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. VTB, אתר רשמי
התקשו מול ברצלונה. מדר/אתר רשמי, VTB

משחקי יום רביעי ביורוליג

פנאתינייקוס - וירטוס בולוניה
וילרבאן - באיירן מינכן
באסקוניה - ז'לגיריס קובנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully