וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף אחד לא סופר את ספרד, אבל לואיס אנריקה יכול לקחת אותנו עד הסוף

חוסה רודריגס, טור אורח

23.11.2022 / 10:00

כל העולם מדבר על ברזיל, צרפת וארגנטינה, אבל ספרד עומדת להיות הפתעת הטורניר. המנהיגות של ראמוס חסרה? זו של המאמן יכולה לחפות. חוסה רודריגס בטור אורח לקראת פתיחת דרכה של לה רוחה במונדיאל

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.11/ספורט1

בימים האלה כולם סביב המונדיאל. אוהדים, עסקנים ואפילו אנחנו הכדורגלנים. גם אני אראה לשמחתי את ההתחלה של המונדיאל (לחצו כאן ללוח השידורים המלא) מהבית בספרד, אצפה בנבחרת שלי מהבית ובהמשך אעקוב אחרי הטורניר מבלגיה בין האימונים. אני בטוח שגם כשאהיה בבלגיה, הנבחרת הספרדית עוד תהיה חלק מהטורניר.

כל העולם מדבר על ברזיל, צרפת וארגנטינה, אבל את נבחרת ספרד אף אחד לא באמת סופר. האמת שזה מובן - הטורנירים האחרונים היו לא מוצלחים בלשון המעטה עבורנו ויש גם השפעה לכך שמדובר בנבחרת צעירה מאוד, אבל אני חושב שזה גם יכול לעבוד לטובת הנבחרת שלנו. אני משוכנע שספרד תהיה ההפתעה של הטורניר. לואיס אנריקה בנה נבחרת צעירה להרבה שנים קדימה, אבל אני משוכנע שכבר בטורניר הנוכחי היא תהיה הפתעה נעימה.

חוסה רודריגס, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ההערכה שלו: ספרד תפתיע את כולם. חוסה רודריגס/ברני ארדוב

יש הרבה שחקנים טובים בנבחרת שלנו, אבל אני חושב שאין שחקן כמו אלברו מוראטה. לכן אני מסמן אותו כאיש החשוב ביותר במערך של לואיס אנריקה לטורניר הקרוב.

אנחנו מדברים על שלבי הנוקאאוט, אבל צריך להתחיל בשלב הבתים. אני משוכנע שספרד חייבת לעבור את הבית הזה, אני לא יודע אם מהמקום הראשון או השני, אבל כך או כך, הדחה לפני שמינית הגמר תיחשב כישלון אדיר. אמנם היו בספרד מחלוקות סביב הנבחרת וגם סביב הזימונים, אבל אני משוכנע שהקהל מאחורי הנבחרת עכשיו. גם אני פעם חלמתי להיות בנבחרת הבוגרת, אבל כשאתה עוזב את הנבחרת הצעירה אתה מבין שיש סיכוי שלא תחזור ללבוש את המדים הלאומיים לעולם. זה מה שקרה לי, אבל אני אוהד מושבע של הנבחרת עכשיו.

המשחק הראשון יהיה נגד קוסטה ריקה. ברור שאנחנו פייבוריטים, אבל אסור לזלזל באף נבחרת. זו לא קלישאה - אף משחק במונדיאל לא קל וכל יריבה יכולה להקשות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ספרד אלבארו מוראטה. רויטרס
שחקן המפתח. אלברו מוראטה/רויטרס

ברגע האחרון ראינו את אלכס באלדה מברצלונה נכנס לסגל. אני חושב שזו החלטה טובה, ברגע שחוסה גאיה נפצע היה ברור לי שצריך לזמן את באלדה, הוא שחקן צעיר מאוד מוכשר והוא בכושר נהדר בברצלונה. מנגד, הייתי רוצה לראות את סרחיו ראמוס מוזמן לנבחרת. אני חושב שהוא היה חייב להיות חלק מהסגל, אבל בסוף מי שמחליט זה לואיס אנריקה. אני מאוד מחזיק ממנו, חושב שהוא יודע לנהל את הקבוצות שלו מצויין ומאמין שהוא המאמן המתאים ואולי יהיה האחד שיביא אותנו עד הסוף - עד הגביע.

* חוסה רודריגס הוא שחקן מכבי חיפה ומכבי תל אביב לשעבר. עם הירוקים זכה בשתי אליפויות. כיום הוא משחק בסן ז'ילואז הבלגית.

המשחקים של נבחרת ספרד

קוסטה ריקה (23.11, 18:00)
גרמניה (27.11, 21:00)
יפן (1.12, 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully