וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ': "היו רגעים טובים", סמית': "לקחנו אישית את הביקורות"

מאמן הפועל ירושלים אחרי הניצחון על גליל עליון: "קלענו 89 נקודות, אז כנראה שספידי עשה משהו טוב". המצטיין שרשם דאבל-דאבל: "לומדים מיום ליום". פלג ביקר את התנהגותו של מאליק-אבו, שכלל לא קלע

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר - 19.11/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: טל רזניק

פתיחת העונה של הפועל ירושלים הייתה רחוקה מלהיות רחוקה והביקורות על היכולת ובעיקר על תוצאות הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' לא איחרו לבוא, אבל הערב (שבת) ספידי סמית' כיכב והוביל את האדומים מהבירה ל-70:89 על הפועל גליל עליון - ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות ו-12 מתוך 13 המשחקים האחרונים מול היריבה מהצפון.

סמית', שקלע 19 נקודות ומסר 12 אסיסטים, סיפר אחרי הדאבל-דאבל על השינוי שעוברת הקבוצה: "אנחנו פשוט לומדים מיום ליום. יש כאן חבורה נהדרת ואנחנו משתפרים. זו קבוצה חדשה, לא הכרתי אף אחד וגם לא הכרתי את המאמן עד שהגעתי. אני חושב שלקחנו אישית (את הביקורות), אבל אנחנו ברצף של חמישה ניצחונות ורוצים להמשיך להשתפר ממשחק למשחק. מה עשה את ההבדל היום? פשוט שיחקנו חזק, זה הכל. אנחנו צריכים להמשיך לחייך וליהנות".

ספידי סמית', הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"היה גם יכול להיות יותר גרוע". סמית'/ברני ארדוב

מיד אחריו התראיין דז'יקיץ', שנשאל אם היה זה המשחק הטוב ביותר של הפועל ירושלים העונה: "היו רגעים שלא נראינו בהם טוב ועל זה גם דיברנו, אבל כן - היו רגעים מאוד טובים. ברגעים מסוימים איבדנו ריכוז ללא שום סיבה, אבל קלענו 89 נקודות באחוזים טובים. אני חושב שיכולנו להיכנס יותר לצבע, לקחת יותר כדורים חוזרים וגם לשחק יותר מהר".

על החתמת ספידי סמית': "הוא היה טוב, אבל גם יכול היה להיות יותר גרוע. מה הוא עשה נכון? קלענו 89 דקות והוא שיחק המון דקות, אז הוא כנראה עשה משהו נכון".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
ברק פלג, מאמן הפועל גליל עליון. ברני ארדוב
מאליק-אבו צריך להדאיג אותו? ברק פלג/ברני ארדוב

מנגד, אמר ברק פלג: "לא נעים להפסיד ב-19 נקודות הפרש. להפועל ירושלים מספיקות 2-3 דקות כדי להידלק ואנחנו באנו בסגל קצר. אם אני מנסה להוציא משהו טוב מהמשחק, אז אני אוהב את הגישה של החבר'ה שלי שנותנים את הכל בידיעה שאני סוחט אותם ועושים את זה גם ביום לא טוב. זה לא כיף להפסיד, אבל אנחנו כבר מסתכלים על המשחק הבא".

על התפוקה הדלה של עבדול מאליק-אבו, שלא קלע כלל: "ארבעה זרים זה לוקסוס, אבל חייבים שכולם ייתנו תפוקה כי אין לנו ישראלים עכשיו שיכולים להיכנס כמחליפים. יכול להיות משחק לא טוב, אבל אני מוטרד מכך שהוא היה עסוק בדברים אחרים - הגישה חשובה לא פחות מהיכולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully