וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס על חיזוק הסגל: "סתם להביא מישהו זה לא דבר בריא"

19.11.2022 / 21:21

המאמן שב מההפסדים בנבחרת לליגה, דיבר על הקשיים בצירוף שחקן זר להפועל חולון ושיבח את שחר עמיר על יכולתו ב-92:107 על נס ציונה. חסין: "קיבלנו פה שיעור, אנחנו קבוצה צעירה וחדשה"

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר - 19.11/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: טל רזניק

דאבל-דאבל מרשים במיוחד של ג'ו רגלנד, שקלע 18 נקודות וחילק 16 אסיסטים, הספיק לאלופה הפועל חולון כדי לנצח 92:107 את עירוני נס ציונה, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים וזאת למרות שגם די ג'יי קופר סיפק תצוגת ענק שכללה 24 נקודות ו-13 אסיסטים.

המאמן המנצח גיא גודס, שחזר ארצה אחרי האכזבה עם נבחרת ישראל במוקדמות המונדובאסקט, אמר בסיום: "כיף לי בשני המקומות, גם בנבחרת. פה אתה מנצח ושם אתה מפסיד, אבל אני מאוד נהנה לעבוד בנבחרת. יש שם חבר'ה מדהימים שנותנים הכל, לפעמים זה לא מספיק. אני שמח על הניצחון אחרי שבועיים של פגרה, אף פעם לא יודעים איך הקבוצה חוזרת מהפגרה, מה השחקנים עשו בכמה ימי חופש, זה היה ניצחון ביתי חשוב שיבסס אותנו למעלה לקראת סוף הסיבוב הראשון. התקפית עשינו את העבודה, הגנתית יש לנו המון מה לשפר".

גיא גודס, מאמן הפועל חולון. דני מרון
מההפסדים בנבחרת לליגת העל. גודס/דני מרון

גודס גם נשאל על חיזוק הסגל: "מאוד רצינו לצרף עוד שחקן עד עכשיו, אבל השוק לא פשוט. היו כמה מועמדים וזה לא צלח. השוק קשה, גם מבחינה תקציבית צריך בקנה מידה שלך, אי אפשר להתפרע. אנחנו זקוקים לשחקן, אבל גם אם היינו מוצאים שחקן, לא יודע כמה הוא יוכל לעזור נגד גלאטסראיי. הסגל הזה יצטרך לשחק נגד מיודענו טיירוס מגי, מול קבוצה מצוינת, אבל העונה לא נגמרת בשבוע הבא ולא משנה מה תהיה התוצאה. צריך באופן עקבי לנסות ולשפר את הדברים. סתם להביא מישהו זה לא דבר בריא לקבוצה, צריך שחקן איכותי".

לסיום שיבח מאמן חולון את עמיר: "היום מבחינתי אני יוצא מהמשחק הזה עם שחר עמיר. הוא ילד מדהים, מאוד חיובי, שילבנו אותו בחמישייה באימונים. הוא היה נהדר, עשה עבודה מדהימה בהגנה. הוא קלע שלשה חשובה, זה המשחקים שנותנים למאמן את הביטחון. אני אוהב חבר'ה כאלה. כשאתה קונה את הדקות האלה, אתה תקנה עוד דקות גם במשחק הבא, ככה תקנה הזדמנות כשחקן לגיטימי בליגת העל, ושחר מתאים לזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
די ג'יי קופר, שחקן עירוני נס ציונה לצד שחר עמיר, שחקן הפועל חולון. דני מרון
שבחים מהמאמן. עמיר מול קופר/דני מרון

לעומת זאת, אמר המאמן המנוצח אלעד חסין שרצף הניצחונות שלו נעצר: "לא שמרנו, באמת שלא שמרנו. מבחינה הגנתית זה משחק מאוד מאכזב, דיברנו ועבדנו על תוכנית משחק. אולי חוץ מהרבע הראשון שנגמר 23:23 וגם זה יותר מדי, הדברים נראו לא רע. שיחקנו נגד קבוצת התקפה מאוד מסוכנת עם צמד הגארדים אולי הכי טוב בליגה. אנחנו קבוצה צעירה וחדשה, צריכים ללמוד מזה, ללמוד להתמודד נגד קבוצות בסדר גודל של חולון, לדעת להוציא לפועל מה שתכננו. חלק מ-107 הנקודות שקיבלנו היו בגלל התקפה לא טובה שלנו, יש לנו הרבה מה לעבוד. קיבלנו פה שיעור, צריך לתת קרדיט לחולון, לשחקנים ולמאמנים שם, הםניצחו בצדק".

אלעד חסין, מאמן עירוני נס ציונה. דני מרון
"קיבלנו פה שיעור". חסין/דני מרון

עוד אמר חסין: "דיברנו בתחילת המשחק שאי אפשר ללכת למשחקי ריצות כאלה נגד הפועל חולון בבית שלה. נגררנו לקצב של חולון - במקום שנשלוט בקצב ונדע מתי לרוץ ומתי לעצור. לא הכרחנו אותם לאיבודי כדור, וכשאתה נותן להם לשחק, הם משחקים ומשחקים טוב".

חסין גם נשאל על גולן גוט: "הוא כבר יומיים חולה, הקורונה אמנם נעלמה מהעולם יחסית, אבל לא לקחנו סיכון, הוא בבית. מה שקרה עם די ג'יי ואיתו קרה, אבל טיפלנו בזה וזה נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully