וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעפיל לשלב העילית: נבחרת הנוער מושלמת אחרי 0:2 על איי פארו

סגנית אלופת אירופה לנוער הבטיחה מעשית העפלה לשלב הבא במוקדמות יורו עד גיל 19 עם שש נקודות משני משחקים. פיינגולד (60) ובנימין (90+4) כבשו

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

חמישה חודשים חלפו מאז ההופעה ההיסטורית של נבחרת הנוער לגמר אליפות אירופה, וכעת היא כבר מכוונת ליעד הבא - היורו עד גיל 19 בקיץ הקרוב. הנבחרת של אופיר חיים עשתה היום (שבת) צעד נוסף בדרך לשם כשגברה 0:1 על איי פארו והעפילה מעשית לשלב העילית - רק הפסד 8:0 במשחק האחרון ימנע ממנה את הכרטיס לשלב הבא.

אחרי ה-0:4 המרשים על פינלנד במשחק הראשון, הנבחרת שמשחקת בקרואטיה התקשתה במחצית הראשונה, אך סיימה אותה ביתרון מספרי בעקבות הרחקתו של אליאס איסקסן בדקה ה-44. השער הראשון הגיע מרגליו של עילי פיינגולד בדקה ה-60, רן בנימין הכפיל את התוצאה ארבע דקות לתוך תוספת הזמן וסידר לישראל את המקום הראשון בבית עם שש נקודות. במשחק המקביל בבית, פינלנד ניצחה 1:2 את קרואטיה וכעת לשתי הנבחרות שלוש נקודות.

אריאל לוגסי שחקן נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
בדרך לשלב העילית. לוגסי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

ביום שלישי תפגוש נבחרת הנוער את קרואטיה למחזור האחרון בבית. ישראל קרובה מאוד לשלב העילית, כאשר רק מצב בו תפסיד ופינלנד תנצח את איי פארו יגרום לבית משולש בו התוצאות מול האחרונה לא נחשבות ליחס השערים. יחס השערים של ישראל באותו בית משולש עומד על 4+, קרואטיה עם 1- ופינלנד עם 3-.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully