וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 נקודות לאבדיה, וושינגטון גברה על מיאמי לאחר הארכה

הישראלי לא בלט ב-14 דקות, קבוצתו ניצחה 2:3 בהארכה בדרך ל-106:107 על סגל דליל של ההיט. 27 לביל, טריפל דאבל ללאורי

דני אבדיה ורוי האצ'ימורה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

רצף הניצחונות של וושינגטון וויזארדס נעצר עם חזרתו של בראדלי ביל בהפסד הדרמטי לאוקלהומה סיטי, אך הלילה (בין שישי לשבת) שבה הקבוצה מהבירה לנצח עם הכוכב שלה על הפרקט. במשחק בעל חשיבות גבוהה בבטן הצפופה של טבלת המזרח, הוויזארדס רשמו 106:107 על מיאמי לאחר ההארכה. דני אבדיה תרם 3 נקודות בלבד ו-3 אסיסטים ב-14 דקות על הפרקט, ונעצר אחרי ארבעה משחקים רצופים בדו ספרתי.

אבדיה עלה בחמישייה של ווס אנסלד ג'וניור, וברבע הראשון חילק אסיסטים לקריסטפס פורזינגיס ולביל. 4:20 דקות לסוף הרבע הראשון, אבדיה נהנה מאסיסט של ביל, קלע את הנקודות היחידות שלו במשחק מחוץ לקשת וקבע 19:24 למארחת.

מיאמי הגיע בסגל דליל מאוד, ללא ג'ימי באטלר ובאם אדבאיו ועם שבעה שחקנים בלבד, אך היא הצליחה לרוץ לקראת סוף הרבע הראשון, אותו סיימה בפיגור קטן. סגנית אלופת המזרח הסתמכה על קייל לאורי הוותיק ועל מקס שטרוס, והובילה 57:69 בהפסקה אחרי רבע שני מצוין.

שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל חוגג עם קייל קוזמה. רויטרס
גירדו ניצחון. ביל וקוזמה/רויטרס

האורחת מפלורידה שמרה על יתרון דו ספרתי יציב במרבית הרבע השלישי, אך התעוררות של הוויזארדס לקראת סיום הרבע הקטינה ל-88:81 אחרי 36 דקות.

במהלך הרבע הזה נפצע אבדיה בזרת. הוא ירד לקבלת טיפול בחדר ההלבשה וחזר לספסל, אך לא שב לפרקט למרות שהיה יכול מבחינה בריאותית.

המומנטום נמשך גם ברבע הרביעי, ושלשה של קורי קיספרט הפכה את התוצאה והשלימה ריצת 6:20. אל הדקה האחרונה נכנסו ההיט ביתרון 99:104 בזכות סל של לאורי, אך שלשה של קייל קוזמה כ-15 שניות לסיום שלחה את המשחק להארכה.

חמש הדקות הנוספות לא התאפיינו ביכולת התקפית מרשימה. פורזינגיס הטביע את סל השדה היחיד בהארכה ארבע דקות לסיום, וקליעת העונשין של קוזמה 2:48 לסיום התבררה כנקודה האחרונה במשחק. שטרוס החטיא שלשה מכריעה, והוויזארדס חגגו אחרי 2:3 בהארכה.

ביל הוביל את המנצחת עם 27 נקודות, קוזמה הוסיף 21, פורזינגיס רשם דאבל דאבל של 20 נקודות ו-17 ריבאונדים. לאורי בלט עם טריפל דאבל של 24 נקודות, 10 ריבאונדים ו-15 אסיסטים, שטרוס הוסיף 22 שלא הספיקו. הוויזארדס עלו למאזן 7:9 והתבססו במקום השישי במזרח, מיאמי ירדה ל-9:7 והיא מחוץ לתמונת הפלייאין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully