וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון נכנעה לת'אנדר בשנייה האחרונה, 12 לאבדיה

משחק דרמטי, והפכפך: שיי גילג'ס אלכסנדר צלף 42 נקודות כולל שלשת ניצחון גדולה שקבעה 120:121 לאוקלהומה סיטי וקטעה את רצף ארבעת הניצחונות של הוויזארדס. בראדלי ביל חזר עם 25 נקודות ואבדיה שוב קלע בספרות כפולות, אבל עשה טעות קריטית לקראת הסיום

דני אבדיה ורוי האצ'ימורה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

המומנטום של וושינגטון נעצר, עם הצגת יחיד של אחד השחקנים החמים ב-NBA: הוויזארדס נכנעו הלילה (בין רביעי לחמישי) 121:120 לאוקלהומה סיטי, אחרי משחק דרמטי והפכפך אותו הכריע שיי גילג'ס אלכסנדר עם 42 נקודות כולל שלשת ניצחון בשנייה האחרונה. בכך נקטע הרצף של הוויזארדס אחרי ארבעה ניצחונות, והם ירדו למאזן 7:8. OKC לעומת זאת חוגגת ניצחון שלישי בארבעה משחקים, ושיפרה את מאזנה ל-8:7.

וושינגטון ציינה יחד עם דני אבדיה המשתפר את ערב המורשת היהודית, עם נוכחות מוגברת של יהודים ביציעים ושירים וריקודים יהודיים בפסקי הזמן והמחצית, אבל גולת הכותרת האמיתית מבחינת הקבוצה הייתה החזרה של בראדלי ביל. הסקורר המוביל של הוויזארדס שב למגרשים אחרי היעדרות מחמישה משחקים, וגם איתו שמרה הקבוצה על השטף ההתקפי שאפיין אותה במשחקים האחרונים, עם 32 אסיסטים ואחוזים טובים מהשדה.

עבור דני אבדיה, זה היה עוד משחק שהמשיך את מגמת השיפור. הפורוורד הישראלי שמר על מקומו בחמישייה, שיחק 30 דקות ורשם משחק רביעי ברציפות בספרות כפולות בטור הנקודות, כשהוא מסיים עם 12 (4 מ-10 מהשדה, 2 מ-3 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין) לצד 7 ריבאונדים, שני אסיסטים, שתי חסימות וגם ארבעה איבודים וחמש עבירות. אבדיה גם היה היחיד מבין שחקני הוויזארדס שהצליח להצר במעט את צעדיו של גילג'ס אלכסנדר הלוהט, במעט הדקות בהן הופקד ישירות עליו, אבל הסיומת של המשחק הייתה פחות טובה מבחינתו, אחרי שתי טעויות קריטיות.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
חגג מוקדם מדי, ונענש. אבדיה/רויטרס

וושינגטון פתחה את המשמק ההפכפך בסערה, ועלתה ליתרון 17 ברבע הראשון, כשגם אבדיה משתתף בחגיגה עם שתי שלשות מהירות. גילג'ס אלכסנדר הוביל את הקאמבק הראשון של הת'אנדר במשחק, ובכל זאת ראה את הוויזארדס יורדים להפסקה ביתרון 13. זה לא מנע ממנו ומחבריו לחזור בשנית ברבע השלישי, ולהגיע למשקח צמוד מאוד. קצת יותר מדקה לסיום, קלע אבדיה סל גדול בחדירה עם סיומת לא אופיינית ביד שמאל שקבעה שוויון 116, אבל במקום לרוץ מיד להגנה "חגג" את המהלך כשהוא ישוב על הפרקט ועושה שרירים. את שבריר השנייה הזה בו נוצר יתרון מספרי ל-OKC, הם ניצלו כדי לקלוע סל מהיר שהחזיר את היתרון לצד שלהם. בנוסף, בזמן שאבדיה נחת על הפרקט באותו מהלך, חברו לקבוצה ג'ורדן גודווין נפצע.

בראדלי ביל עוד הספיק לקלוע מה שנראה היה כסל ניצחון כשנותרו 6 שניות לסיום, אבל המילה האחרונה הייתה כאמור של גילג'ס אלכסנדר, שקלע שלשה גדולה מעל ידיו המושטות של מונטה מוריס כשנותרו 1.1 שניות. במהלך האחרון הוויזארדס ניסו לתת שוב את הכדור לביל, אבל המסירה של אבדיה לכיוונו לא הייתה מדוייקת, והכדור המכריע הלך לאיבוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שיי גילג'ס אלכסנדר, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
אולסטאר בהתהוות. גילג'ס אלכסנדר/רויטרס

42 הנקודות של גילג'ס אלכסנדר, שמציג יכולת ומספרים של אולסטאר בתחילת העונה, השוו את שיא הקריירה שלו. הוא הוסיף גם 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, והכל ב-35 דקות. לו דורט הוסיף 16 למנצחת. את וושינגטון הוביל קריסטאפס פורזינגיס עם 27 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. בראדלי ביל סיים את משחק הקאמבק עם 25, 6 ו-6, וגם קייל קוזמה הגיע למספרים שלו עם 18, 10 ריבאונדים, 9 אסיסטים וגם 7 איבודים. כעת אבדיה והוויזארדס יקוו להתאושש במשחק הבא, נגד מיאמי בלילה שבין שישי לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully