וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה נראה רע": אבדיה "עשה פוזות למצלמה" ואיבד ריכוז - ולא בפעם הראשונה

אבדיה הרס את מהלך הקלאץ' שלו בהפסד הדרמטי לאוקלהומה סיטי כשעשה שרירים במקום לרדת להגנה, בארצות הברית ביקרו אותו, ברשת נזכרו במקרה הקודם במדי הנבחרת, ובהערה מפניני. לפחות הקהל הישראלי שעשה לו כבוד מיוחד בקפיטל ארנה נתן קצת נחמה

דני אבדיה ורוי האצ'ימורה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

דני אבדיה ממשיך להציג יכולת משופרת - אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא גם ספג ביקורות קשות. אבדיה רשם משחק רביעי ברציפות בספרות כפולות בטור הנקודות, כשקלע 12 נקודות (4 מ-10 מהשדה, 2 מ-3 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין) והוסיף 7 ריבאונדים, שני אסיסטים ושתי חטיפות נגד אוקלהומה סיטי. מצד שני, רגע אחד של חוסר ריכוז קלקל את הרושם החיובי: קצת יותר מדקה לסיום, אבדיה חדר לסל וקלע סל קלאץ' יפה שקבע שוויון, אלא שבמקום לרוץ להגנה במהירות, הוא "חגג" את הסל עם תנועות למצלמות, והת'אנדר ניצלו את היתרון המספרי כדי לקלוע סל שהחזיר להם את היתרון.

בסופו של דבר הוויזארדס הפסידו 121:120 אחרי ששיי גילג'ס אלכסנדר שצלף שיא קריירה של 42 נקודות, קלע שלשה בשנייה האחרונה, וברשתות החברתיות ביקרו את אבדיה - שגם איבד כדור בהתקפה האחרונה של וושינגטון עם מסירה קשה לכיוונו של בראדלי ביל. "אבדיה עושה פוזות למצלמות בזמן ש-OKC רצה לליי אפ קל. זו מתמצת היטב את הוויזארדס", כתבו בטוויטר. אחד הבלוגרים כתב ש"דני אבדיה היה עסוק בהתרברבות בזמן שחבריו לא הצליחו למנוע מהת'אנדר ליי אפ בהתקפת מעבר, וזה לא נראה טוב", ואוהדים של הוויזארדס הגדירו את הרגע הזה כ"מקומם".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Rob Carr, GettyImages
בזמן שהוא חגג, וושינגטון קיבלה סל קל. אבדיה וה"פוזות למצלמה"/GettyImages, Rob Carr

בזמן שאבדיה ישב על הפרקט ו"חגג" את המהלך, הוא גם התנגש בג'ורדן גודווין, שחקן וושינגטון, שנפצע וירד לחדר ההלבשה לטיפול, וכעת מצבו לא ברור. כך או כך, מי שעקב מקרוב אחרי אבדיה בנבחרת ישראל, לא יכול היה שלא להיזכר במקרה נוסף בו אבדיה היה טרוד מדי במצלמות, ולא מספיק מרוכז במשחק עצמו.

זה קרה במשחק של ישראל נגד פינלנד ביורובאסקט האחרון, בו ישראל ניצחה 87:89 אחרי הארכה, באחת מתצוגות השיא של אבדיה בקריירה. במהלך ההארכה, אחרי חזרה מפסק זמן כשנותרו שניות על השעון וישראל נראתה קרובה לניצחון, אבדיה החל "לחגוג" ולסמן תנועות ניצחון למצלמה, וגיא פניני הוותיק הגיע למקום והעיר לו בכעס: "עזוב את המצלמה, אני צריך שתקבל את הכדור". אבדיה שיתף בעצמו את הסרטון בחשבון האינסטגרם והתבדח בעקבותיו, אבל נראה שהלקח עדיין לא נלמד.

כך או כך, אבדיה יכול היה לפחות להתנחם בתמיכה המיוחדת שקיבל מהיציעים הלילה, בזכות הנוכחות המוגברת של יהודים וישראלים ביציעים. וושינגטון ציינה יחד עם אבדיה ערב מורשת יהודית, ובפסקי הזמן נשמעו באולם שירים וריקודים יהודיים. בסיום המשחק נפגש אבדיה עם שגריר ישראל בארצות הברית, ושוחח ארוכות עם עשרות היהודים ביציעים.

"לבוא למשחק ולראות אתכם, לראות את העברית, את החולצות, הדגלים...זה היה רגע של אושר", אמר אבדיה. "אל תפסיקו לעולם. אני תמיד אהיה ישראלי, תמיד אתמוך בישראל. אתם עוזרים לי לצלוח את העליות והירידות שיש לי בתור שחקן".

אבדיה ו-וושינגטון יחזרו לפרקט בלילה שבין שישי לשבת, אז יארחו את מיאמי. הם יקוו לחזור לחייך, אחרי שרצף ארבעת הניצחונות שלהם נקטע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully