וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו צריכים להיות יותר רעים ופחות נאיביים"

עודכן לאחרונה: 19.11.2022 / 0:01

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ההפסד בבלגרד: "צריך ללמוד לנשוך כשצריך. אנחנו צריכים לשמור הרבה יותר טוב, עובדים על זה"

מכבי תל אביב המשיכה הערב (שישי) את התקופה הלא טובה שלה ביורוליג כשנחלה הפסד שלישי ברציפות, 96:88 בבלגרד נגד פרטיזן של ים מדר וז'ליקו אוברדוביץ'. הצהובים, שהובילו במשך שלושה רבעים, שוב סיפקו תצוגת נפל בהגנה ובשלושת המשחקים האחרונים הם סופגים כמעט 100 נקודות בממוצע למשחק. וייד בולדווין (23) היה היחיד שניסה לעשות משהו בהתקפה, אבל אקסום (21), לידיי (21) ולסור (16) חגגו בצבע והובילו את המארחים ל-27 נקודות ברבע השני והרביעי. ים מדר (8) צלף שלשה קריטית בפתיחת הרבע הרביעי שנתנה את האות לבריחה. הצהובים יחזרו להיכל ביום ראשון כשיארחו את הפועל תל אביב החזקה לדרבי הגדול והפסד במשחק הזה עלול ליצור משבר של ממש בקבוצה של עודד קטש.

מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש, עם ג'רל מרטין, לורנזו בראון. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
הפסד שלישי רצוף בבית. קטש מתוסכל/אתר רשמי, Dragana Stjepanović

עודד קטש סיכם: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה. החצי הראשון היה טוב, למרות שספגנו בו 49 נקודות. זה אולי ישמע מצחיק, אבל ההגנה הייתה טובה בחצי הזה וגרמנו לפרטיזן ללכת על יכולת אישית. אבל אנחנו צריכים לשמור יותר טוב וזה עניין שעובדים עליו".

מכבי תל אביב הובילה לאורך 30 דקות, אבל לא הצליחה לברוח. קטש אמר אחרי המשחק: "היינו טיפה נאיביים, היינו צריכים לסיים את העבודה, לשלוט יותר בריבאונד. אנחנו צריכים להיות יותר רעים ופחות נאיביים. ללמוד לנשוך כשצריך. ידענו שלסור ולידיי מאוד דומיננטיים, ניסינו להתאים הרכבים ולא הצלחנו לתרגם את זה לשליטה בריבאונד".

המאמן הוסיף: "בתחילת הרבע הרביעי הם קלעו שתי שלשות על הגנת חילופים ואנחנו החטאנו זריקות דומות בצד השני. לפעמים זה עניין של מומנטום, שתי שלשות משנות הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully