וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הפסד חוץ: מכבי תל אביב נכנעה לפרטיזן בלגרד 96:88

עוד משחק חוץ, עוד הפסד, עוד קריסה בהגנה. מכבי תל אביב הפסידה לפרטיזן בלגרד בבירת סרביה ואיבדה את המאזן החיובי ביורוליג. הצהובים הוליכו כמעט 30 דקות, אבל איבדו כיוון בסיום. בולדווין הוביל את הקלעים עם 23, משחק בינוני לבראון

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שישי) 96:88 לפרטיזן בלגרד במחזור השמיני ביורוליג ואיבדה את המאזן החיובי שהיה לה במשך כמה שבועות. הצהובים כעת ב-4:4 והם עדיין מחפשים ניצחון חוץ ראשון בזירה האירופית. בשלושת משחקי החוץ שלה אגב, היא ספגה 298 נקודות. ממוצע של 99.3 למשחק.

הצהובים הציגו משחק התקפי טוב מאוד, בעיקר במחצית ראשונה בה הם צלפו ביותר מ-65 אחוזים מהשדה וקלעו 50 נקודות. הבעיה הייתה שההגנה לא הצליחה להתמודד עם יריבה נלהבת, כולל יום מדר האנרגטי, שמוצאת לא מעט פתרונות.

מכבי הוליכה לאורך 30 דקות (פחות 6 שניות), אבל בשום שלב לא הצליחה לייצר מומנטום שיראה לה את הדרך ליתרון דו ספרתי. בשלושת הרבעים הללו ההפרשים נעו בדרך כלל סביב 4-6 נקודות וכשפרטיזן הצליחה לבצע מהפך, היא הראתה לאורחת איך לעשות זאת יותר נכון עם שמירה על טווח ביטחון - עד הבטחת הניצחון.

מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש, עם ג'רל מרטין, לורנזו בראון. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
מה עם ההגנה? קטש עם בראון ומרטין/אתר רשמי, Dragana Stjepanović

קלעו לפרטיזן בלגרד: דנטה אקסום 21 (7/8 מהשדה), זאק לידיי 21 ו-7 ריבאונדים, מתיאס לסור 16 ו-8 ריבאונדים, קווין פאנטר 13, אלן סמאילגיץ' 9, ים מדר 8 (3/3 מהשדה), ג'יימס נאנלי 6, דנילו אנדיושיץ' 2. שיחקו ולא קלעו: יואניס פפאפטרו ואורוש טריפונוביץ'.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 23 נקודות ו-7 אסיסטים, בונזי קולסון 17 (3/6 ל-3), אלכס פוית'רס 16 (6/8 מהשדה), דארון היליארד (4/6 ל-3), רומן סורקין 10, לורנזו בראון 8 ו-5 אסיסטים (3/10 מהשדה). שיחקו ולא קלעו: ג'וש ניבו, ג'ייק כהן, ג'ון דיברתולומאו, ג'רל מרטין וג'יילן אדאמס.

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין, מול דנטה אקסום, פרטיזן בלגרד. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
הוביל את הקלעים. בולדווין/אתר רשמי, Dragana Stjepanović
אוהדי פרטיזן בלגרד. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
אווירה פנטסטית בבלגרד/אתר רשמי, Dragana Stjepanović

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה את המשחק היטב ועלתה ל-0:6 ול-3:9 מהירים. פרטיזן הצליחה להיכנס לקצב דרך לידיי, ושלשות של מדר ונאנלי קבעו 13:13 באמצע הרבע. בצד השני, קולסון ובולדווין צלפו פעמיים מחוץ לקשת ומכבי חזרה לפלוס 6. פרטיזן שוב התקרבה ל-21:20, אבל קולסון ובולדווין הוציאו לפועל בהתקפה ובסיום הרבע הראשון לוח התוצאות הורה 22:26 למכבי תל אביב.

בונזי קולסון, שחקן מכבי תל אביב. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
דקות טובות ברבע הראשון. קולסון/אתר רשמי, Dragana Stjepanović
שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר, מול שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
פתח בחמישייה של פרטיזן. מדר/אתר רשמי, Dragana Stjepanović

רבע 2

התעוררות של קווין פאנטר האנרגטי בפתיחת הרבע השני הובילה את פרטיזן לשוויון 26:26 ובהמשך ל-30:30. הצהובים שוב עשו צעד קדימה והגדילו ל-30:35, כששלשה של היליארד אחרי דקות מבולגנות, מעלה את מכבי ל-35:41. סמאילגיץ' חפר ברחבות וייצר נקודות, היליארד שוב הפציץ וקצב הנקודות הגבוה נמשך. הצהובים שמרו על יתרון שנע סביב 4-7 נקודות, אבל לקראת סיום המחצית לסור הסב להם נזק ובמחצית 49:50 למכבי תל אביב.

דארון היליארד, מכבי תל אביב. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
סיים מחצית ראשונה של 4/4 מחוץ לקשת. היליארד/אתר רשמי, Dragana Stjepanović
שחקן פרטיזן בלגרד, מתיאס לסור, מול שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
מקשה מאוד על מכבי מתחת לסל. לסור/אתר רשמי, Dragana Stjepanović

רבע 3

מכבי עלתה ל-53:56 עם דקות טובות של סורקין בשני צדי המגרש. פרטיזן צימקה בהמשך ל-60:59, אבל בולדווין עשה מהלך גדול של 3 נקודות כדי להתרחק. בשלב הזה הסרבים איבדו כיוון בהתקפה עם החלטות רעות ושלשה של בראון העלתה את מכבי ל-59:66. מומנטום צהוב? עדיין לא. פרטיזן הצליחה לייצר עצירות סוף סוף ועם ריצת 0:7 קבעה 66:66. המשחק התחיל להיות עצבני, שתי הקבוצות איבדו קור רוח וממש בשניות הסיום של הרבע הקבוצה הביתית עלתה ליתרון ראשון: 68:69 לפרטיזן בלגרד.

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
נותן את הכול. סורקין/אתר רשמי, Dragana Stjepanović
דנטה אקסום, שחקן פרטיזן בלגרד. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
אקסום בין המוציאים לפועל העיקריים הערב/אתר רשמי, Dragana Stjepanović

רבע 4

מדר פתח את הרבע האחרון עם שלשה שקבעה 68:72 לפרטיזן ופאנטר הוסיף אחת משלו כדי לעלות לפלוס 7 אחרי ריצת 0:9. מכאן התפתח משחק של חתול ועכבר, אבל כמעט כל סל של מכבי, נענה בספיגת נקודות בצד השני. שלשה של אקסום המצוין העלתה את פרטיזן ל-77:86. הסרבים המשיכו לייצר נקודות מול הגנה מבולבלת בצהוב ובסיום 88:96 לפרטיזן.

במחזור הבא - התשיעי ביורוליג - תשוב מכבי תל אביב ליד אליהו ותפגוש את אולימפיאקוס החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully