וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: גליל עליון עולה לירושלים, נס ציונה בחולון

עודכן לאחרונה: 18.11.2022 / 16:20

המחזור השישי: הפועל ירושלים תקווה להמשיך בתקופה הטובה שלה נגד הקבוצה החסרה מכפר בלום (20:30). חולון, עם סגל קצר במיוחד, תארח את הקבוצה של אלעד חסין (18:30)

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

המחזור השישי בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (שבת). אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים תארח הפועל ירושלים את הפועל גליל עליון, במשחק בו יפגוש המנהל הספורטיבי החדש של המועדון יונתן אלון את הקבוצה שאותה בנה. בקרב צמרת מעניין תארח הפועל חולון את עירוני נס ציונה המלהיבה.

קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
פייבוריט. קרינגטון/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל גליל עליון (20:30)

הפועל ירושלים חיברה חמישה ניצחונות רצופים לפני היציאה לפגרה, עם ההגנה הטובה ביותר בליגת העל, ומקווה להמשיך במומנטום. השינוי היחיד שביצעו האדומים עד כה היה צירופו של יונתן אלון מהיריבה במשחק הקרוב, בתור מנהל ספורטיבי. עם זאת, ירושלים עשויה לבצע שינוי ולצרף שחקן זר או שניים בתקופה הקרובה על פי התנועות בשוק. בקבוצה נותנים הרבה כבוד לגליל, ויודעים שאם לא יהיו מרוכזים הם עלולים להיות מופתעים.

הניצחון של הפועל גליל עליון על בני הרצליה היה נקודת אור בפגרה לא טובה במיוחד. הקבוצה מכפר בלום איבדה במשחק את רועי הובר לחודש וחצי לאחר ששבר את האצבע בידו, וגם המנהל המקצועי עבר לירושלים. בעיה נוספת שנוצרת היא האפשרות של ג'יילן הדסון לעזוב בעוד שבועיים, כשהשחקן שוקל את צעדיו, ובגליל עשויים להישאר עם שלושה זרים. בינתיים תקבל גליל מחדש את יהל מלמד ששב מפציעה ולראשונה גם את לוטן אמסלם שהצטרף מהפועל תל אביב ונפצע לפני פתיחת העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שון דאוסון, הפועל חולון. לירון מולדובן
לא מצב אידיאלי. דאוסון/לירון מולדובן

הפועל חולון - עירוני נס ציונה (18:30)

הסגולים חוזרים לליגה אחרי שבמחזור האחרון לפני הפגרה התקשו אך הצליחו לנצח את הפועל באר שבע בחוץ. חולון עברה טלטלה בפגרה כששחררה את קני קאדג'י אך עדיין לא הביאה לו מחליף, ובמקביל היא עשויה לשחק מחר ללא שון דאוסון שנקע את הקרסול באימון לקראת המשחק. למרות המצב הלא אידיאלי, במועדון מאמינים ביכולת של השחקנים לעבור את נס ציונה לקראת המשחק החשוב בהמשך השבוע באירופה נגד גלאטסראיי. לפני המשחק תערוך הקבוצה טקס לזכור של סמ"ר עידו ברוך, אוהד הקבוצה, שנהרג בפיגוע ירו בשומרון בחודש שעבר. לטקס יגיעו, בנוסף למשפחתו, חבריו לסיירת גבעתי שיהיו אורחי הקבוצה.

עירוני נס ציונה פתחה את העונה ברגל ימין עם שלושה ניצחונות מארבעה משחקים והיא נמצאת קרובה מאוד לחבורת הצמרת. על הפרקט הכתומים נראים נהדר, עם ארבעה זרים בכושר מצוין, בראשות טיילר ביי ודי ג'יי קופר, ותרומה מפתיעה מתומר לוינסון עד כה. עם זאת, לא הכי שקט במועדון, אחרי תקרית במהלך משחק אימון נגד חולון השבוע בין גולן גוט לקופר, תקרית שבמועדון מקווים ששמו מאחוריהם. ג'רום מיינסי מונה לקפטן הקבוצה במקומו של ליאור קררה שגמר את העונה עוד לפני מחזור הפתיחה.

מחזור 7 בליגת העל

עירוני נס ציונה - בני הרצליה
הפועל תל אביב - הפועל גליל עליון
מכבי תל אביב - הפועל ירושלים
הפועל אילת - הפועל באר שבע/דימונה
עירוני קרית אתא - הפועל גליל עליון
הפועל חיפה - הפועל חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully