וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות עם המאמנים היריבים - ועם שחקן שלו: הערב הסוער של שאראס

במהלך ההפסד לאפס, שלח מאמן ברצלונה הזועם את קאליניץ' לחדרי ההלבשה. בסיום, כמעט התקוטט עם הצוות של עתמאן. ההסבר בפנים

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

ערב סוער עבר אמש (חמישי) על שרונאס יאסיקביצ'יוס. ברצלונה שלו הפסידה לאנאדולו אפס במשחק חם בטורקיה, במהלכו התעמת שאראס גם עם אחד משחקניו, וגם עם צוות האימון של היריבה.

תחילה, בפסק זמן ברבע השלישי, זעם המאמן הליטאי על העבודה ההגנתית של ניקולה קאליניץ', ושלח אותו מהספסל לחדרי ההלבשה. כשקאליניץ' נעצר על ידי קורי היגינס ונשאר באיזור הספסלים, פנה אליו שאראס והבהיר למה התכוון - רד מיד לחדר ההלבשה. "נטפל בזה באופן פנימי, ניקולה התנהג בחוסר כבוד כלפי הקבוצה", טען המאמן בסיום.

אבל זה לא הכל. בסיום המשחק לחץ שאראס את ידו של המאמן המנצח ארגין עתמאן - ומיד התעמת עם עוזריו, בפרט טומיסלב מיאטוביץ'. אנשים מהצד היו צריכים להפריד בין השניים, ובעוד שאראס טען כי "מה שהיה בינינו זה בינינו", בספרד חשפו הבוקר את הרקע לעימות.

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
יתנצל? שאראס/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

לטענת מאמן ברצלונה, אנשי אפס השתילו מצלמות באחד האימונים האחרונים של ברצלונה. "כל הכבוד על המצלמה המזוינת", אמר שאראס לעוזריו של עתמאן.

"אחרי שלחצנו יד, הוא ניגש אל העוזרים שלי וטען טענה קשה מאוד - שצילמנו את האימונים שלו", אמר עתמאן. "מעולם לא עשינו דבר כזה, בחמש השנים שלי באפס, וגם לעולם לא נעשה. אם שאראס ידבר איתי, אגיד לו - אם תוכיח לי את זה, אני מתפטר מהתפקיד. אבל אם הוא לא יכול להוכיח את זה, אז שיתנצל בפני העוזרים שלי או שיעזוב את ארגון המאמנים. ההתנהגות הזו ממש לא לעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully