וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפס גברה על ברצלונה 86:96, בלאט וזוסמן הובסו בידי ריאל מדריד

קלייברן (24 נק') ומיציץ' (22) בלטו אצל אלופת אירופה. 6 נק' לכל ישראלי ב-90:72 של אלבה. ניצחון לאיבנוביץ' בבכורה בכוכב האדום

תקציר: רפאל נדאל - קספר רוד (טורניר גמר הסבב)/ספורט1

המחזור השמיני ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ניצחונה של אלופת המפעל, אנאדולו אפס, על ברצלונה. לאחר מכן חגגה ריאל מדריד מול אלבה ברלין, אולימפיאקוס הרשימה גם מול באיירן מינכן והכוכב האדום בלגרד התאוששה מול ולירבאן, בבכורה של דושקו איבנוביץ'.

שחקן ברצלונה קורי היגינס מול שחקן אנאדולו אפס אלייז'ה בריאנט. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
ברצלונה נעצרה. היגינס מול בריאנט/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

אנאדולו אפס - ברצלונה 86:96

אלופת אירופה שפתחה את העונה בצורה מזעזעת סוף סוף סיפקה ניצחון גדול, קטעה רצף של שלושה הפסדים וגם את רצף הניצחונות של היריבה (שלושה). הקטלאנים דווקא פתחו טוב יותר, אך האלופה המכהנת נטלה את ההובלה ברבע השני, בזכות יכולת מצוינת מחוץ לקשת, ובתחילת הרבע השלישי עלתה ל-41:50. ברבע השלישי הפער צמח ל-57:71, ומשם בארסה נטולת ניקולה מירוטיץ' וקייל קיוריק כבר לא חזרה. וויל קלייברן (24 נקודות) ו-ואסילי מיציץ' (22) בלטו אלייז'ה בריאנט הוסיף 16. מנגד, 28 של ניקולס לפברוביטולה לא הספיקו למפסידה, שקיבלה גם 18 מסרטאץ' סאנלי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דושקו איבנוביץ' מאמן הכוכב האדום בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
פתח היטב. איבנוביץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הכוכב האדום בלגרד - וילרבאן 67:71

דושקו אינוביץ' חגג ניצחון בבכורה שלו על הקווים, בסיומו של משחק הפכפך למדי. ניקולה איבנוביץ' הצטיין עם 16 נקודות, לוקה וילדוסה הוסיף 12. הצרפתים קיבלו 16 נקודות מדייויד לייטי ו-14 מצ'ארלס קהודי.

שחקן אולימפיאקוס קוסטס סלוקאס. Sonia Canada, GettyImages
ימשיכו עם פתיחת העונה הטובה? סלוקאס/GettyImages, Sonia Canada

באיירן מינכן - אולימפיאקוס 82:71

היוונים שחזרו לנצח בשבוע שעבר המשיכו במומנטום ושמרו על המקום השני בטבלה, במשחק הפכפך למדי. את הרבע הראשון סיימו ביתרון מבטיח של 11:27, הבווארים חזרו ברבע השני, אך המארחת ברחה מחדש בשלישי וסגרה עניין. סאשה וזנקוב המשיך את פתיחת העונה הנפלאה שלו עם 20 נקודות (10 מ-10 מהעונשין) ו-13 ריבאונדים (43 נקודות מדד), מוסטפה פאל הוסיף 16. אוגניין ירמאץ סיים עם 12 בצד השני.

שחקן וירטוס בולוניה מילוש תאודוסיץ'. Roberto Finizio, GettyImages
הצגה של וירטוס. תאודוסיץ'/GettyImages, Roberto Finizio

וירטוס בולוניה - ולנסיה 59:89

האיטלקים חגגו במפגש הראשון אי פעם בין שני המועדונים ביורוליג, ובשחזור חצי גמר היורוקאפ מאשתקד - ועוד איך חגגו. וירטוס הוליכה מהפתיחה (בזכות רבע ראשון אדיר של 8:24) ועד הסיום, והיא ממשיכה להתאושש מפתיחת העונה החלשה. ולנסיה, מנגד, נעצרת אחרי שלושה ניצחונות רצופים. ג'ורדן מיקי סיים כקלע המוביל עם 16 נקודות, אייזיה קורדינייר הוסיף 15. מילוש תאודוסיץ' אמנם סיים ללא נקודות, אך הוסיף 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-14 דקות. לוולנסיה, שקלעה 6 מ-36 (!) מחוץ לקשת, קלע רק שחקן אחד בספרות כפולות - כריס ג'ונס, עם 10.

ונסן פוארייה שחקן ריאל מדריד. Roberto Finizio, GettyImages
הצטיין. פוארייה/GettyImages, Roberto Finizio

ריאל מדריד - אלבה ברלין 72:90

ניצחון קליל לבלאנקוס, מול הקבוצה לה לא הפסידו מאז 1999. המארחים דהרו במחצית הראשונה, במהלכה צלפו 53 נקודות וירדו לחדרי ההלבשה ביתרון מבטיח של 37:53, וכבר לא הביטו לאחור. אלבה עם הפסד חמישי ברציפות ביורוליג. תמיר בלאט סיים עם 6 נקודות (0 מ-3 ל-2, 2 מ-5 ל-3), 3 אסיסטים ו-5 איבודים ב-23 דקות, יובל זוסמן הוסיף 6 נקודות משלו (2 מ-4 ל-2, 0 מ-2 ל-3), 4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-20 דקות. ונסן פוארייה קלע 19 נקודות לבלאנקוס, שקיבלו גם 13 מסרחיו רודריגס.

משחקי יום שישי ביורוליג:

פנרבחצ'ה - פנאתינייקוס (19:45)
מונאקו - באסקוניה (20:00)
ז'לגיריס קובנה - מילאנו (20:00)
פרטיזן בלגרד - מכבי תל אביב (21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully