וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יודע בדיוק למה לצפות: אוברדוביץ' מסמן את המפתחות מול מכבי ת"א

מאמן פרטיזן בלגרד יודע: "אם נעצור את התקפות המעבר והבידודים, יהיה לנו סיכוי טוב". נאנלי שהיה בספק צפוי לשחק (21:30)

מכבי תל אביב תפגוש הערב (שישי, 21:30) את פרטזין בלגרד לראשונה מאז מרץ 2014. הצהובים ניצחו את היריבה פעם אחת בלבד בבלגרד - בנובמבר 2010, וגם היום מצפה להם קבלת פנים חמה, באחד האולמות הביתיים ביותר ביבשת.

ז'ליקו אוברדוביץ', אדם שיודע דבר או שניים על איך לנצח את מכבי תל אביב, אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מכירים את מכבי, היא משחקת כפי ששיחקה כבר שנים. הרבה משחק מעבר, הרבה בידודים ואחד-על-אחד. נצטרך לעצור את שני האלמנטים האלה - את התקפות המעבר עם ריבאונדים בהתקפה, ואז את הבידודים שלהם. אם נעשה זאת, יהיה לנו סיכוי טוב לנצח. בהתקפה נצטרך להיות סבלניים, כפי שעשינו במשחקים הקודמים".

המאמן הוותיק אמור לקבל בחזרה את דאנטה אקסום, וסוף סוף הסגל שלו מתמלא בחזרה. "אתמול, אחרי 13 יום, סוף סוף היו לנו מספיק שחקנים כדי לשחק 5 מול 5 באימון. אחרי אולימפיאקוס היו לנו תשעה ואז שמונה שחקנים באימון, אי אפשר היה לעבוד ככה. כעת היה לנו אימון רגיל ראשון, לפני מכבי". אקס מכבי תל אביב ג'יימס נאנלי סובל מכאבי גב, אך צפוי להיות כשיר.

מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ'. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
סוף סוף סגל מלא. אוברדוביץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אורוס טריפונוביץ' הוסיף: "אני מצפה שנשחק בצורה אגרסיבית כבר מהפתיחה. סוף סוף יש לנו סגל מלא, היו לנו הרבה חיסורים בגלל נבחרות ופציעות. אני מקווה שננצל את יתרון הביתיות כדי לנצח יריבה גדולה כמו מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully