וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "יודע מה זה להיות רכז אצל ז'ליקו, גאה במדר שהוא שורד את זה"

מאמן מכבי תל אביב נרגש לקראת המפגש עם אוברדוביץ' ופרטיזן בלגרד (שישי, 21:30): "הוא מאמן ובן אדם מיוחד". על הישראלי: "רואים שהוא מקבל את הכבוד מהמאמן". הצהובים יצאו בסגל מלא, כולל סורקין. אקסום יחזור מפציעה אצל המארחת?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 17.11/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (שישי, 21:30) בבלגרד כשהצהובים יתארחו אצל פרטיזן. מכבי מגיעה להתמודדות מהמקום התשיעי בטבלת היורוליג עם ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים, כשהיא עדיין לא הצליחה לנצח משחק מחוץ להיכל מנורה, ואילו פרטיזן מדורגת במקום ה-11 עם שלושה ניצחונות וארבעה הפסדים.

אחרי עיכוב של למעלה משעה בדרך לנתב"ג בעקבות עומס חריג בכביש 1, הקבוצה של עודד קטש המריאה היום בשעות הצהריים לבלגרד מלווה בכ-50 אוהדים אחרי שקיימה את האימון המסכם בתל אביב. בקבוצה יצאו בסגל מלא, כולל שחקני הנבחרת שחברו אחרי המשימה במוקדמות המונדובאסקט, וגם רומן סורקין שנעדר מהמשחק האחרון בשל פציעה.

לצהובים שתי משימות עיקריות במשחק בבלגרד - הראשונה לשבור את הקרח במשחקי החוץ ולרשום ניצחון ראשון העונה אחרי שני הפסדים בהם נראו רע. המשימה השנייה היא לנהל את הרוטציה בצורה נכונה שכן מדובר במשחק הראשון מתוך ארבעה תוך שבעה ימים, כשכבר ביום ראשון מחכה למכבי הפועל תל אביב בהיכל מנורה.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
החמיא למדר ולאוברדוביץ'. קטש/דני מרון

עודד קטש התייחס לקראת המפגש הראשון שלו כמאמן עם ז'ליקו אוברדוביץ', תחתיו שיחק בפנאתנייקוס: "מאות שחקנים ששיחקו תחתיו יעידו שהוא מאמן ובן אדם מיוחד. לא דיברתי איתו המון זמן וזה יהיה מרגש".

על היריבה: "לכל קבוצה ביורוליג יתרונות וחוזקות, ומעט חולשות. פרטיזן נבנתה עם הרבה שחקנים שהתקשו והם מתחילים לצבור קצב. הם בהחלט מבצעים את הדברים שהם עושים כמו שאוברדוביץ' יודע לעשות בצורה יוצאת דופן, צריכים להיות מרוכזים ואגרסיביים".

על ים מדר: "יצא לי לראות משחקים שלו, הוא עושה עונה טובה. אני נהנה לראות אותו, ובעיקר יודע מה זה להיות רכז אצל אוברדוביץ', גאה בו שהוא שורד את זה. הוא מקבל את הכבוד מהמאמן שלו".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
ג'יילן אדאמס, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לשבור את הקרח בחוץ. אדאמס/דני מרון

פרטיזן בלגרד שבה העונה ליורוליג אחרי מספר שנות היעדרות בזכות כרטיס חופשי. הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' הובסה בצורה קשה במשחק האחרון נגד אולימפיאקוס, אך הופיעה אליו בסגל חסר במיוחד. דנטה אקסום, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים של פרטיזן ביורוליג בגלל פציעה, עשוי לחזור לקראת ההתמודדות מחר. בבלגרד מעריכים את סיכוייו לשחק ב-50 אחוזים.

בסגל של פרטיזן כמה פנים מוכרים, ראשית הישראלי ים מדר שרושם 5.9 נקודות ב-16 וחצי דקות למשחק עד כה ביורוליג. ג'יימס נאנלי, תורם 11 נקודות לערב בפרטיזן, ומתיאס לסור, שפתח את העונה שעברה במכבי, הוא השחקן המצטיין של פרטיזן עם 12.7 נקודות ו-8.6 ריבאונדים ביותר מ-34 דקות למשחק. שחקנים מובילים נוספים הם קווין פאנטר עם 17.9 נקודות לערב, זאק לידיי עם 13.1 נקודות ו-6.6 ריבאונדים ודאנטה אקסום עם 9.8 נקודות לערב.

מכבי מתקשה באופן מסורתי במשחקי החוץ בבלגרד, כשמאזן ששתי הקבוצות נפגשו בסדרת הפליאוף הבלתי נשכחת בשנת 2010 הן נפגשו בשישה משחקים בבלגרד, כשהצהובים מנצחים רק פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully