וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אפרוש מכדורגל אם נזכה במונדיאל"

כוכב מנצ'סטר יונייטד המשיך להפציץ בריאיון לפירס מורגן. בחלק השני והאחרון הוא דיבר על עתידו במועדון, היחסים עם טן האח, תקרית נטישת האצטדיון, הגיל בו הוא צפוי לתלות את הנעליים אם לא יניף את גביע העולם בחודש הבא ועל הקשר שלו עם ליאונל מסי

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 17.11/ספורט1

החלק השני והאחרון של הריאיון המסעיר של כריסטיאנו רונאלדו עם פירס מורגן שודר הערב (חמישי), והביא איתו עוד דברים מעניינים מאוד של כוכב מנצ'סטר יונייטד ונבחרת פורטוגל - שבוע בלבד לפני משחק הפתיחה של נבחרתו בגביע העולמי מול גאנה, כולל הצהרה שזהו כנראה המונדיאל האחרון שלו וגם ייתכן שהגמר יהיה משחקו האחרון בקריירה, אם הסלסאו יניפו את גביע העולם.

וזה ממש לא הכל, כי כריסטיאנו רונאלדו בן ה-37 גם רמז מתי הוא צפוי לפרוש אם לא יזכה עם פורטוגל במונדיאל, ענה לשאלה אם הוא רואה את עצמו נשאר במנצ'סטר יונייטד גם אחרי חלון ההעברות של ינואר וכמובן סיפק התייחסות נוספת ליחסים הרעועים עם המאמן אריק טן האח וראשי המועדון.

כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ מנצ'סטר יונייטד. OLI SCARFF, GettyImages
זכייה עם פורטוגל במונדיאל והוא פורש מיידית. רונאלדו/GettyImages, OLI SCARFF

בתחילת החלק השני הודה כריסטיאנו רונאלדו: "הכדורגל השתנה בשנים האחרונות. המשחק הפך לעסק, מתייחסים לשחקנים כמו לחתיכות בשר. הם יתנו לך כל מה שתבקש כשהם ירצו אותך, אבל כשהם לא ירצו אותך הם יעשו לך חיים קשים. המון דברים השתנו, המשחק הפך לעסק. הופתעתי מדברים רבים, אבל כל העולם הולך לשם - הכל היום זה עסקים. מפילים עליי הכל כאילו אני כבשה שחורה, גם בנבחרת אני סופג ביקורות קשות ו-99 אחוז מהביקורות הן זבל. בייחוד אלה הנוגעות לחיי האישיים ולמשפחתי. אנשים שוכחים שאני בן אדם ושגם לי יש רגעים קשים".

כשנשאל רונאלדו על כך שנעדר ממחנה האימונים של מנצ'סטר יונייטד בקיץ, השיב דווקא על מקרים אחרים: "אהיה כן. אני מתחרט שעזבתי את האצטדיון, אבל אני לא שחקן שיעלה לשלוש דקות", אמר והתייחס דווקא למשחק נגד טוטנהאם, "קשה לי לומר את זה במאת האחוזים, אבל אני מתחרט. באותה מידה אני גם מרגיש שהמאמן התגרה בי - מצטער, אני לא שחקן שעולה לשלוש דקות. אני לא שחקן כזה שארשה למאמן להכניס אותי לשלוש דקות. אני יודע מה אני יכול לתרום לקבוצה. במשחק אחר אני ושמונה שחקנים עזבנו באמצע, אבל הזכירו רק את השם שלי בכותרות. שחקנים אחרים עשו את זה בשנה שעברה. שמונה שחקנים עזבו בשורה התחתונה וכולם דיברו רק על הכבשה השחורה, שהיא אני. אני מבין ומתנצל בפני המאמן במקרה זה ומבחינתי הנושא הזה סגור".

על יחסיו עם אריק טן האח: "התחושה היא שהוא תמיד מזכיר אותי בהקשר של אחד שלא עשה את מחנה האימונים ושאני צריך לחכות להזדמנות שלי - אבל על שחקנים אחרים הוא לא מדבר ככה. לא אזכיר שמות, אבל יש שחקנים אחרים שעברו דרך שונה. אני מבין את זה שבהתחלה לא פתחתי כי באמת לא הייתי במחנה, אבל כבר התקדמנו מאז...קרו דברים שאנשים לא יודעים, לא אסתיר שהיחסים עם המאמן לא טובים. אני תמיד כן. הוא לא מכבד אותי כפי שמגיע לי - זה מה שזה. כנראה זו גם הסיבה לכך שעזבתי נגד טוטנהאם. הוא ממשיך לומר שהוא מדבר איתי ואוהב אותי, בלה בלה בלה, הוא אומר את זה רק בשביל התקשורת. אם אתה לא מכבד אותי - לעולם לא אכבד אותך".

הדרבי נגד מנצ'סטר סיטי בו הקבוצה הובסה והוא לא שותף: "זה הכל תירוצים", אמר רונאלדו והזכיר כי טן האח טען שהוא לא רצה לבזות שחקן במעמדו, "אני לא רוצה לבקר אותו, יכולות להיות לו דעות אחרות משלי, אבל הוא בחר עם מי לשחק וחשב שהם שחקנים יותר טובים ממני. אחר כך הוא לא העלה אותי כדי לכבד אותי, אבל הוא כן רצה שאכנס לשלוש דקות נגד טוטנהאם. זה לא הגיוני, אני חושב שהוא עשה את זה בכוונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מסי רונאלדו. דורון שיינר, אתר רשמי
"מאוד מכבד את הדרך שבה הוא מתייחס אליי". רונאלדו על מסי/אתר רשמי, דורון שיינר

כיצד הרגיש אחרי ההשעיה: "זה היה משפיל. אני הייתי מאוד, מאוד, מאוד מאוכזב מהתקשורת של מנצ'סטר יונייטד איתי כי מעולם לא היו לי בעיות עם המועדון או עם מאמנים, ובכל זאת השעו אותי לשלושה ימים והרגשתי שזה המון. זה היה מביש".

הצעות שקיבל בחודשים האחרונים: "יש הרבה קבוצות שרוצות אותי. לא הרבה, אבל יש מספר קבוצות ולא עזבתי אליהן כי הרגשתי בנוח במנצ'סטר יונייטד. זו האמת. הצעה של 350 מיליון מסעודיה? זה היה קשה לסרב, אבל חשבתי שטוב לי במנצ'סטר. אני עדיין מסוגל להבקיע שערים ומאמין שאני עדיין טוב ויכול עזור לקבוצה".

עד מתי הוא חושב שהוא ישחק: "אני רוצה לשחק לפחות עוד שנתיים, אולי שלוש. אני חושב שגיל 40 זה גיל טוב לפרוש, אבל אני לא יודע מה יקרה בעתיד, החיים הם דינמיים ואתה לא יכול לדעת מה יקרה".

אם הוא יישאר במנצ'סטר יונייטד אחרי ינואר: "קשה לומר כרגע, כי אני ממוקד אך ורק במונדיאל, ככל הנראה המונדיאל האחרון שלי. כשהגעתי למנצ'סטר יונייטד תמיד רציתי לעזור לקבוצה ולעשות למענה דברים טובים, אבל זה קשה כשחותכים לך את הרגליים, לא נותנים לך לזרוח ולא מקשיבים לעצות שלך. אני חושב שאני ראוי לייעץ להם ושעזרתי להם המון, אבל כשהתשתיות לא טובות...קשה לי לומר שאני לא אחזור למנצ'סטר יונייטד, אבל צריך לראות מה יקרה. מבחינתי האוהדים לעולם יהיו בצד שלי ותמיד יהיו בלב שלי. אני מקווה שהם בחיים לא ישכחו את מה שעשיתי למענם ואמשיך לעשות. אני מודה להם על התמיכה והם תמיד יישארו בלב שלי".

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו עם אריק טן האח. רויטרס
"אני הכבשה השחורה". כריסטיאנו רונאלדו עם טן האח/רויטרס

פירס מורגן הבטיח שכריסטיאנו רונאלדו גם ידבר בהרחבה על ליאו מסי ויפתיע רבים. זה מה שהיה לו לומר על הפרעוש: "הוא קוסם, שחקן מדהים, ברמה הכי גבוהה. אני והוא חולקים יחד את הבמה במשך 16 שנה והיחסים שלי איתו טובים. אנחנו לא חברים במובן של חברים, זה לא חבר שאנחנו מארחים זה את זה או מדברים בטלפון, הוא כמו חבר לקבוצה - אני גם מאוד מכבד את הדרך שבה הוא מתייחס אליי. גם הנשים שלנו מכבדות זו את זו, חברה שלי גם ארגנטינאית. זה מעולה".

CR7 גם נשאל על מוליכת הטבלה ארסנל והפתיע: "קבוצה טובה, אני אוהב את המאמן שלה. אם מנצ'סטר יונייטד לא תזכה באליפות, אשמח שזו תהיה ארסנל".

כריסטיאנו רונאלדו הפתיע עוד יותר כשנשאל אם יפרוש מכדורגל אם יוביל את נבחרת פורטוגל לזכייה במונדיאל וענה: "כן, פורש. במאה אחוז. אני אופטימי, במונדיאל הכל אפשרי ואני חושב שיהיה לנו מדהים, אבל זה יהיה קשה - מאוד קשה".

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
חודש לפרישה שלו? CR7 חוגג במדי פורטוגל/רויטרס

כזכור, בחלק הראשון של הריאיון דיבר רונאלדו בין היתר על יחסיו הקרירים עם אריק טן האח ("אני לא מכבד אותו כי הוא לא מכבד אותי"), העמידה של מנצ'סטר יונייטד במקום ("המועדון לא התקדם בכלל מאז שאלכס פרגוסון עזב"), וגם על רגעיו הקשים כשבנו התינוק מת לאחר הלידה ("הרגע הגרוע בחיי").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully