וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשאתה מעט בירידה ישר מבקרים, מספרים שקרים עליי ונגד משפחתי"

החלק הראשון של הריאיון עם כריסטיאנו רונאלדו: "הבאת רנגניק מגוכחת - קראתי לו בוס כי הייתה חייב. ליברפול, סיטי וצ'לסי התקדמו, ביונייטד כלום לא השתנה במשך עשור". על מות התינוק: "הילדים שאלו איפה הוא. כשהבינו, הצביעו לשמיים לזכרו. רוני? כנראה מקנא"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.11/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו הסעיר את אנגליה אחרי שציטוטים שלו מריאיון עם פירס מורגן פורסמו ובו הוא ביקר קשות את קבוצתו מנצ'סטר יונייטד וגם את המאמן שלו אריק טן האח. והיום (רביעי) התפרסמו החלק הראשון של הריאיון הסנסציוני ובו נחשפו דברים נוספים שאמר הכוכב הגדול, שבעוד פחות משבוע כבר אמור לשחק עם נבחרת פורטוגל בקטאר.

כריסטיאנו רונאלדו פירס מורגן. צילום מסך, צילום מסך
פתח את הפה, ובענק. רונאלדו/צילום מסך, צילום מסך

תחילה, רונאלדו התייחס לכך שכמעט עבר למנצ'סטר סיטי לפני החזרה ליונייטד: "בכנות, זה היה די קרוב. דיברנו על זה הרבה, פפ גווארדיולה רצה וניסה להביא אותי. ההיסטוריה שלי ביונייטד, הלב שלי, גרם לי להחליט יחד עם סר אלכס לבוא ליונייטד. הייתי מופתע, אבל זו הייתה החלטה קלה. זה היה המפתח במקרה הזה - פרגוסון והלב שלי היה נמצא במקום להגיע אך ורק ליונייטד. זו הייתה החלטה מושכלת".

"פרגוסון שכנע אותי להגיע. הוא אמר לי שזה בלתי אפשרי שאגיע לסיטי, אז אמרתי 'אוקיי בוס' ועברתי ליונייטד. החזרה ליונייטד ריגשה אותי. זה היה מיוחד לא רק במשחק החזרה בו הבקעתי צמד. כל האווירה מסביב בעיר ובעולם ריגשה אותי".

על האפקט של החתימה אמר: "שמחתי לשבור את שיא המכירות של חולצות של מסי. אני אוהב לשבור שיאים. גם שיא הלייקים על ציוץ בטוויטר, זה טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. PAUL ELLIS, GettyImages
לא עושה חשבון לאף אחד. רונאלדו/GettyImages, PAUL ELLIS

הציפיות מהמועדון: "לא ציפיתי שהמועדון לא יביא שחקנים בחלונות ההעברות. בימי פרגוסון זה היה קורה ביותר קלות. הדינמיקה במועדון השתנתה. יונייטד החתימה את רפאל וראן למשל באותו קיץ איתי, וחשבתי שהדברים יהיו אחרים. ידעתי שמנצ'סטר יונייטד שונה, אבל לא ראיתי משהו שהתקדם בעשר שנים בהן לא הייתי".

"אם להשוות בין ההתפתחות של יובנטוס וריאל מדריד ליונייטד? ההבדלים עצומים. מכל הבחינות - טכנולוגיה, אימונים. יונייטד נמצאת הרבה מאחורי המועדונים האלה. היא אמורה להיות בטופ ולא ברמה הזאת, מקווה שיוכלו בעתיד".

על המאמנים ביונייטד מאז פרגי: "מאז שהוא עזב ההתפחות במועדון היא אפסית. מביאים את רלף רנגניק כמנהל טכני, הוא אפילו לא מאמן. זה הפתיע אותי ואת כל העולם, זה מגוחך. אם אתה לא באמת מאמן - איך תהיה הבוס של מנצ'סטר יונייטד? ליברפול, סיטי, צ'לסי - כולן התקדמו והביאו מאמנים בזמן הזה. מעולם לא שמעתי על רלף. קראתי לו בוס רק כי הייתי חייב, לא ראיתי בו בוס".

על הטענות שהוא לא לוחץ מספיק: "אני באמת לא מבין את זה. אני מכבד כל מאמן עם דעות שונות. אימנו אותי מאמנים ענקיים במהלך הקריירה שלמדתי מהם המון. בסופו של יום אני כאן כדי לנצח. אולה גונאר סולשיאר? בן אדם נהדר. כמאמן? הוא לא קיבל מה שהוא היה צריך מהמועדון, אבל הוא עשה סך הכל עבודה טובה והיה זקוק לעוד זמן".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מהחודשים הקשים בחייו. רונאלדו/רויטרס

על השחקנים הצעירים במועדון: "זה לא שהם לא מכבדים את המנוסים, אבל הם חיים בזמנים אחרים. המנטליות שלהם שונה. אין להם את הרעב שלדור שלי היה. לא אכפת להם מספיק, אבל אי אפשר להאשים אותם. הטכנולוגיה השונה והסחות הדעת פוגעות. הם מקשיבים לנו, אבל לפעמים זה נכנס מאוזן אחת ויוצא מהשנייה. כשהייתי צעיר במועדון הסתכלתי רק על השחקנים המנוסים והמבוגרים וניסיתי לחקות אותם ולקבל השראה מהם. אני שם בשבילם, לתת להם השראה. אני הראשון שמגיע לאימון והאחרון שהולך. אני אוהב להוביל דרך דוגמא אישית. זה לא מפתיע אותי שבדור הזה יהיו מעט מאוד כוכבים כמו בדור שלי".

על מות בנו התינוק: "הרגע הקשה בחיי מאז שאבי נפטר. אתה לא מבין למה זה קורה דווקא לנו. להסתכל על העיניים של הילדים חיזק אותנו. אני זוכר טוב מאוד שהייתי בסערת רגשות כשגיליתי שנולדה לי בת ותינוק אחד מת. הילדים שאלו איפה התינוק השני? הבן הגדול הבין את הסיפור כי הוא בן 12. הם עם הזמן הבינו וכשהרמנו 'לחיים' הם היו מצביעים לשמיים ומאחלים לזכרו".

"אני פונה לשמיים, לאבא שלי ולבן שלי בכנסייה קטנה בכל פעם. הם שומרים עליי. המקרה הזה קירב אותנו בתור משפחה, אותי לג'ורג'יניה. התחלתי להסתכל על החיים בפרספקטיבה אחרת. ששת החודשים האחרונים היו מהגרועים ביותר שחוויתי. הבת שנולדה, בלה, מדהימה. אנחנו גאים בה ואני גאה בהם ושמח".

על המחווה של אוהדי ליברפול לאחר המקרה: "אני בחיים לא אשכח את זה. זה לא מובן מאליו, הם שרו לי. המלכה ומשפחת המלוכה אפילו שלחו את תנחומיהם אחרי המוות, כל הממלכה הבריטית, התגובה לאירוע הייתה מדהימה".

כריסטיאנו רונאלדו, ויין רוני, מנצ'סטר יונייטד. Koichi Kamoshida, GettyImages
היו ימים. רונאלדו ורוני/GettyImages, Koichi Kamoshida

על לשחק ברמות הגבוהות ביותר אחרי התקופה הקשה: "זה קשה לשחק ברמות האלה אחרי המוות של הבן שלי. זה גורם לך גם לשכוח מזה, לפעמים זה עוזר להסיח את הדעת. הכדורגל, האימונים, המשחקים, הנבחרת - הכל כל כך מהיר אז אין לך זמן לחשוב".

"בגיל 37 אתה יודע להתמודד עם הרבה דברים. ראיתי כמעט הכל, חוויתי רגעים פחות טובים. תמיד ביקרו אותי וחיפשו דברים רעים. התקשורת ביקרה אותי בחודשים האחרונים יותר מברגיל, אני לא מבין למה. אני 25 שנים בטופ של הכדורגל, כשאתה מעט בירידה ישר מבקרים. אני לא קורא ברשתות החברתיות, הם די זבל בתקשורת, מספרים שקרים עליי ונגד משפחתי. לא אכפת לי אנשים שלא אוהבים אותי. אני רוצה להיות שסביבי אנשים שאוהבים אותי. מה אני צריך כאלה שמבקרים אותי בלי הפסקה?"

על ויין רוני: "לא יודע למה הוא מבקר אותי כל כך הרבה. אולי הוא מקנא בי. לפני שנה הוא היה אצלי בבית ושיחק עם הילדים שלי בחג המולד ועכשיו מדבר ככה. כנראה שהוא באמת מקנא בי שאני עדיין ברמה הזו כשהוא כבר פרש. אני גם נראה טוב יותר ממנו".

על ביקורות מצד גארי נוויל ורוני: "אם אתם לא יודעים מה התמונה המלאה אל תבקרו. הם לא החברים שלי, הם קולגות. זה חלק מהמסע שלי, מבקרים אותי, אני ממשיך הלאה".

על מי שתומך בו: "ריו פרדיננד ורוי קין - הם יודעים איך שחקנים חושבים ומתנהגים. לשמוע שחקנים ששיחקו איתך מבקרים אותך זה כמו בגידה קצת, הם עושים את זה (רוני וכו') כי הם בטלוויזיה וזה גורם להם להיות מפורסמים יותר. אני לא אשן רע יותר בגלל מה שאומרים עליי. זה פשוט מאכזב"

על אריק טן האח: "ידעתי מעט עליו מימיו באייאקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully