וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין להט: פנרבחצ'ה פירקה את פנאתינייקוס ב-30 הפרש

עודכן לאחרונה: 18.11.2022 / 22:24

אקס מכבי תל אביב צלף 19 נקודות, הטורקים הגדילו את הפער בראש הטבלה עם 77:107 מוחץ. קינן אוואנס הצטיין בניצחון ז'לגיריס על מילאנו

המחזור השמיני ביורוליג הגיע היום (שישי) לסיומו עם שלושה משחקים, בנוסף למפגשה של מכבי תל אביב עם פרטיזן בלגרד. במשחק הראשון של הערב סקוטי ווילבקין הוליך את פנרבחצ'ה לניצחון מוחץ על פנאתינייקוס. קינן אוואנס, עוד אקס מכבי תל אביב ,הוליך את ז'לגיריס קובנה לניצחון על מילאנו ומואנקו גברה במשחק צמוד על באסקוניה.

שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
פירק את פנאתינייקוס. ווילבקין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

פנרבחצ'ה - פנאתינייקוס 77:107

מוליכת הטבלה התאוששה מההפסד הדרמטי בברצלונה מול הכוכב האדום בלגרד וקיבלה יריבה בהזמנה. דימיטריס איטודיס ששימש כעוזרו של אוברדוביץ' בתקופה היפה של פנאתינייקוס, לא ריחם על האקסית במשחק שהוכרע ברבע השני. היוונים קלעו 25 נקודות וניצחו את הרבע הראשון, אבל מחמטוגלו צלף שתי שלשות והוביל ריצה 0:13 בפתיחת הרבע השני ומשם זה היה משחק במעמד צד אחד. סקוטי ווילבקין היה זה שכיכב ברבע השלישי וסיים את המשחק הזה עם 19 נקודות (4 מ-8 מחוץ לקשת). נייג'ל הייז הוסיף 16 וקלאתיס תרם 9 ו-7 אסיסטים לטורקים שנראים כרגע הכי טוב מכולן. דוויין בייקון, החיזוק הטרי של פנאתינייקוס עשה את שלו עם 20, דריק וויליאמס עוד אקס מכבי תרם 10, אבל היוונים קרסו עם תצוגת נפל בהגנה, שאפשרה ליריבה לקלוע ב-77.5 אחוז מהשדה. פנרבחצ'ה ממשיכה להוביל את היורוליג עם מאזן של 1:7.

מונאקו - באסקוניה 74:79

אחרי שני הפסדים רצופים בליגה וביורוליג, מונאקו חזרה לנצח אבל זה לא הלך לה קל גם הפעם. באסקוניה, שכזכור פירקה מוקדם יותר העונה את מכבי תל אביב באולם הביתי שלה, הצליחה להפוך את המשחק עם רבע שלישי מצוין שבו היא עצרה את המארחים על 10 נקודות בלבד. אלא ששלשה של אוקובו קבעה שוויון 71 בשלהי הרבע הרביעי, הנרי החטיא שלשה מנגד ואוקובו השלים ריצת 2:7 פרטית ונקודות מהקו של ג'ורדן לויד השאירו את הניצחון בנסיכות. אוקובו הוביל את הצרפתים עם 22 נקודות, מייק ג'יימס הסתפק ב-10 ו-7 אסיסטים ולויד הוסיף 12 למנצחים. פיריירה הנרי קלע 17 והוסיף 7 אסיסטים לאורחים, שקיבלו 13 נקודות גם מדריוס תומפסון אבל נתקעו במאני טיים.

קינן אוואנס מכבי תל אביב לורנזו בראון ז'לגיריס קובנה. דני מרון
עוד אקס מכבי תל אביב שהצטיין. קינן אוואנס/דני מרון

ז'לגיריס - מילאנו 62:71

הקבוצה של אטורה מסינה לא מצליחה להמריא ונחלה הערב הפסד רביעי ברציפות, כולל לווירטוס בולוניה בדרבי האיטלקי בשבוע שעבר. ז'לגיריס הביתית, שכבר ניצחה באולם הזה את ברצלונה, שלטה במשחק למן הפתיחה ועצרה את האיטלקים האומללים על 24 נקודות בלבד במחצית. מילאנו התעוררה ברבע האחרון ושלשה של דוון הול קבעה 63:58 בלבד לליטאים כשנותרה דקה ו-15 שניות לסיום. אלא שסלים של סמית' ואולאנובס סגרו עניין. אחרי שווילבקין הצטיין במשחק המוקדם יותר, גם קינן אוואנס שותפו לקו האחורי של מכבי תל אביב בעונה שעברה, להט הערב עם 23 נקודות לליטאים, כשהבא אחריו (סמית') קלע 10 בלבד למארחים. לונג מיטרו קלע 19 למילאנו, שמשוועת לחזרתם של דאטומה ושילדס הפצועים.

מחזור 9 ביורוליג

מונאקו - פנרבחצ'ה
אלבה ברלין - הכוכב האדום
מכבי תל אביב - אולימפיאקוס
ולנסיה - ריאל מדריד
מילאנו - אנאדולו אפס
ברצלונה - פרטיזן בלגרד
פנאתינייקוס - וירטוס בולוניה
וילרבאן - באיירן מינכן
באסקוניה - ז'לגיריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully