וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלאגן נמשך: מכבי תל אביב העבירה פחות כרטיסים ממה שהיא מחויבת

16.11.2022 / 11:10

למרות שהתחייחבו להעברת אלף כרטיסים, הצהובים טוענים שהמשטרה אישרה 820 בלבד - במרחב יפתח הכחישו והבהירו: "מדובר בהחלטה של מכבי בלבד". הפועל תל אביב חידשה את הדרישה לניצחון טכני, הצהובים: "הטענות נגדנו שקריות, בהפועל יודעים זאת היטב"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.11/ספורט1

הבלאגן סביב הדרבי התל אביבי לא נגמר. למרות שהתחייבה להעביר את כל אלף הכרטיסים שהיא מחויבת על פי תקנון המנהלת, העבירה מכבי תל אביב רק 820 כרטיסים להפועל תל אביב ליציעים העליונים, כשלטענתה המשטרה לא מאשרת לה להעביר כרטיסים ליציעים התחתונים - טענה שבמשטרת ישראל ביקשו להבהיר כי כלל אינה נכונה.

בהפועל תל אביב גילו על כך אתמול (שלישי) בשעות הצהריים והפעילו את מנהלת הליגה שגישרה על המשבר בסוף השבוע. נכון לעכשיו הצדדים מנסים למצוא פיתרון שהפועל תקבל את כל הכרטיסים שמכבי מחויבת להעביר לה, ובמנהלת אופטימיים שיימצא הפיתרון.

אוהדי הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
ההנהלה נלחמת עליהם. אוהדי הפועל תל אביב/מאור אלקסלסי

האדומים זועמים על התנהלות מכבי תל אביב, שכן לטענת גורמים שונים במועדון הצהובים מכרו יותר מנויים ממה שהם יכולים, כולל במקום שבו יושב קהל החוץ במשחקי הליגה, ולכן הם מקבלים פחות כרטיסים. בהפועל תל אביב חידשו את התלונה לאיגוד הכדורסל נגד מכבי, בדרישה לקבל ניצחון טכני אם הכרטיסים לא יועברו אליהם.

בעקבות המחסור בכרטיסים, לוואלה!ספורט הגיעו עדויות על כך שאוהדי הפועל תל אביב החלו לרכוש כרטיסים מאוהדי מכבי תל אביב דרך הרשתות. גורמים שונים בהפועל טוענים כי הבעיה הזאת הייתה נפתרת אם כל הכרטיסים היו מועברים אליהם לפי המתוכנן ומקווים שלא ייגרם נזק בעקבות רכישת הכרטיסים ליציעי מכבי.

בתגובה לידיעה ולטענות מכבי תל אביב, נמסר ממשטרת ישראל: "אין לנו שום קשר לכמות הכרטיסים שהועברה להפועל ע"י מכבי. לא נושא שהוא באחריותנו או נוגע למשטרת ישראל. אנחנו לא צד בעניין ולא נדרשים לאשר או לא לאשר. ההחלטה על כמות הכרטיסים שהועברה היא של מכבי בלבד".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
סוגיית הכרטיסים לא יורדת מסדר היום. אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

בהמשך פרסמה מכבי תל אביב את ההודעה הבאה: "למועדון הכדורסל מכבי תל אביב, למועדון הכדורסל הפועל תל אביב ולכל מי שהספורט בישראל חשוב לו, יש אינטרס משותף ומובהק לקראת משחק הדרבי: למנוע מעשי אלימות ולוודא ככל שניתן שהאסון שמתרגש עלינו באצטדיוני ספורט בכלל ובאולמות כדורסל סגורים בפרט, לא יקרה.

לגופו של עניין בנושא הכרטיסים, ומכיוון והוגשה תלונה לבית הדין של איגוד הכדורסל כנגד מכבי בנושא, תגובתנו תימסר שם. רק נציין שהטענות המועלות כנגדנו הן שקריות לחלוטין ואנשי הפועל ת"א יודעים זאת היטב.

הגיע הזמן שכל הצדדים המעורבים בספורט, מהליגה, דרך כלל הקבוצות ועד מנהלים בהפועל תל אביב או בכל קבוצה אחרת, ישלבו ידיים למניעת האלימות וימנעו מהסתה ועידוד האלימות במו ידם באמצעות האשמות כזב בתקשורת וברשתות החברתיות, סיפורי מעשיות ועיסוק בלתי פוסק בסעיפי תקנון וספירת כרטיסים, כדי שנוכל כולנו להתעסק במניעת היריקות, השלכת החפצים, האלימות המילולית והפיזית במשחקי הדרבי.

מובהר בזאת לכל צופה המגיע להיכל, ולא משנה איזו קבוצה הוא אוהד, שמשטרת ישראל הבהירה בצורה ברורה וחדה, כי בהתחשב בעובדה ולאור ניסיון העבר שחפצים נזרקים מהיציעים העליונים כלפיי מטה ועשויים לגרום נזקים בלתי הפיכים בגוף ובנפש, תינתן הוראה חד משמעית לחברת האבטחה למנוע הכנסת חפצים שעשויים לגרום נזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully