וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תעביר אלף כרטיסים להפועל, ותתקין רשת חציצה

13.11.2022 / 15:00

אחרי לחץ כבד, הצהובים חזרו בהם מהסירוב להעביר לאדומים את מכסת הכרטיסים המלאה לדרבי ביד אליהו ביום ראשון הבא

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.11/ספורט1

אחרי לחץ כבד שהופעל עליה, מכבי תל אביב חזרה בה מהסירוב להעביר להפועל תל אביב כרטיסים לדרבי שייערך ביד אליהו ביום ראשון הבא, ועד מחר (שני) הצהובים צפויים להעביר את כל 1,000 הכרטיסים שמגיעים ליריבה העירונית על פי התקנון. מכבי תתקין רשת שתחצוץ בין הקהל האדום לבין הפרקט. הצהובים ניסו להעביר כמות נמוכה יותר של כרטיסים, על מנת ליצור חציצה טובה יותר בין הקהל הביתי ביד אליהו לאוהדי האורחת ביציעים העליונים.

הבוקר, כשמכבי תל אביב עוד סירבה להעביר אליה כרטיסים, הפועל תל אביב הגיבה והבהירה כי דרשה מאיגוד הכדורסל לפסוק על הפסד טכני של הצהובים. בנוסף, האדומים הודיעו כי אם עד יום רביעי בבוקר לא יוכלו לפתוח מכירת כרטיסים לאוהדי הקבוצה, "יתכנס הוועד המנהל ונשקול את האפשרויות העומדות לרשותנו בסיטואציה בה תקנון המנהלת הפך להמלצה וכאשר נקודת המוצא שלנו תהיה שאנחנו קבוצת אוהדים, על כל המשתמע מכך".

כזכור, הפועל העבירה במהלך השבוע שעבר את בקשתה למכבי לקבל 1,000 כרטיסים שמגיעים לה על פי התקנון, לה הצהובים השיבו בשלילה - וצירפו את אותו מכתב שהעבירו לפני כשבועיים למשטרת ישראל, למנהלת הליגה ולאיגוד הכדורסל, בו פירטו מדוע הם מבקשים לקיים את משחקי הדרבי ללא קהל חוץ. מכבי תל אביב הראתה את התקריות האלימות בהן היו מעורבים אוהדי הפועל תל אביב ביד אליהו, שמעבר לקללות הבוטות - כללו יריקות והשלכת חפצים על אוהדי מכבי תל אביב שמתחתם ביציע, כולל זריקה של כוסות שתייה ומקלות של דגלים, ולטענת אוהדים רבים של מכבי גם נזרק עליהם שתן.

סרטון של מכבי תל אביב על התפרעויות אוהדי הפועל תל אביב/דוברות מכבי תל אביב

בהפועל בדקו מול מנהלת הליגה, שם התברר כי אם מכבי לא תעביר את הכרטיסים, היא תיקנס רק ב-70,000 שקלים, ובפעם השנייה ב-140,000 שקלים. בתגובה דרשו בהפועל לכנס את האקזקוטיבה ובמנהלת אכן כינסו את הדירקטוריון ביום שלישי הקרוב. "אנו מקווים שבפורום הזה תחליט המנהלת לנהל", נכתב בהודעת הפועל. האדומים מבקשים להגדיל את הקנס על אי העברת כרטיסים למיליון שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

האזינו: אהרל'ה וייסברג על ההפסד של מכבי תל אביב ביורוליג

בנוסף, ארגוני אוהדים של מכבי תל אביב הביעו בימים האחרונים התנגדות לסירוב הנהלת הקבוצה להכניס לדרבי הקרוב את אוהדי הפועל תל אביב. על פי ארגון "אחים לסמל", "הדרבי, כמו הספורט בכלל שייך קודם כל לאוהדים. אנחנו מתנגדים לרעיון של דרבי בלי נוכחות של קהל היריבה. כל פתרון אחר הוא הנחה שאנחנו עושים להנהלות, מנהלות ואיגודים ולמשטרה. תפקידנו לעודד, תפקידכם לאפשר את האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully