וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוקה דונצ'יץ' נגד הקליפרס - היריבות הכי גדולה ב-NBA כיום"

הסלובני הלוהט שוב הכניע את הקבוצה מ-LA ושוב "המחיש כמה הוא מיוחד" עם שלשה בלתי אפשרית ברגע קריטי. אז את מי הוא ניסה להשתיק?

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.11/ספורט1

לוקה דונצ'יץ' ממשיך להיראות כמו מועמד מוביל מוקדם ל-MVP. הפנומן הסלובני פתח את העונה בכושר פנטסטי, והלילה (בין שלישי לרביעי) קיבל את ההזדמנות להמשיך אותו מול היריבה האהובה עליו, לוס אנג'לס קליפרס. דונצ'יץ' כבר פגש בעבר את הקליפרס בסדרת פלייאוף מתוחה, ורשם מולם כמה מהתצוגות הכי טובות שלו ב-NBA. למעשה, מתוך 18 משחקים ב-NBA בהם קלע 40 נקודות ומעלה, 8 היו נגד הקליפרס (כולל שיא הקריירה, 51 נקודות).

בסך הכל, מעמיד דונצ'יץ' ממוצע של 31.7 נקודות במפגשים עם הקליפרס, וגם הפעם לא כאמור לא איכזב, כשקלע 35 נקודות, הוסיף 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, והוביל את דאלאס לניצחון 101:103 בבית. מתחילת העונה, דונצ'יץ' מציג יכולת יוצאת מהכלל ומוביל את ה-NBA בנקודות למשחק (34.3).

"לוקה דונצ'יץ' מול הקליפרס הפך ליריבות הכי גדולה ב-NBA, למצ' אפ הכי גדול ב-NBA", אמר פרשן ESPN קנדריק פרקינס. "לוקה לוקח אישית את המשחקים האלה, הוא מסמן את המשחקים מולם בלוח השנה ולקליפרס אין מה לעשות נגד זה. הוא עושה זה פעם אחר פעם. לפעמים שחקן מסוים פשוט יודע איך לפרק אותך".

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. Tom Pennington, GettyImages
פשוט יודע איך "לפרק" אותם. לוקה/GettyImages, Tom Pennington

ההיילייט של המשחק היה השלשה המכריעה של דונצ'יץ', חצי דקה לסיום, בסל אופייני. דונצ'יץ' קיבל את הכדור כשנותרה שנייה על שעון ה-24, וכמעט מבלי להסתכל לעבר הסל צלף שלשה שהגדילה את היתרון של דאלאס ל-5. "בדיוק בגלל זה קוראים לו 'לוקה מג'יק'. יש לו את היכולת לספק רגעים כאלה, עם סלים שנראים בלתי אפשריים. הוא בורך בזה", אמר שחקן המאבס רג'י בולוק.

אחרי השלשה, דונצ'יץ' ירד להגנה כשהוא מסמן לקהל הביתי תנועת השתקה, שלא ברור למי כוונה, ברגע מעט משונה. בסיום סיפק לוקה הסבר משונה לא פחות, ואמר ש:"לא התכוונתי להשתיק את האוהדים שלנו, ואין לי מושג מדוע עשיתי את זה. זה פשוט קרה, ואני לא יודע להסביר למה. בסך הכל רציתי לחגוג עם האוהדים שלנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

כך או כך, דונצ'יץ' ממשיך להעמיד מספרים ששמורים לגדולים ביותר. הלילה זה היה המשחק ה-25 בקריירה שלו ב-NBA עם לפחות 35 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. לשם השוואה, רק שני שחקנים הגיעו לזה קודם לכן לפני גיל 25, אוסקר רוברטסון וקארים עבדול ג'באר. "הוא שחקן מיוחד, ונמצא בתקופה מיוחדת", אמר ג'ייסון קיד, "כבר התרגלנו לזה, אבל חשוב שהוא ימשיך בדיוק כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully