וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה לצרפת: גם אנקונקו יחמיץ את המונדיאל

אחרי שקימפמבה נפצע ויצא מהסגל לקטאר, החלוץ של ר.ב. לייפציג נקע את הקרסול באימון ולא יקח חלק באליפות העולם. קולו מואני מאיינטרכט פרנקפורט יחליפו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11/ספורט1

חדשות רעות לאלופת העולם, פחות משבוע לפני משחק הפתיחה מול נבחרת אוסטרליה - כריסטופר אנקונקו נפצע במהלך אימון הנבחרת ולא יהיה חלק מהסגל בקטאר. ההודעה הרשמית של ההתאחדות הצרפתית יצאה הלילה (שלישי) אחרי בדיקה של חומרת הפציעה של החלוץ המוכשר של ר.ב. לייפציג.

במהלך האימון האחרון של הטריקולור לפני המראתם לקטאר, אדוארדו קמאבינגה פגע ברגלו השמאלית של אנקונקו שנשכב מספר דקות על הדשא ויצא מהמתחם כשהוא צולע ובסיוע של הצוות הרפואי. מיד לאחר מכן, החלוץ נשלח לבדיקות רפואיות, שם נמצא כי הוא סובל מפגיעה משמעותית יותר משחשבו, כאשר כשעה לאחר מכן הנבחרת הוציאה הודעה ובה נאמר כי הוא לא יוכל ליטול חלק באליפות העולם: "כריסטופר אנקונקו לא ישתתף במונדיאל. במהלך אימון שנערך בשלישי, השחקן נפצע ברגלו השמאלית והבדיקות הראו נקע בקרסול. דידייה דשאן נאלץ להסיר את אנקונקו מהסגל. מחליפו של השחקן יוכרז ברגע שהתיק הרפואי של אנקונקו יאושר על ידי פיפ"א. כל הצוות משתתף בצער כריסטופר ומאחל לו החלמה מהירה".

רגע פציעתו של אנקונקו באימון נבחרת צרפת

מי שיחליף בסגל את החלוץ של לייפציג הוא שחקנה של איינטרכט פרנקפורט, רנדל קולו מואני, שרשם רק שתי הופעות במדי הנבחרת הצרפתית ונמצא בכושר נהדר עם שמונה שערים ו-11 בישולים בכל המסגרות.

אנקונקו מצטרף לפרסנל קימפמבה שנפצע גם הוא ונמחק מהסגל של דשאן לקטאר, כשלפני פציעתו של החלוץ, גם קרים בנזמה הלחיץ את אוהדי הנבחרת כשהתאמן בנפרד מחבריו, רבע שעה לתוך האימון. בסביבתו של החלוץ הצרפתי הורידו את סף הלחץ ואמרו כי זה היה מתוכנן ואין לו שום פציעה חדשה.

רנדל קולו מואני, שחקן איינטרכט פרנקפורט חוגג. רויטרס
המחליף את אנקונקו. קולו מואני/רויטרס

לוח המשחקים המלא של צרפת

צרפת - אוסטרליה (22.11)
צרפת - דנמרק (26.11)
טוניסיה - צרפת (30.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully