וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל די מריה: "אנחנו מסוגלים להיאבק על זכייה במונדיאל"

קשרה של נבחרת ארגנטינה העלה את הציפיות, שבוע לפני משחק הפתיחה של האלביסלסטה, והחמיא למסי: "לשחק לצידו זה הדבר הטוב ביותר שקרה לי. תמיד מנסה למצוא אותו על המגרש, אבל לא בכל פעם צריך למסור לו", וסיפר מי מועמדות בעיניו: "ספרד, גרמניה וצרפת חזקות"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11/ספורט1

שבוע לפני משחק הפתיחה של נבחרת ארגנטינה נגד נבחרת ערב הסעודית, אנחל די מריה התראיין בספרד וסיפר על הקפטן, ליאונל מסי, הציפיות והמטרות של נבחרתו לקראת המונדיאל.

הקשר הארגנטינאי שיתף פעולה עם הפרעוש עוד מימי מוקדמות מונדיאל 2010, ורשם 124 הופעות במדי האליבסלסטה. ב-2014 שיחק לצד החלוץ כששניהם רשמו טורניר נפלא והובילו את נבחרתם עד לגמר, שם הפסידו בהארכה לנבחרת גרמניה. בקטאר יערוך את הופעתו הרביעית בסך הכל בטורנירי אליפות העולם וישתווה לדייגו ארמנדו מראדונה וחאבייר מסצ'ראנו.

"בשבילי לשחק לצידו של מסי זה הכל. הוא השחקן הטוב בעולם, חייזר. לעולם לא נמאס לשחק איתו וזה הדבר הכי טוב שקרה לי בקריירה", החמיא די מריה לחברו", אנחנו משחקים שנים רבות ביחד בנבחרת. אפילו יצא לנו לשחק יחדיו באותה הקבוצה בעונה שעברה, שזה טוב יותר, כי אז אתה זוכה לראות אותו בכל יום".

הקשר של יובנטוס סיפר על החיבור עם חברו לנבחרת וכמה משמעותי הוא עבורה: "אני תמיד מנסה למצוא אותו על המגרש, אבל גם מבין שעל אף שהוא זה שיכול למצוא את הפרצה בדרך לשער, אתה לא תמיד צריך למסור לו את הכדור. צריך לחשוב באיזה תזמון להביא לו אותו".

שחקני נבחרת ארגנטינה אנחל די מריה, ליאונל מסי. רויטרס
"לשחק לצידו זה הכל". די מריה ומסי/רויטרס

'האיטרייה' נשאל מי לדעתו המועמדת הבכירה לזכייה בטורניר הקרוב ושם את ארגנטינה כאחת שיכולה ללכת עד הסוף: "אנחנו יכולים להיאבק מול כל נבחרת. אנחנו תחרותיים ומסוגלים לנצח כל אחת. זכינו בקופה אמריקה ובמשחק הפיינליסימה מול איטליה בוומבלי, אז בהחלט אנחנו בפורמה טובה לקראת הטורניר. אני חושב שספרד, גרמניה וצרפת גם טובות, אבל הן נבחרות שכל הזמן משתנות ומתפחות עם צעירים חדשים. קשה לדעת איך הן יתחברו בטורניר גדול כמו המונדיאל".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

לוח המשחקים של ארגנטינה במונדיאל:

ארגנטינה - ערב הסעודית (22.11)
ארגנטינה - מקסיקו (26.11)
פולין - ארגנטינה (30.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully