וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עצוב מה שקורה עם רונאלדו. אולי הוא צריך ללכת לטיפול"

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 16:14

איאן רייט ניתח את הריאיון של כוכב יונייטד: "הוא לא מצליח להתמודד עם זה שהקריירה שלו נגמרת. הוא עשה את כל זה כדי לעזוב"

תקציר: פוהלאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

באנגליה ממשיכים לעסוק היום (שלישי) בריאיון שהעניק כריסטיאנו רונאלדו לפירס מורגן - וגם בהשלכותיו. "זה די עצוב, בהתחשב בכל מה שכריסטיאנו עשה עד כה וכל מה שהשיג בקריירה", אמר שחקן העבר איאן רייט. "הוא לא מצליח להתמודד עם זה שהקריירה שלו נגמרת. זה קורה לכולם, זה קרה גם לי. הוא לא רגיל לשמוע דברים שליליים, אבל עכשיו הם מגיעים אליו. זה בוודאי מאוד קשה בשבילו, ואולי הוא יצטרך ללכת לטיפול כדי להתמודד עם זה".

חלוץ העבר האגדי של נבחרת אנגליה וארסנל מעריך שרונאלדו אמר את מה שאמר כדי לפלס את דרכו החוצה ממנצ'סטר יונייטד: "נראה שהוא עשה את כל זה כדי לעזוב, אני לא רואה סיבה אחרת לדבר כך. אחרת, זה פשוט לא הגיוני. אחד הדברים שהכי בלטו לי זה לשמוע שהוא טוען ששום דבר לא השתנה לעומת הקדנציה הראשונה שלו. זה די מדהים. אבל לבקר כך את המאמן ולהגיד שאתה לא מכבד אותו, זה קשה מאוד. זה ממש מרגיש כמו מישהו שרוצה לעשות את הדבר הזה ומיד לעזוב".

בין היתר, סגר רונאלדו חשבון עם הפרשנים ג'יימי רדנאפ וגארי נוויל. רייט, עמיתם, יצא גם נגד זה: "זה קטנוני בעיני. ג'יימי קראגר לא ממש טעה, כל מה שהוא אמר על הגיל של כריסטיאנו והאופי שלו, התברר כנכון. אף פרשן לא מדבר באופן אישי נגד שחקנים".

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. GLYN KIRK, GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד/GettyImages, GLYN KIRK

גם מרטין סמואל מ"דיילי מייל" טוען שהבעיה האמיתית היא שרונאלדו לא מוכן לקבל את מעמדו החדש: "הוא כבר לא מסוגל להבין שאינו במרכז העניינים. זו הסיבה שפפ גווארדיולה לא רצה אותו בסיטי, הוא ידע שלא יסכים להיות מוחלף או מחליף, הוא ידע שלא יסכים להקריב בשביל המועדון. קווין דה בראונה יושב על הספסל בלי להתלונן, לפעמים הוא מוחלף ומקבל זאת. פפ יודע שדה בראונה ישחק גם כמגן שמאלי אם יצטרך. לא רונאלדו. איזה מאמן יקרא את ההתבטאויות האחרונות, ויחשוב שהגישה הזו תהיה מועילה למועדון שלו?"

אז מה תהיה התחנה הבאה של CR7? גם סמואל מתקשה לראות אחת כזו: "גרהאם פוטר לא רוצה להביא אותו לצ'לסי, כמו שתומאס טוכל לא רצה בקיץ, ואף קבוצה אחרת מהטופ 6 לא זקוקה לו או תסכים לסבול אותו. אפילו לניוקאסל יש תכנית פעולה קצת יותר מתוחכמת. נאפולי מובילה בשמונה נקודות בפסגת הליגה האיטלקית, אז למה לסכן את זה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully