וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: טן האח דורש להיפרד מרונאלדו, יונייטד מפנטזת על אמבפה

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 13:40

לפי ESPN, מנג'ר יונייטד נפגש עם ראשי המועדון ורוצה בשחרור הכוכב. השדים האדומים מוכנים לשלם את הסכומים שפריז והחלוץ דורשים. וגם: היעד הבא של CR7 והמפגש הקר עם ברונו פרננדש

תקציר: פוהלאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

עוד ועוד ציטוטים מהריאיון חסר המעצורים שהעניק כריסטיאנו רונאלדו לפירס מורגן מתפרסמים. כעת מתברר כי אחת הסיבות לכעס הגדול של הכוכב הפורטוגלי על ראשי המועדון הן שלטענתו, אנשי יונייטד לא האמינו לו שבתו חולה, כשנאלץ לאחר למחנה האימונים בקיץ.

כזכור, בנו של רונאלדו מת בלידה ב-18 באפריל, אך אחותו התאומה שרדה את הלידה. אפילו משפחת המלוכה הבריטית שלחה ניחומים, אולם כשהפורטוגלי איחר למחנה האימונים ביולי, לאחר שבתו בת השלושה חודשים חלתה, קבוצתו שלו לא ממש עמדה לצידו.

"דיברתי עם המנהלים ועם נשיא יונייטד, והם לא ממש האמינו שקרה משהו, מה שגרם לי להרגיש רע", סיפר. "הם פחות או יותר האמינו, אבל זה פגע בי שהם פקפקו בדברי. הלכנו לשבוע לבית החולים כי לבלה היו צרות, ולא רציתי להגיע למחנה האימונים. לא רציתי להשאיר את משפחתי לבד, אם יקרה משהו, ולא חשבתי שזה הוגן. בגלל זה לא הגעתי למחנה האימונים".

בלי קשר לסוגיה הזו, לרונאלדו יש בטן מלאה על בעלי המועדון, משפחת גלייזר. "לא אכפת להם מהמועדון", אמר. "זו קבוצה שיווקית, הם מקבלים את הכסף שלהם מהשיווק, אבל לא אכפת להם מהפן הספורטיבי לדעתי. יש דברים במועדון הזה, שמונעים מהם להפוך להיות כמו סיטי וליברפול. המצב מסובך".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הדרמה נמשכת. רונאלדו/רויטרס

לפי ESPN, אריק טן האח הודיע לראשי המועדון שלרונאלדו אסור לשחק יותר במנצ'סטר יונייטד. המנג'ר שנמצא בחופשה נפגש עם ג'ואל גלייזר, ריצ'רד ארנולד וג'ון מורטו, שמנסים להבין את ההשלכות המשפטיות של הסיטואציה. גם מספר שחקנים בכירים ביונייטד זעמו מתזמון הריאיון של רונאלדו, שעות ספורות לאחר שער הניצחון של ילד הפלא אלחנדרו גרנאצ'ו מול פולהאם.

לפי טן האח, אם רונאלדו היה נחוש להישאר הוא עוד יכול היה לתרום לקבוצה - אך לא לאחר הריאיון הזה. כעת, המנג'ר יהיה מוכן לשחרר את הכוכב שלו, גם במחיר של דילול הסגל ואי-הבאת מחליף. לפי "המירור", השדים האדומים דווקא ישמחו להביא מחליף - ולא סתם מחליף. לפי דיווחים, יונייטד מפנטזת על קיליאן אמבפה, לא פחות ולא יותר, ומוכנה לשלם את 150 מיליון הליש"ט שפריז סן ז'רמן תדרוש. כמו כן, יונייטד אחת הקבוצות הבודדות ביבשת שמסוגלת לשלם את השכר שהסופרסטאר הצרפתי ידרוש - כ-500 אלף ליש"ט לשבוע, לצד בונוסים שמנים. השדים האדומים יודעים שריאל מדריד תבצע ניסיון נוסף להחתים את אמבפה בקיץ, ולכן תעשה כל מאמץ אפשרי כדי להשלים העברת ענק כבר בינואר.

האם לרונאלדו יש קבוצה חדשה על הכוונת? ב"דיילי מייל" מדווחים כעת שעוד לפני הריאיון הזה רונאלדו ניהל מו"מ עם נציגים של באיירן מינכן לגבי מעבר אפשרי בינואר. על פי הדיווח רונאלדו וסוכנו ז'ורז'ה מנדש, שניסה כל הקיץ הקודם לחפש לו קבוצה חדשה, נפגשו עם נציגים של באיירן שהגיעו לאנגליה כדי לדון במעבר האפשרי. בבאיירן אומנם לא מעוניינים לשלם את הסכומים הגבוהים שרונאלדו מרוויח (בסביבות 500 אלף יורו בשבוע), אבל הם חידשו את ההתעניינות שלהם בעקבות הפציעה של סאדיו מאנה והעתיד הלא ברור של אריק מקסים שופו מוטינג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

רונאלדו וברונו פרננדש נפגשו במחנה האימונים של נבחרת פורטוגל. זה לא היה נעים

כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ מנצ'סטר יונייטד. OLI SCARFF, GettyImages
ישחק נגד מסי בליגת האלופות? רונאלדו/GettyImages, OLI SCARFF

רונאלדו מצידו נואש לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה והמטרה העיקרית שלו היא להישאר שיאן השערים במפעל הזה ולא לתת למסי לסגור עליו (רחוק 11 שערים ממנו). כזכור, באיירן מינכן תפגוש את מסי ופריז סן ז'רמן בשמינית גמר האלופות ב-16 בפברואר. אם המעבר לבאיירן לא יתממש, קבוצה נוספת שמועמדת שוב להחתים את הפורטוגלי היא צ'לסי.

טד בולי הבעלים החדש של הבלוז נמצא ביחסים טובים עם מנדש והתעניין ברונאלדו כבר בקיץ הקודם, אך תומאס טוכל התנגד למהלך. אלא שגרהאם פוטר מודע לערך הכלכלי ומיתוגי של החתמת השחקן שזכה חמש פעמים בתואר כדור הזהב. בכל מקרה, יהיה מעניין עם רונאלדו בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully