וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה: באיגוד הכדורסל ייערכו דיון בסוגיית המאמן והמתאזרח

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 20:55

בנבחרת לא מאוכזבים מהשחקנים אחרי ההפסד נגד שבדיה: "השחקנים שחסרים לנו משמעותיים מאוד". דיון רשמי ייערך באיגוד על התוצאות האחרונות ויתקבלו החלטות לגבי עתיד גודס, והאם לאזרח שחקן זר

סיכום אירועי היום בספורט, 14.11/ספורט1

נבחרת ישראל איבדה אמש (שני) סיכוי תיאורטי להעפיל לאליפות העולם אחרי שהפסידה לשבדיה בנורשפינג 71:68. הנבחרת איבדה סיכוי עוד לפני ההפסד לאחר שסלובניה גברה על גרמניה, אך בכל מקרה, לא הצליחה לעצור את רצף ההפסדים בבית, שעומד כעת על חמישה. ישראל תסיים ככל הנראה במקום החמישי המאכזב את שלב הבתים השני.

למרות ההפסד, בנבחרת אין טענות לשחקנים ש"השאירו הכל" על הפרקט, אך פשוט בסגל הנוכחי מתקשים להפיק כדורסל נוכחי. "זה שילוב של כושר אישי לא טוב של חלק מהשחקנים, ביחד עם חיסורים מאוד משמעותיים", סיפר אחד מאנשי הנבחרת, "הסגל הזה בתקופה אחרת יכול להיראות יותר טוב, אבל ללא ספק שהשחקנים שחסרים לנו הם משמעותיים מאוד לנו".

לנבחרת יש עוד שני משחקים במוקדמות בחודש פברואר, נגד פינלנד בבית ונגד סלובניה בחוץ, אך לא ברור באיזה מבנה ישראל תופיע למשחקים הללו, ומי יעמוד על הקווים. באיגוד הכדורסל מתכוונים לערוך בתקופה הקרובה דיון מקיף בכל הנוגע לנבחרת הבוגרת, דיון רשמי שלא נערך מאז האכזבה באליפות אירופה בחודש ספטמבר האחרון, וכתוצאה מהדיון הזה תתקבל החלטה האם לסיים את ההתקשרות עם גיא גודס לפני החלון הקרוב, או לתת לו לסיים את המוקדמות.

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. דני מרון
לא ברור אם הוא ימשיך על הקווים. גיא גודס/דני מרון

שאלה נוספת שצפויה לעלות בדיון היא נושא המתאזרח, שכן נבחרת ישראל מופיעה ללא מתאזרח בחודשים האחרונים ונעשו מספר פניות מצד קבוצות לאזרוח שחקנים שנמצאים בארץ מספר רב של שנים, ביניהם ג'ייקובן בראון, ג'יי פי טוקוטו וכריס ג'ונסון. באיגוד יצטרכו לקבל החלטה האם ללכת למהלך שכזה, לקראת המשימה הגדולה הבאה, קדם מוקדמות הטורניר האולימפי בחודש אוגוסט הקרוב.

מהלך נוסף שייעשה בתקופה הקרובה הוא סידור הניירות של סנדי כהן, שחקנה של בני הרצליה, כשהרצון של הצוות המקצועי לצרפו לסגל הנבחרת נתקל בקשיים בשל הבקשה המאוחרת והעובדה שרישומו של כהן בפיב"א עדיין לא נעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully