וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל לא העפילה למונדובאסקט אחרי הפסד 71:68 לשבדיה

ניצחונה של סלובניה על גרמניה חרץ את גורלה של הנבחרת שאיבדה את סיכוייה להעפיל עוד לפני סיום המשחק שלה. מנקו (17 נק') ולוי (12 נק') בלטו בצד של גודס שרשם הפסד רביעי רצוף בקמפיין מאכזב של מוקדמות אליפות העולם

סיכום אירועי היום בספורט, 14.11/ספורט1

נבחרת ישראל איבדה באופן סופי את הסיכוי להעפיל לאליפות העולם בכדורסל, אולם הערב (שני) היא ניסתה בנורשפינג לרשום ניצחון אצל נבחרת שבדיה בתקווה לקטוע את רצף שלושת ההפסדים המאכזב, ונתקלה ביריבה קשה שגברה עליה 68:71 והבטיחה על חשבונה את המקום הרביעי.

הנבחרת החזיקה אצבעות להפסד ביתי של סלובניה נגד גרמניה, אך הסלובנים ניצחו 75:81 והבטיחו את המקום בשלב הבא על חשבון הנבחרת הישראלית שתנסה לסיים את שלב המוקדמות בטעם מתוק עם ניצחון.

גודס רשם למשחק את אותם 12 השחקנים שהתלבשו בהפסד לסלובניה ביום שישי האחרון, וראה את השבדים בורחים ברבע הראשון ליתרון 9 לפני חזרה של שחקניו בהנהגת נמרוד לוי (12 נק') עם יתרון נקודה למארחים. ברבע השני השחקנים הישראליים התעוררו ועלו ליתרון ראשון שנשמר עד סיום המחצית.
רבע שלישי חלש של הנבחרת בכחול-לבן הסתיים ביתרון שבדי ועם שמונה נקודות בלבד של שחקניו של גודס. ברבע האחרון רפי מנקו (17 נק' ו-5 ריב') המשיך את המשחק הנהדר שלו, אבל הוא וחבריו נכנעו לערב אדיר של לודוויג האקאנסון (29 נק') שהבטיח את הניצחון של השבדים בדרך למקום הרביעי בבית. הנבחרת של גודס סיימה במקום החמישי והמאכזב את שלב המוקדמות.

קלעו לשבדיה: לודוויג האקאנסון 29 (11/17 מהשדה), מלווין פאנצ'ר 11, סיימון בירגנדר 10 (11 ריב'), יוהאן לופברג 6, דנזל אנדרסון, ויקטור גאדפורס וכריסטופר צ'זרפוביץ' (5 ריב') 5 כ"א. ניקולאס ספירס שותף ולא קלע.

קלעו לישראל: רפי מנקו 17 (5 ריב'), נמרוד לוי 12 (5/7 מהשדה), עידן זלמנסון (8 ריב') ובר טימור 9 כ"א, ניב משגב 7, תומר גינת 6 (6 ריב'), נועם דוברת 4 (5 ריב'), יפתח זיו וגבי צ'אצ'אשווילי 2 כ"א. נתנאל ארצי שותף ולא קלע.

שחקן נבחרת ישראל רפי מנקו. FIBA, אתר רשמי
איבדו את הסיכוי להעפיל למונדובאסקט. רפי מנקו/אתר רשמי, FIBA

מהלך המשחק

רבע 1

בחמישייה של גודס עלו תומר גינת, בר טימור, יפתח זיו, עידן זלמנסון ורפי מנקו. אצל השבדים פתחו דנזל אנדרסון, טוביאס בורג, סיימון בירגנדר, ויקטור גאדפרוס ולודוויג האקאנסון. הנקודות הראשונות של ישראל הגיעו דרך טימור מהקו אחרי יותר משתי דקות. שלשה של האנאקסון ונקודות קלות של גאדפרוס העלו את השבדים ליתרון תשע וקראו לפסק זמן ראשון של גודס. מנקו ונמרוד לוי קלעו מחוץ לקשת וצימקו את ההפרש לחמש בלבד. לוי הוסיף עוד שתיים מהצבע והקבוצות ירדו ביתרון שבדי - 16:17.

רבע 2

לוי המשיך עם פתיחת הרבע להיות הבולט בשורות ישראל עם שלשה נוספת והשאיר את ההפרש על נקודה בלבד. ניב משגב הוסיף לייאפ יפה וראה את בירגנדר מגדיל את היתרון השבדי. זלמנסון דייק מהקו לפני שלשה נהדרת של טימור שהשוותה את התוצאה לראשונה הערב. האקאנסון ובירגנדר החזירו את היתרון לצד של המארחת, לפני סל ועבירה של נועם דוברת שהשאיר את המשחק צמוד. גינת העלה את ישראל ליתרון ראשון שתי דקות לסיום הרבע, מנקו קלע מחוץ לקשת וקרא לפסק זמן שבדי ביתרון ישראלי. שחקניו של גודס שמרו על ההפרש עד סיום הרבע, וירדו למחצית ביתרון 37:40.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן נבחרת ישראל נמרוד לוי. FIBA, אתר רשמי
חצי ראשון נהדר. נמרוד לוי/אתר רשמי, FIBA

רבע 3

נקודות ראשונות בחצי השני הגיעו מדוברת אחרי כמעט ארבע דקות, לפני סל מחוץ לקשת של אנדרסון שהשווה את התוצאה. מנקו קלע שלשה, אך ראה את השבדים עולים ליתרון ראשון במחצית השנייה. לוי המשיך עם האחוזים הטובים והשווה פעם נוספת, שלוש דקות לסיום הרבע. ישראל לא הצליחה להתרומם וראתה את אנדרסון ממשיך להגדיל את ההפרש, ועם שמונה נקודות בלבד ברבע השלישי ירדה בפיגור 53:48.

רבע 4

ישראל פתחה טוב יותר את הרבע האחרון עם סל מהיר של מנקו, זלמנסון קלע מקרוב, אבל בירגנדר החזיר את היתרון לשבדים. מנקו המשיך לבלוט עם שלשה נוספת וצמצם לארבע בלבד. גינת קלע מקרוב, צ'אצ'אשווילי הוסיף שתיים משלו, אבל יוהאן לופברג קלע שלשה שהגדילה את ההפרש לשבע ארבע דקות לסיום. משגב הוסיף סל מחוץ לקשת והוריד את הקבוצות לפסק זמן של שבדיה. גינת דייק מהקו פעמיים וצמצם את ההפרש לנקודה, פחות מדקה לסיום. האקאנסון המשיך להפציץ עם לייאפ נוסף, לפני עבירה בלתי ספורטיבית של משגב שהגדילה את ההפרש של שבדיה עד הסיום. ניצחון של שבדיה 68:71 על ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully